Ach ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
chek je leeftijd eey we zijn niet allemaal 19 en hebben gelukkig niet zo laag IQ als jij!
Je zegt echt steeds het zelfde!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja.
Als jij je daardoor beter voelt.
Je bent een speciale jongen TS.
Log alsjeblieft uit en kom niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
chek je leeftijd eey we zijn niet allemaal 19 en hebben gelukkig niet zo laag IQ als jij!
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahahaha!!!!!!!!!!!![]()
(je speelt hater maar stiekem ben je fan)
Als iemand die mij totaal niet kent, bijvoorbeeld iemand op straat, in een x zegt dat ik ''goedkoop ben'' Moet ik het dan snappen????????quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
We praten wel verder als je het snapt
Ik sta achter jouw kneus!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Als iemand die mij totaal niet kent, bijvoorbeeld iemand op straat, in een x zegt dat ik ''goedkoop ben'' Moet ik het dan snappen????????
Oké, diegene wat dat dan zegt, die kan mij dan nog zien.... maar jij....
Je gaat me niet vertellen dat je mijn cavia bent?quote:
nigga noem me casio op mij kan je rekenen, jij hebt potloden nodig om iets te betekenenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je mijn cavia bent?
Nou serieus dan; Je zult wel achter me staan, maar ik ken je niet eens..... Ik snapte gewoon niet dat je me goedkoop noemde, of je dan wel of niet ''achter me staat'' daargelaten.....
Stoer toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
ts is 15 draagt petje bondkraag en pleegt zelf misdrijven
Het zit je allemaal wel dwars of niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stoer toch.
De waarheid gaat hem straks keihard inhalen als hij 18 is, uit huis geschopt wordt omdat hij geen reet uitvoert en vroegtijdig van school gegaan was.
Kansenjeugd, jeweet.
Opsluiten die handel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stoer toch.
De waarheid gaat hem straks keihard inhalen als hij 18 is, uit huis geschopt wordt omdat hij geen reet uitvoert en vroegtijdig van school gegaan was.
Kansenjeugd, jeweet.
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
ts is 15 draagt petje bondkraag en pleegt zelf misdrijven
Persoonlijk ben ik voor de doodstraf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef SnooP-DogG het volgende:
Een vijftienjarige jongen steekt bij een gewelddadige roofoverval een caissičre dood. Hij krijgt jeugd-tbs opgelegd. In de gevangenis wordt hij behandeld, belooft de kinderrechter. Maar is dat wel zo?
Na het verlaten van de gevangenis pleegt ruim 70 procent van deze jeugd-tbs'ers opnieuw een ernstig misdrijf. Niemand lijkt te weten welke behandeling effectief is voor deze groep gevaarlijke jongens. 'Het personeel is niet gekwalificeerd en doet maar wat', zeggen deskundigen. Honderden psychisch gestoorde pubers zitten in de Nederlandse jeugdgevangenissen. Zijn ze nog te redden?
Ik ben op weg naar Pure Perfectie, middelvinger in de lucht als ik al myn haters ziequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stoer toch.
Kansenjeugd, jeweet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Pure Perfectie, middelvinger in de lucht als ik al myn haters zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |