Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Handelen, speculeren, je kunt er allebei verlies op maken. Het is vooral aanvoelen wanneer je pleite moet gaan als je in een trade zit, je verlies nemen, en wanneer je nog even af kunt wachten. Meestal pak ik 15 a 20% van mn stake. 9 van de 10 wedstrijden krijg je vrij rap een kans om die winst te pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die fout maakte je de vorige keer ook al. Je handelt niet, je speculeert. Als je fout zit maak je alsnog verlies
quote:
Ouwe feppert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een foto als deze (lijkt er als 2 druppels water op, moet uit de zelfde wedstrijd geweest zijn) had ik maanden lang als achtergrond op de computer van mn werk
Handen uit de broek oude manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een foto als deze (lijkt er als 2 druppels water op, moet uit de zelfde wedstrijd geweest zijn) had ik maanden lang als achtergrond op de computer van mn werk
22 van 450quote:
Daar past wel meer tussenquote:
Denk dat je er dus wel gezeik mee kunt krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
@Diedjuh, niet te bewijzen nee maar je moet wel kunnen aantonen waar het geld vandaan komt als er vragen gesteld gaan worden enzo. Imo zolang het niet echt een inkomen of een aardig maandelijks bedrag is boeit het niet zoveel.
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij voor +/- 10k een mooi team wil bouwen?
Liefste brons of gold en zeer sweaty
10k.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok
Bent - Aggie
Sturridge
Ramires - wilshere
Clichy - Bassong - Djourou - Toure - Walker
Hart
Ja anders wil het nietquote:
Dat red ik nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok
Bent - Aggie
Sturridge
Ramires - wilshere
Clichy - Bassong - Djourou - Toure - Walker
Hart
Ja klopt. Seizoen 1 is wel 10x beter dan die aflveringen die ze nu uitzenden. Je kan de dvd nog via torrents binnenhalen of voor¤12 online bestellen. WORTH IT.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet beschikbaar op uitzending gemist
Waarom moet het altijd sweaty zijn en niet gewoon een team wat leuk is om mee te spelen? Niet alle teams met veel pace zijn sweaty als je niet zo speeltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
5atb met agbon en bent erin is altijd sweat!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd sweaty zijn en niet gewoon een team wat leuk is om mee te spelen? Niet alle teams met veel pace zijn sweaty als je niet zo speelt
Een keertje proberenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd sweaty zijn en niet gewoon een team wat leuk is om mee te spelen? Niet alle teams met veel pace zijn sweaty als je niet zo speelt
Die ga ik makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
Love - Fernandinho
Wallyson
Danilo - Willians
Rafael - Santana - Dede - Naldo - Fabio
Alves
Love - Fernandinhoquote:
http://thepiratebay.se/to(...).Complete.x264-lbeewquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. Seizoen 1 is wel 10x beter dan die aflveringen die ze nu uitzenden. Je kan de dvd nog via torrents binnenhalen of voor¤12 online bestellen. WORTH IT.
Die Rossi is echt zo goed he.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Nu m'n eerste potje met deze
http://www.futhead.com/12/squad/802254
Ga 't nu testen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Rossi is echt zo goed he.Bijna net zo goed als Vela.
Er zijn zelfs bins onder die prijs..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
Kans is groot als ik Huntelaar onder 500k zie dat ik hem dan ga halen.
FUquote:
Kopen voordat hij duurder wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie het net ja. Zeg ff dat ik moet wachten.
Tegenwoordig worden best wel veel teams sweaty genoemd, mijn Engelse bronzes hebben ook heel veel pace maar de manier waarop ik speel is anders dan de meeste mensen met Engelse bronze teams die ik online tegenkom.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een keertje proberen.
Ik heb al heel veel teams gehad, waarvan ik dacht dat ze super zouden spelen. Sommigen deden dat ook, maar ik heb altijd het gevoel dat die sweaty teams ook wel leuk spelen
Dat is voor mij heel watquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuk, maar hij is helaas nog maar 40k ofzo
Koevermans de rest Demouge en de rest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://thepiratebay.se/to(...).Complete.x264-lbeew
O MIJ GAWD O MIJ GAWD NO JOE DIDENTquote:
Ben ook bezig met downloaden gaat best snelquote:
Dan kan je beter even paar daagjes nog wachten, daalt wel tot 400Kquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar ik zie er nu wel 1 voor 465k......
Kijk, dat wou ik lezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je beter even paar daagjes nog wachten, daalt wel tot 400K
Koop je alle squad fitnesses onder de 1000 in? De prijs van squad fitnesses was voor dit HH gewoon 1300-1400.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben de crash van de bronze consumable markt door deze HH aan het tegenhouden in m'n eentje.
Wil ik ook gaan doen, Ibra is gewoon een baas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef BDIL het volgende:
BTW gister begonnen met lezen van Ik, Zlatan en wat een held![]()
Het boek is gewoon perfect, bovendien zijn alle dingen die voorkomen in de eerste 2 hoofdstukken al heel wat
Ja, hij was voor deze HH 1500, maar nu is ie aan het droppen. Ik koop alles onder de 1200.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Koop je alle squad fitnesses onder de 1000 in? De prijs van squad fitnesses was voor dit HH gewoon 1300-1400.
Goede back hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je binnen 3 wedstrijden die josti die je op RB hebt gaat vervangen
Heb jij die Huntelaar gekocht?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Thanks, vroeg me al af waarom Baas Jan ineens 50K goedkoper was
Gamberini en Caceresquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken hoe ver ik hiermee kom en anders Lucio en Chiellini vervangen voor uhh... 2 andere verdedigers
Welke?quote:
Ik wil hem voor max 450K eigenlijkquote:
Op ps3 of xbox?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
I could use some help now!M'n tradepile en m'n consumablepile zitten bijna vol. Ik koop alle bronzen Squad Fitness's voor <1200c op. Gaan morgen weer voor 1500-1600c.
Gamberini/Santacroce/Bocchetti/Bonucci.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken hoe ver ik hiermee kom en anders Lucio en Chiellini vervangen voor uhh... 2 andere verdedigers
Klopt. M'n truukje op de Xbox werkte ook veel minder goed op de PS3, daarom heb ik m'n coins ook snel weer verkocht op de PS3.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, op ps3 zijn ze normaal maar 1,1k ofzo
ff inloggen en uitloggen? Ik ben wel blij met de packlimit. Nu komen er tenminste niet zo belachelijk veel consumables bij. Voorheen moest ik altijd 3-4 dagen wachten voordat de prijs weer normaal was, nu kan ik ze waarschijnlijk vannacht al verkopen voor 150%.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan geen packs meer kopen, er staat dat ik eerst mijn nieuwe items naar de trade pile moet sturen maar ik heb geen nieuwe items. EA
Ze vliegen nu zelfs al voor 1500c van m'n tradepile, terwijl er nog genoeg voor 1200-1300c opstaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ff inloggen en uitloggen? Ik ben wel blij met de packlimit. Nu komen er tenminste niet zo belachelijk veel consumables bij. Voorheen moest ik altijd 3-4 dagen wachten voordat de prijs weer normaal was, nu kan ik ze waarschijnlijk vannacht al verkopen voor 150%.
Inmiddels kan het wel weer. Ik vind dat ze die pack limit wel op gold packs mogen doen maar niet op bronze/silver packs maar ja. Ik heb 2 85-rated spelers in 5k packs gekregen maar ze zijn beide niks waard (Nesta en Julio Cesar)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ff inloggen en uitloggen? Ik ben wel blij met de packlimit. Nu komen er tenminste niet zo belachelijk veel consumables bij. Voorheen moest ik altijd 3-4 dagen wachten voordat de prijs weer normaal was, nu kan ik ze waarschijnlijk vannacht al verkopen voor 150%.
Ik vind 't wel chill. Ik kan wel begrijpen dat mensen die de inhoud van bronze packs verkopen het irritant vinden. Ik snap ook niet waarom EA dit heeft ingesteld. Lijkt mij juist dat ze nu minder geld verdienen met UT.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inmiddels kan het wel weer. Ik vind dat ze die pack limit wel op gold packs mogen doen maar niet op bronze/silver packs maar ja. Ik heb 2 85-rated spelers in 5k packs gekregen maar ze zijn beide niks waard (Nesta en Julio Cesar)
Kijk, jij hebt verstand van voetbal. Higuain!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazen eerste wedstrijd 4-1 gewonnen van een BPL squadIk hoop zo erg dat Gaitan in het TOTY komt, speelt ongelooflijk goed
1 wedstrijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazen eerste wedstrijd 4-1 gewonnen van een BPL squadIk hoop zo erg dat Gaitan in het TOTY komt, speelt ongelooflijk goed
Dat niet alleen, ik open ook zoveel bronze packs omdat ik die IF Hunt probeer te krijgen. Dat wordt nu een stuk moeilijker met die limietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind 't wel chill. Ik kan wel begrijpen dat mensen die de inhoud van bronze packs verkopen het irritant vinden. Ik snap ook niet waarom EA dit heeft ingesteld. Lijkt mij juist dat ze nu minder geld verdienen met UT.
Show is een pic voor je bronzen IF's. Volgens mij heb jij ze allemaal!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik open ook zoveel bronze packs omdat ik die IF Hunt probeer te krijgen. Dat wordt nu een stuk moeilijker met die limiet
Godver, ja ik zie het hier ook staan. Nja, fock it dan maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Coenehv het volgende:
Happy Hour is toch van 8-10uur? Las dat op twitter.
1st Happy Hour is GO! 7-9pm UK time! Double the chance of getting TOTW & Nothern Europe TOTY IFs in packs! GPP 25K packs are available!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Coenehv het volgende:
Happy Hour is toch van 8-10uur? Las dat op twitter.
Standaard, is het net back to the future maar dan dat je teruggaat naar het verleden en niet naar de toekomstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Tim86 het volgende:
RTL
Zenden ze eerst Men In Black 2 uit en daarna deel 1
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Tim86 het volgende:
RTL
Zenden ze eerst Men In Black 2 uit en daarna deel 1
Eigenlijk is het dan ook geen Happy Hour meer maar Happy Hours. Nu snap ik die packlimit al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1st Happy Hour is GO! 7-9pm UK time! Double the chance of getting TOTW & Nothern Europe TOTY IFs in packs! GPP 25K packs are available!
Ik heb alleen de goedkopere en een paar die ik zelf in packs kreeg, die duurdere zoals IF Kuffour en IF Powell heb ik niet. Die kan ik wel gaan kopen maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Show is een pic voor je bronzen IF's. Volgens mij heb jij ze allemaal!
Je moet eens een volledige bronze IF team maken. Lijkt me echt lachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goedkopere en een paar die ik zelf in packs kreeg, die duurdere zoals IF Kuffour en IF Powell heb ik niet. Die kan ik wel gaan kopen maar dat doe ik niet.
Ja, dan moet iedereen lachen want het is vet grappig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet eens een volledige bronze IF team maken. Lijkt me echt lachen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dan moet iedereen lachen want het is vet grappig. [ afbeelding ]
JA XD, FED KOELE HILARITIJDEN EN DINGEN DIE OOK GARPIG ZIJNquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, al die gekke zwartbronzen kaartjes. Ik lig nu al dubbel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kut spelerquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Zullen we een osm competitie beginnen? Ik heb nog een premium seizoenskaart
Ik laatst ook al, ook nog in 4-3-3!quote:
Ja ik ook maar vorig jaar uit pure verveling deden we dat op vavoquote:
Enquêtes invullen met e-mail adressen van onbekende mensen zodat je seizoenskaarten kreegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Zullen we een osm competitie beginnen? Ik heb nog een premium seizoenskaart
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Coutinho heeft echt een lekker dribbelbipsje.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Coutinho heeft echt een lekker dribbelbipsje.
10k is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef BDIL het volgende:
Koop ik een pack krijg ik de beest TOTY Kawashima
Helemaal niks waard hahahha![]()
Wie het kleine niet eert......quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef BDIL het volgende:
Koop ik een pack krijg ik de beest TOTY Kawashima
Helemaal niks waard hahahha![]()
Rood wit blauw heeft Nederland, niet Oranje zilver blauwquote:
Mooie oranje-zilver-blauwe vlagquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rood wit blauw heeft Nederland, niet Oranje zilver blauw
Waarschijnlijk door iemand gemaakt die denkt dat Nederland in Duitsland ligt.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk door iemand gemaakt die denkt dat Nederland in Duitsland ligt.
quote:It's funny because there is no dutch players in it
Ik speelde laatst tegen hem maar die vieze rat glipte steeds langs Sakho en M'Biaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk heeft mijn spits genoeg pace
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, oke
jaja, we hebben je sweaty team nu wel gezien en je troll roept verder geen reacties opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk heeft mijn spits genoeg pace. Anders eenvoudig te vervangen. Kostte toch maar 700c
wtf idd, volgens mij verliezen die suriprofs ieder jaar of spelen ze gelijk en meestal is dat tegen JL teamsquote:
Hij zong net ook: "het is stil aan de overkant!!"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Man of da match is niemand anders alsssssssssssss Clarence Seedorf
Jammer dat het geen troll is. Ik vraag het me oprecht af. Met wingers en iemand die niet kan koppenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaja, we hebben je sweaty team nu wel gezien en je troll roept verder geen reacties op
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Uitgerekend Groningen ook waar ze tegen spelen..de enige grote stad in NL waar ze negers nog achtervollen met een hooivork en een fakkel
Allemaal op jonge leeftijd weg omdat ze het een pauperclub vondenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden.
Trollquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal op jonge leeftijd weg omdat ze het een pauperclub vonden
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal op jonge leeftijd weg omdat ze het een pauperclub vonden
hoeveel? 440?quote:
Komt weer terug waarschijnlijk popquote:
Omdat hij te slecht bleek te zijn ja.quote:
Klasse spits voor de eredivisie.quote:
Ik had op die nog 350k geboden amar werd na een paar minuten weer overboden . Ik dacht dat het wer een zieke bidwar zou worden dus daarh adi k geen zin in.quote:
Zondag is ie gewoon 300k, let maar op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had op die nog 350k geboden amar werd na een paar minuten weer overboden . Ik dacht dat het wer een zieke bidwar zou worden dus daarh adi k geen zin in.
Maar zondag dat duurt nog zo'n 100uurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zondag is ie gewoon 300k, let maar op.
loopt er nu 1 af voor 400k zonder bidsquote:
Ziet er flex uit, gap!quote:
Please.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee kan je zien dati k teveel heb betaald
836k, valt mee toch. Ziek teampje heb je ervoor gekocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#benPIPKvbdyyY
Haha, zie je hoe grappig dit is. Nee, serieus als alles 9 chem zou hebben, zou dit echt een ziek team zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is onmogelijk om een team vol bronze IF's te maken met iedereen op 9 chemistry, maar dit komt aardig in de buurt (alleen de CBs hebben 6, 7 en 5 chemistry) Dit ga ik overigens niet maken
http://www.futhead.com/12/squad/804895
Wat is goedkoopquote:[b se]Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef Coenehv het volgende:[/b]
Waarom verkoopt mijn TOTY Dost niet? Goedkoopste bin
O alsjeblieft, houd op, ik moet zowat piesen in mijn broek!quote:
Er zijn maar 3 IF CBs en 1 RB dus je moet sowieso een 3 atb formatie gebruiken. En Schenkeveld en Zoet zijn de enige Nederlandse en Eredivisie bronze IFs. Olmo is ook nog eens de enige Spaanse IF, dan is er nog wel 1 uit dezelfde competitie maar die heeft geen goede nationaliteit. Dus het is onmogelijk om iedereen op 9 chem te krijgenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, zie je hoe grappig dit is. Nee, serieus als alles 9 chem zou hebben, zou dit echt een ziek team zijn.
Ja ik zie het. Best jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 IF CBs en 1 RB dus je moet sowieso een 3 atb formatie gebruiken. En Schenkeveld en Zoet zijn de enige Nederlandse en Eredivisie bronze IFs. Olmo is ook nog eens de enige Spaanse IF, dan is er nog wel 1 uit dezelfde competitie maar die heeft geen goede nationaliteit. Dus het is onmogelijk om iedereen op 9 chem te krijgen
Had dan die losse bids opgepikt net..quote:
An early adopter or lighthouse customer is an early customer of a given company, product, or technology; in politics, fashion, art, and other fields, this person would be referred to as a trendsetter. The term originates from Everett M. Rogers' Diffusion of Innovations (1962).[1]quote:
Die staat er niet bijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Nsame UP - M'Bia - Sakho - Fanni
M'Bia is de beste verdediger..waarom zou je die eruit laten?
peesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die staat er niet bijMangala en Sakho vind ik beide beter dan M'bia maar ik wil IF Fanni
Daarom vind ik Sakho ook beterquote:
3-3 gewonnen. Klaas niet gescoord maar die sotnd dan ook tegenover CHielini en SIlva. Mn batterijen zijn leegquote:
quote:
3-3 gewonnen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
3-3 gewonnen. Klaas niet gescoord maar die sotnd dan ook tegenover CHielini en SIlva. Mn batterijen zijn leeg
quote:
Showunmiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
Misschien maar weer eens een bronze team maken of bronze zilver met Showunmi
Doe mij maar een sweaty pace abuser dan als tegenstander..tiki taka kneusjes zijn zo vervelend. Iedere mongool kan in deze FIFA op 70% balbezit zitten, maar zij denken dat ze goed zijn daardoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Tiki-taka spelersik kom ze steeds vaker tegen. 2-1 verloren met 28% balbezit
Het is een ander soort Braziliaans team, want je hebt Ilsinho en Maikon Leitequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Zo standaard/saai maar met Brazilië is het gewoon zo dat je geen hybrid hoeft te maken om bazen op elke posititie te hebbenen het speelt heerlijk
Waarom? Ze hebben allemaal 9 chem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een ander soort Braziliaans team, want je hebt Ilsinho en Maikon Leite
Je moet nog wel even die 3 middenvelders CM maken, Wallyson ST ipv CF en Marcio Azevedo LB ipv LWB.
Al 9 chem door de sterke linksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een ander soort Braziliaans team, want je hebt Ilsinho en Maikon Leite
Je moet nog wel even die 3 middenvelders CM maken, Wallyson ST ipv CF en Marcio Azevedo LB ipv LWB.
Realistisch.quote:
quote:
1 - 2tjes galore met die opstellingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:09 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 4-3-1-2 opstelling met voorin ST Huntelaar + ST Dost , CF Luuk de Jong
Dutch army force !
Die keeper gaat je echt punten kostenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ga voor een eredivisie team 4231
St: toty dost
Cf: toty de jong
Cam: toty eriksen en if djuricic
cvm: toty elm en toty el ahmadi
Lb: butner
CB: toty jan en if moisander
Rb: if greg
Gk: toty zoet
Waarom zoet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
el ahmadi is zo verschrikkelijk slechtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil Zoet ff proberen, anders wordt het pietjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die keeper gaat je echt punten kostenen tevens SIF Douglas is beter dan Moisander
Ja want jij hebt met hem gespeeldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
el ahmadi is zo verschrikkelijk slechttasjesdief pur sang
check die stats danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want jij hebt met hem gespeeldDomme clown ben je toch ook!
Hoezo hypocriet? Ik zie mij nooit een oordeel vellen over spelers waarmee ik niet heb gespeeld. Ik zeg wel dat het mongolen irl zijn maar dat is iets anders. El Ahmadi is een prima speler, aardige pace en uitstekende passing.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
check die stats danen doe niet zo hypocriet.
/care, is gewoon een kneus omdat Feyenoordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet? Ik zie mij nooit een oordeel vellen over spelers waarmee ik niet heb gespeeld. Ik zeg wel dat het mongolen irl zijn maar dat is iets anders. El Ahmadi is een prima speler, aardige pace en uitstekende passing.
Speel er eerst mee voordat je gaat huilen. Ik heb hem als CM in 4-5-1 en doet het prima, lekker de passjes geven en verdedigend prima, er ontstaan geen grote gaten tussen middenveld en verdedigingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:24 schreef wieisboos het volgende:
Ahmadi heeft ook low defensive workrate, zo heb je weinig aan die 78 defending
Maximaal 350K ofzo...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:13 schreef EVH001 het volgende:
Heb IF Huntelaar maar denken jullie dat de prijs van de TOTY versie nog veel gaat zakken??
Lekkere vriend heb jij!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:16 schreef Pobberd het volgende:
Heb een paar maanden geleden een vriend iets van 300/350k gegeven. Heeft die nou besloten om te stoppen met FUT, heeft die een deel verneukt aan pakjes en het andere deel heeft die verkocht.
Oke, ik had het hem gegeven, maar hij had mij nu ook wel wat terug kunnen geven.. weer wat geleerd zullen we dan maar zeggen
"vriend"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:16 schreef Pobberd het volgende:
Heb een paar maanden geleden een vriend iets van 300/350k gegeven. Heeft die nou besloten om te stoppen met FUT, heeft die een deel verneukt aan pakjes en het andere deel heeft die verkocht.
Oke, ik had het hem gegeven, maar hij had mij nu ook wel wat terug kunnen geven.. weer wat geleerd zullen we dan maar zeggen
misschien zou je Dan eens moeten afspreken....quote:
wut?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
misschien zou je Dan eens moeten afspreken....
Het kwartje viel laat, maar ik snap hem, denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
misschien zou je Dan eens moeten afspreken....
Wat een trieste mongool is dat danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:16 schreef Pobberd het volgende:
Ja met Van Persie op het middenveld kan je dat verwachten!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een trieste mongool is dat dan
Eerste wedstrijd met Netherbelgians: 7-6 winst![]()
![]()
![]()
1 potje maar..was echt onzichtbaar, maar scoort 1 keer uit een corner. Tegenstander was echt veel beter eigenlijk, maar ik counterde hem helemaal kapot met Robben hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja met Van Persie op het middenveld kan je dat verwachten!Hoe speelt Hunter?
waar is ingrid?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:23 schreef tochweerhenk het volgende:
HELLO ITS YOUR BOY TOCH WEER HENK
AND WEVE GOT BAYERN CHELSEA FOR YOU TOMORROW
GREETINGS
tik 'm in elkaar dan, wat een lamlulquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:16 schreef Pobberd het volgende:
he he ria hier een groetje vanuit waddingsveenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
waar is ingrid?
gr gr tante ria en ome gerrit
Da Forehead, Etoo moeten er ook inquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tik 'm in elkaar dan, wat een lamlul
Ik ga trouwens een team maken met Adebayor en Ba, niggapower
Lukaku en Ba is een beter duo!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naast elkaar is de rechterspits vrijwel onzichtbaar. ik zou met een cf down dan, dat is adebayor dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
naast elkaar is de rechterspits vrijwel onzichtbaar.
vond ik, de linkerspits was erg goed maar de rechter scoorde ik bijna niets mee.quote:
ik kijk victorious nu lolquote:
4312 is echt een pauperformatie!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon 4312, Ade CF, Ba en Bent ST.
Ga maar haten.
Dat ligt dan meer aan jouw spel lijkt me..Beetje raar om dat hier zo als feit neer te zetten, Heb er zelf echt nooit last van gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
vond ik, de linkerspits was erg goed maar de rechter scoorde ik bijna niets mee.
rechtspoot op rechts vind ik niet werken :pquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jouw spel lijkt me..Beetje raar om dat hier zo als feit neer te zetten, Heb er zelf echt nooit last van gehad
Bent, Ba, Lukaku...je hoeft niet eens te kijken waar je loopt, gewoon rechtdoor als een olifant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |