hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Tropanzia het volgende:
Lijkt wel het script van een doordeweekse-avond-sbs6-programma
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
is een type fout! Ik heb geprobeerd om te verbeteren maar lukt niet
En je doet vmbo?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Karma wat maak het nou uit hoe oud ik ben
Ja dus.quote:
Zolang jij niet met bronnen komt, wel ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
gaan we nou over mijn privé leven beginnen?
Jij hebt echt niks beters te doen he damn zit je ook op je kinderen zo te zeiken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja dus.
Je lijkt moeite te hebben met de Nederlandse taal.
Wellicht opletten in de les, is dat een optie?
Zeurwijf!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja dus.
Je lijkt moeite te hebben met de Nederlandse taal.
Wellicht opletten in de les, is dat een optie?
Ik heb geen kinderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen he damn zit je ook op je kinderen zo te zeiken?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Jaah ik denk wel te weten waaraan het licht!
quote:Ja, ik denk wel te weten waaraan het ligt.
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij die gene die op VMBO zit ofnie?
Aha.quote:
Een ban vragen, is een ban krijgenquote:
Vragen doe je op een forum d.m.v. een vraagteken, waar zie jij dat vraagteken bij mij staan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Een ban vragen, is een ban krijgen
Hou je bek maar tegen mij, moest je maar nadenken wat je zei.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Aha.
Dus je klasgenoten kunnen wel acceptabel Nederlands schrijven?
Zij letten blijkbaar meer op.
Wauw.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Hou je bek maar tegen mij, moest je maar nadenken wat je zei.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
je bent goedkoper dan gratis, en toch doe je stoer ?
Ik ben goedkoop???? Ik ben niet eens TE koop.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
je bent goedkoper dan gratis, en toch doe je stoer ?
We praten wel verder als je het snaptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:31 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik ben goedkoop???? Ik ben niet eens TE koop.
chek je leeftijd eey we zijn niet allemaal 19 en hebben gelukkig niet zo laag IQ als jij!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wauw.
Een link naar een profiel posten zonder verder commentaar.
Wat stoer.
Ach ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
chek je leeftijd eey we zijn niet allemaal 19 en hebben gelukkig niet zo laag IQ als jij!
Je zegt echt steeds het zelfde!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja.
Als jij je daardoor beter voelt.
Je bent een speciale jongen TS.
Log alsjeblieft uit en kom niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
chek je leeftijd eey we zijn niet allemaal 19 en hebben gelukkig niet zo laag IQ als jij!
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahahaha!!!!!!!!!!!![]()
(je speelt hater maar stiekem ben je fan)
Als iemand die mij totaal niet kent, bijvoorbeeld iemand op straat, in een x zegt dat ik ''goedkoop ben'' Moet ik het dan snappen????????quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
We praten wel verder als je het snapt
Ik sta achter jouw kneus!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Als iemand die mij totaal niet kent, bijvoorbeeld iemand op straat, in een x zegt dat ik ''goedkoop ben'' Moet ik het dan snappen????????
Oké, diegene wat dat dan zegt, die kan mij dan nog zien.... maar jij....
Je gaat me niet vertellen dat je mijn cavia bent?quote:
nigga noem me casio op mij kan je rekenen, jij hebt potloden nodig om iets te betekenenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je mijn cavia bent?
Nou serieus dan; Je zult wel achter me staan, maar ik ken je niet eens..... Ik snapte gewoon niet dat je me goedkoop noemde, of je dan wel of niet ''achter me staat'' daargelaten.....
Stoer toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
ts is 15 draagt petje bondkraag en pleegt zelf misdrijven
Het zit je allemaal wel dwars of niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stoer toch.
De waarheid gaat hem straks keihard inhalen als hij 18 is, uit huis geschopt wordt omdat hij geen reet uitvoert en vroegtijdig van school gegaan was.
Kansenjeugd, jeweet.
Opsluiten die handel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stoer toch.
De waarheid gaat hem straks keihard inhalen als hij 18 is, uit huis geschopt wordt omdat hij geen reet uitvoert en vroegtijdig van school gegaan was.
Kansenjeugd, jeweet.
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
ts is 15 draagt petje bondkraag en pleegt zelf misdrijven
Persoonlijk ben ik voor de doodstraf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef SnooP-DogG het volgende:
Een vijftienjarige jongen steekt bij een gewelddadige roofoverval een caissière dood. Hij krijgt jeugd-tbs opgelegd. In de gevangenis wordt hij behandeld, belooft de kinderrechter. Maar is dat wel zo?
Na het verlaten van de gevangenis pleegt ruim 70 procent van deze jeugd-tbs'ers opnieuw een ernstig misdrijf. Niemand lijkt te weten welke behandeling effectief is voor deze groep gevaarlijke jongens. 'Het personeel is niet gekwalificeerd en doet maar wat', zeggen deskundigen. Honderden psychisch gestoorde pubers zitten in de Nederlandse jeugdgevangenissen. Zijn ze nog te redden?
Ik ben op weg naar Pure Perfectie, middelvinger in de lucht als ik al myn haters ziequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stoer toch.
Kansenjeugd, jeweet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Pure Perfectie, middelvinger in de lucht als ik al myn haters zie
Hij kopieert zelfs van die slechte rap/MSN zinnetjesquote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Pure Perfectie, middelvinger in de lucht als ik al myn haters zie
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
nigga noem me casio op mij kan je rekenen, jij hebt potloden nodig om iets te betekenen
Goede poging wel, maar TS brengt zijn eigen topic mede om zeep.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef TwentyFourr het volgende:
En om weer wat gareel in dit topic te krijgen;
summer2bird, vlieg alsjeblieft even ergens anders heen om te zeuren, als je je irriteert aan iemand zijn Nederlands dan irriteer je je maar ergens anders.
tropianza, blijf even ontopic en zeur niet door over dat je goedkoop bent.
snoop-dogg, hou op met 1 liners die verder nergens op slaan en stop met happen op je 'haters'.
En ja, natuurlijk zijn die jongens nog te redden. Opvoeden die hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |