SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
* MohMi zwaait haar herboren respect voor DJ vaarwelquote:
Die bekijk je zeker zonder het geluid aan?quote:
Damn rightquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die bekijk je zeker zonder het geluid aan?
Who are you?!quote:
Ik vind haar knapper dan die linker. Die rechter heeft echt zo'n schattig gezichtje waar ik mijn lading wel over zou willen lozen.quote:
Maar wees eerlijk, wij willen onze lading over bijna iedereen lozenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind haar knapper dan die linker. Die rechter heeft echt zo'n schattig gezichtje waar ik mijn lading wel over zou willen lozen.
DJ en dit taalgebruik?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind haar knapper dan die linker. Die rechter heeft echt zo'n schattig gezichtje waar ik mijn lading wel over zou willen lozen.
Ik vind de brunette aantrekkelijker dan de deerne aan de linkerzijde. Zij heeft een zeer aandoenlijk gelaat waar ik gaarne eens over zou willen ejaculeren.quote:
Oh, ik zou die blonde ook niet uit m'n bed schoppen als ze er bij kroop hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef backgammon het volgende:
Beide, volblaffen en afkloppen, hatsjee!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind de brunette aantrekkelijker als de dame aan de linkerzijde. Zij heeft een zeer aandoenlijk gelaat waar ik gaarne eens over zou willen ejaculeren.
Ik ben van 1 tot 6 in de stad geweestquote:
Wat ben je wezen doen? Bier?quote:
Eerst een halterset gekocht, toen bier gedronken en wat gegetenquote:
Zo'n halter als dat ik heb?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst een halterset gekocht, toen bier gedronken en wat gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |