Bier is op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan kun je weer de hele nacht doorhalen
Eerst even ontbijten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar kun je wat aan doen. De winkels zijn voorlopig nog open
Ik vind het ook een klote winkel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef maffemuts het volgende:
[egomode=on]
Zo, heerlijk een klacht ingediend bij AH ... wordt doodziek van die winkel en metname de toegankelijkheid en de klant(on)vriendelijkheid van de medewerkers!
[egomode=off]
Hier coleslaw, aardappelpartjes en varkenslapje op t menu...
Hier nooit zo'n last van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef maffemuts het volgende:
[egomode=on]
Zo, heerlijk een klacht ingediend bij AH ... wordt doodziek van die winkel en metname de toegankelijkheid en de klant(on)vriendelijkheid van de medewerkers!
[egomode=off]
Hier coleslaw, aardappelpartjes en varkenslapje op t menu...
Ik gok op 3-1 voor Bayern, heb ook meegedaan aan een mini-poule op het werk..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:07 schreef LaPeach het volgende:
AH hier ook niet zo'n fijne winkel![]()
Hallo Jumboo!!Of gewoon Bassie
![]()
Gezellig JKdat het maar een mooie finale mag worden
Bayern!!
Jaa zo erg haha met een enorme zonnebril op mn gezicht. Ik zal het morgen wel horen op t werk. 'Leuke' grapjes van klanten enzo! Hihiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef LaPeach het volgende:
Ben je zo verbrand???Wel lekker van het zonnetje genoten iig
goed insmeren met aftersun straks
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa zo erg haha met een enorme zonnebril op mn gezicht. Ik zal het morgen wel horen op t werk. 'Leuke' grapjes van klanten enzo! Hihi
Naja ik zal zo op zoek naar de aftersun gel
Hahaha nou joh lekker toch, was mooi weer om te genieten van de zon, zolang het geen pijn gaat doen is er niks aan de hand, tja nou moet je die bril nog bij zien te kleuren hihiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa zo erg haha met een enorme zonnebril op mn gezicht. Ik zal het morgen wel horen op t werk. 'Leuke' grapjes van klanten enzo! Hihi
Naja ik zal zo op zoek naar de aftersun gel
Moet ik even komen oppasssen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef DJMO het volgende:
ik heb heerlijk in m'n eentje genoten van de witlof met ham en kaas uit de ovenJan lustte het niet, johan was pissed off de hort op, en geert lag te slapen, en die wilde ook toen hij wakker werd nauwelijks eten.
en ik kan nu verdomme ook de deur niet uit om te gaan lopen, want meneer kwam laveloos bij z'n vrienden vandaan
</baalbui>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |