Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Handelen, speculeren, je kunt er allebei verlies op maken. Het is vooral aanvoelen wanneer je pleite moet gaan als je in een trade zit, je verlies nemen, en wanneer je nog even af kunt wachten. Meestal pak ik 15 a 20% van mn stake. 9 van de 10 wedstrijden krijg je vrij rap een kans om die winst te pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die fout maakte je de vorige keer ook al. Je handelt niet, je speculeert. Als je fout zit maak je alsnog verlies
quote:
Ouwe feppert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een foto als deze (lijkt er als 2 druppels water op, moet uit de zelfde wedstrijd geweest zijn) had ik maanden lang als achtergrond op de computer van mn werk
Handen uit de broek oude manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een foto als deze (lijkt er als 2 druppels water op, moet uit de zelfde wedstrijd geweest zijn) had ik maanden lang als achtergrond op de computer van mn werk
22 van 450quote:
Daar past wel meer tussenquote:
Denk dat je er dus wel gezeik mee kunt krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
@Diedjuh, niet te bewijzen nee maar je moet wel kunnen aantonen waar het geld vandaan komt als er vragen gesteld gaan worden enzo. Imo zolang het niet echt een inkomen of een aardig maandelijks bedrag is boeit het niet zoveel.
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij voor +/- 10k een mooi team wil bouwen?
Liefste brons of gold en zeer sweaty
10k.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok
Bent - Aggie
Sturridge
Ramires - wilshere
Clichy - Bassong - Djourou - Toure - Walker
Hart
Ja anders wil het nietquote:
Dat red ik nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok
Bent - Aggie
Sturridge
Ramires - wilshere
Clichy - Bassong - Djourou - Toure - Walker
Hart
Ja klopt. Seizoen 1 is wel 10x beter dan die aflveringen die ze nu uitzenden. Je kan de dvd nog via torrents binnenhalen of voor¤12 online bestellen. WORTH IT.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet beschikbaar op uitzending gemist
Waarom moet het altijd sweaty zijn en niet gewoon een team wat leuk is om mee te spelen? Niet alle teams met veel pace zijn sweaty als je niet zo speeltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij voor +/- 10k een mooi team wil bouwen?
Liefste brons of gold en zeer sweaty
5atb met agbon en bent erin is altijd sweat!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd sweaty zijn en niet gewoon een team wat leuk is om mee te spelen? Niet alle teams met veel pace zijn sweaty als je niet zo speelt
Een keertje proberenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd sweaty zijn en niet gewoon een team wat leuk is om mee te spelen? Niet alle teams met veel pace zijn sweaty als je niet zo speelt
Die ga ik makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
Love - Fernandinho
Wallyson
Danilo - Willians
Rafael - Santana - Dede - Naldo - Fabio
Alves
Love - Fernandinhoquote:
http://thepiratebay.se/to(...).Complete.x264-lbeewquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. Seizoen 1 is wel 10x beter dan die aflveringen die ze nu uitzenden. Je kan de dvd nog via torrents binnenhalen of voor¤12 online bestellen. WORTH IT.
Die Rossi is echt zo goed he.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Nu m'n eerste potje met deze
http://www.futhead.com/12/squad/802254
Ga 't nu testen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Rossi is echt zo goed he.Bijna net zo goed als Vela.
Er zijn zelfs bins onder die prijs..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
Kans is groot als ik Huntelaar onder 500k zie dat ik hem dan ga halen.
FUquote:
Kopen voordat hij duurder wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie het net ja. Zeg ff dat ik moet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |