Behalve die 1keer in de maand in de Shamrock.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Almelo, wat een graf zooi is dat geworden.![]()
Bij de bioscoop is soms nog wel leuk maar voor de rest is er niks an.
Ja die, daar belanden wij ook als we oud zijnquote:
Schiedam, jij dan?quote:
Wel minimaal aangeschoten zijn als je naar binnen gaat, met drank vermaak ik me daar opperbest maar ik was 1 keer de BOB en toen heb ik de hele tijd met een colaatje in de hoek gestaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Klopt controle is er niet zo goed weet ik van horen zeggen, ga er zelf niet heen moet ik eigenlijk nog een keertje doen, vooral omdat het vaak alleen de meiden zijn die erheen gaan
Is dat die ene die bij die terrasjes op stadhuisplein rondloopt? Ik herinner mij dat ik daar in een dronken bui ook een keer 4 euro voor twee van die kleine kut flesjes heb uitgegevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel minimaal aangeschoten zijn als je naar binnen gaat, met drank vermaak ik me daar opperbest maar ik was 1 keer de BOB en toen heb ik de hele tijd met een colaatje in de hoek gestaan
En er loopt ook zo'n met een doos Flugels rond, maar die is net iets te lekker en heeft en net iets te diep décolleté waardoor ik nooit nee kan zeggen en ik altijd Flugel loop te zuipen terwijl ik het niet eens lekker vind
Sowieso ken ik jequote:
Ik ga morgen naar cuypmarkt in amsterdamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik praat wel plat, eigenlijk alleen maar. Een keer een weekend naar Amsterdam gegaan met kameraden. Ben je daar probeer je zo goed mogelijk netjes ABN te praten, krijg je nog steeds de opmerking; Ik kan je moeilijk verstaan.
Wij gaan meestal naar Lucky(quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Behalve die 1keer in de maand in de Shamrock.
Dan draait Gerben de hele nacht dance/trance/house.
Is ook de enige keer dat ik hier uitga.
zou wel vet zijn als we iemand uit hoogvliet nog erbij hebben, hebben we zo beetje alle randgemeentesquote:
En de chimeids dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee volgens mij alleen boeren uit de achterhoek als ik het goed lees![]()
Ik heb in capelle gewoond, is alleen wel een tijd geleden. M'n familie woont er nog.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als we iemand uit hoogvliet nog erbij hebben, hebben we zo beetje alle randgemeentes
ken je zaaldijk in lemele? Daar had ik voor het eerst gesnoven tijdens het uitgaan, haha was wel vet alleen volgens mij wel jong publiek...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar Lucky(), Bill's bar of Bays
Zal ik Hef vragen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als we iemand uit hoogvliet nog erbij hebben, hebben we zo beetje alle randgemeentes
Kutquote:
Nee, in de Skihut zelf, echt binnen door de poort en alles.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:05 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Is dat die ene die bij die terrasjes op stadhuisplein rondloopt? Ik herinner mij dat ik daar in een dronken bui ook een keer 4 euro voor twee van die kleine kut flesjes heb uitgegeven
De uh, koperwiek ofzo heb je daar toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb in capelle gewoond, is alleen wel een tijd geleden. M'n familie woont er nog.
daar loopt in de zomer alleen maar jong volk die op vakantie zijn in ommenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ken je zaaldijk in lemele? Daar had ik voor het eerst gesnoven tijdens het uitgaan, haha was wel vet alleen volgens mij wel jong publiek...
Ja. Maar ook de terp. Capelle is best groot.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
De uh, koperwiek ofzo heb je daar toch?kocht ik altijd me trainingspakken
ja sowieso man en crooksquote:
In Lucky ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar Lucky(), Bill's bar of Bays
Ga je weleens uit op de haven?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kut
[..]
Nee, in de Skihut zelf, echt binnen door de poort en alles.
Ben jij officeel ook van turkije?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:10 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ga je weleens uit op de haven?
Heb je trouwens een keer die promotiebabes van cafe beurs gezien op stadhuisplein? Die engeltjes?![]()
![]()
Nee sorry man, maar er stroomt wel oostblokbloed door mijn aderenquote:
Oude Haven in Rotterdam kwam ik vroeger wel regelmatig, nu eigenlijk nooit meer. Haven in mijn eigen Vlaardingen ook vroeger veel geweest, nu nog af en toe. Schiedam kwam ik vroeger ook nog wel eens, maar dat was alleen in mijn eerste studiejaar. Toen was daar een kroeg waar elke week zo'n beetje mijn hele eindexamenklas zatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:10 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ga je weleens uit op de haven?
Heb je trouwens een keer die promotiebabes van cafe beurs gezien op stadhuisplein? Die engeltjes?![]()
![]()
Ik bedoelde ook de vld havenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oude Haven in Rotterdam kwam ik vroeger wel regelmatig, nu eigenlijk nooit meer. Haven in mijn eigen Vlaardingen ook vroeger veel geweest, nu nog af en toe. Schiedam kwam ik vroeger ook nog wel eens, maar dat was alleen in mijn eerste studiejaar. Toen was daar een kroeg waar elke week zo'n beetje mijn hele eindexamenklas zat
Ik moet bekennen dat ik nog nooit in Beurs ben geweest
net ofdat jij zo knap ben, lol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
KLB meetings neem ik nooit serieus. Alle grote bekken stoertjes hier durven never hun kneuzenkop irl te laten zien.
Stoep kom ik niet vaak, als ik in Vlaardingen ben is het de Irish Pub of Petrus. In Schiedam ging ik altijd naar Juan les Pins (oid), maar daar ben ik al jaren niet geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de vld havenZag op je profiel dat je wat ouder bent en ik zie vaak wat oudere mensen in de ouwe stoep. Maar daar ben ik ook al een tijdje niet meer geweest, Rotterdam is nu ''in'', en om eerlijk te zijn werd ik gek van al die 14 jarige knaapjes die mij uit lopen te dagen op de haven.
Pfffff Schiedam is echt dood. Alleen met de brandersfeesten valt er wat te beleven, maar vorig jaar was wel weer een dieptepuntje. Zelfs de Marokkanen kwamen niet opdagen
Je moet op donderdagavond naar Beurs gaan, altijd wel gezellig op studentenavond
Zaaldijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ken je zaaldijk in lemele? Daar had ik voor het eerst gesnoven tijdens het uitgaan, haha was wel vet alleen volgens mij wel jong publiek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |