Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Die bestaat nietquote:
ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wie was er ook alweer verliefd op deze speler?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel, sterk, 4* skill, finishing dit dat. Gewoon zieke baas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus toch. Explain. Zijn stats zien er niet bijzonder uit.
lol, ik ben dom. Dacht aan de andere Suarezquote:
Tsja, het is gewoon een soort pretprijs. Net zoals die Gillete trophy. Uiteindelijk telt alleen de landstitel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dat. Ajax wordt kampioen met 8 spelers uit de jeugdopleiding in de basis. De A1 bereikt de finale van de Next-gen series. De A1, B1, C1, C2, D2, F1 en mogelijk ook de D1 worden kampioen en dan nog beweren dat Feyenoord beter is. Lachwekkend lijkt me het goede woord.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, ik ben dom. Dacht aan de andere Suarez
Wel zieke stats heeft hij. Met die Argentijnen kan je een leuke 4-2-2-2 of 4-2-3-1 maken
Tot je die laatste niet wint, dan is het ook een pretprijs. *gaap*quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, het is gewoon een soort pretprijs. Net zoals die Gillete trophy. Uiteindelijk telt alleen de landstitel.
quote:
quote:sterk
Que?quote:4* skill, finishing dit dat. Gewoon zieke baas.
Ik vind hem tofquote:
Gisteren met H2H met Argentinië gespeeld. 7-1 winst. 5x Messi.quote:
Met Messi weet je het nooit. Of hij speelt supergoed en passeert iedereen of hij ligt continu op de grond.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren met H2H met Argentinië gespeeld. 7-1 winst. 5x Messi.
ga nou niet stoer doen met stats, gewoon kopen en mee spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Que?
Finishing is 78. Hij heeft wel de finesse shot-trait en z'n workrates zijn puik.
Juist, mannentaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga nou niet stoer doen met stats, gewoon kopen en mee spelen.
OMGquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef pascal08 het volgende:
Die Samsung SSD was trouwens ¤220!bij de Mediamarkt, terwijl ie bij de MyCom (tegenover de Mediamarkt) ¤130 kostte.
Jawel, maar dat geldt alleen als ie op voorraad is en dat was ie niet. En toen zei ie ook nog dat ie 'm sowieso niet voor die prijs aan kon bieden, omdat het onder de 'inkoopprijs' zou zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OMG
Hebben ze geen laagste prijsgarantie meer? Bij de BCC wel iig
wat een onzin kramen die dozensjouwers soms toch uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat geldt alleen als ie op voorraad is en dat was ie niet. En toen zei ie ook nog dat ie 'm sowieso niet voor die prijs aan kon bieden, omdat het onder de 'inkoopprijs' zou zijn.
Keihard uitlachen die flikker en de bedrijfsleider erbij halen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat geldt alleen als ie op voorraad is en dat was ie niet. En toen zei ie ook nog dat ie 'm sowieso niet voor die prijs aan kon bieden, omdat het onder de 'inkoopprijs' zou zijn.
Gewoon keiveel kopen aan de overkant en ze dan bij Mediamarkt aanbiedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keihard uitlachen die flikker en de bedrijfsleider erbij halen.
Haha ja, ik vroeg wat de prijs was. Toen zei ie: "deze is ¤399" (bij de 256GB versie) en "deze is ¤220". Ik had echt het idee dat m'n hoofd er toen uitzag als deze emoticon:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat een onzin kramen die dozensjouwers soms toch uit
Alleen Walmart in NL, alles fucking cheapquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:22 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap sowieso niks van die hele Mediamarkt. Hier staat namelijk weer dat ie ¤149 is. http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350640,287721.html
Heel vaak is het ook nog eens zo dat de prijzen verschillen per Mediamarkt. Waarom deze keten nog bestaat is mij echt een raadsel geworden.
Uitkeringtrekkers zullen sowieso niet aan het werk gaan voordat die uitkeringen verlaagd worden. Vaak is het zo dat ze maar %10-%20 meer gaan 'verdienen' als ze gaan werken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen Walmart in NL, alles fucking cheapKunnen de uitkeringstrekkers mooi aan het werk voor minimumloon.
Een bijstandsuitkering is ongeveer 800 euro. Het modale salaris is echt niet 960 euro netto.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uitkeringtrekkers zullen sowieso niet aan het werk gaan voordat die uitkeringen verlaagd worden. Vaak is het zo dat ze maar %10-%20 meer gaan 'verdienen' als ze gaan werken.
Het wordt inderdaad zaak om de uitkering omlaag te schroeven en dat er beter gekeurd moet worden naar mensen die nog wel arbeid kunnen verrichten en mensen die het niet kunnen. Uitkering moet tevens voor een bepaalde duur zijn ipv dat je af en toe eens moet solliciteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uitkeringtrekkers zullen sowieso niet aan het werk gaan voordat die uitkeringen verlaagd worden. Vaak is het zo dat ze maar %10-%20 meer gaan 'verdienen' als ze gaan werken.
Dat was ik. DW heeft m van mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wie was er ook alweer verliefd op deze speler?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De exacte cijfers ken ik niet, maar ik heb genoeg voorbeelden om me heen in het dagelijks leven die mij duidelijk maken dat de verhoudingen totaal niet kloppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een bijstandsuitkering is ongeveer 800 euro. Het modale salaris is echt niet 960 euro netto.
WW is 70% van het laatst verdiende loon, dus is 20% ook voorzichtig ingeschat.
Zolang er bedrijven failliet gaan, ook grote bedrijven, waarbij er vaak meer dan 1000 man tegelijkertijd op straat komen te staan, waarvan een groot deel 50+, is dit natuurlijk een uitstekend plan. De banen liggen immers in deze tijd voor het oprapenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad zaak om de uitkering omlaag te schroeven en dat er beter gekeurd moet worden naar mensen die nog wel arbeid kunnen verrichten en mensen die het niet kunnen. Uitkering moet tevens voor een bepaalde duur zijn ipv dat je af en toe eens moet solliciteren.
Tsja, dit is een gevolg van alles wat is verkeerd gegaan. Iedereen gaat nu zwaar op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang er bedrijven failliet gaan, ook grote bedrijven, waarbij er vaak meer dan 1000 man tegelijkertijd op straat komen te staan, waarvan een groot deel 50+, is dit natuurlijk een uitstekend plan. De banen liggen immers in deze tijd voor het oprapen
Dat maakt mij geen flikker uit of er banen zijn of niet. Je kan zo zien welke mensen misbruik maken van een uitkering.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang er bedrijven failliet gaan, ook grote bedrijven, waarbij er vaak meer dan 1000 man tegelijkertijd op straat komen te staan, waarvan een groot deel 50+, is dit natuurlijk een uitstekend plan. De banen liggen immers in deze tijd voor het oprapen
Uitkeringen nog verder verlagen zet mensen hooguit sneller aan in de criminaliteit te gaan. Daar moet meer op ingezet worden. Zwart werken steviger aanpakken. Meer recherche werk op uitkeringstrekkers. Er is echt wel een groep die graag aan het werk wilt, maar dat niet kan. De kwaadwillende groep moet een heel stuk harder aangepakt worden. Maar goed, als je (fictieve cijfers) 100.000 banen hebt en er zijn 300.000 uitkeringstrekkers, zullen de bedrijven die die banen aanbieden liever goed personeel van een ander bedrijf weg willen plukken. En dat is een beetje het probleem op de arbeidsmarkt. Te veel mensen, te weinig banen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De exacte cijfers ken ik niet, maar ik heb genoeg voorbeelden om me heen in het dagelijks leven die mij duidelijk maken dat de verhoudingen totaal niet kloppen.
Het wordt tijd voor een zakenkabinet in plaats van die maffe idiote politici die we nu hebben in Nederland.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen flikker uit of er banen zijn of niet. Je kan zo zien welke mensen misbruik maken van een uitkering.
Die gast heb ik ook. Op de bank dan, maar komt er nog regelmatig in als pinchhitter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is trouwens beter, eindbaas.
Gaat nooit gebeurenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een zakenkabinet in plaats van die maffe idiote politici die we nu hebben in Nederland.
Zakelijker dan VVD en CDA is niet mogelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een zakenkabinet in plaats van die maffe idiote politici die we nu hebben in Nederland.
VVD en CDAquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zakelijker dan VVD en CDA is niet mogelijk volgens mij.
Eigen risico is absurd inderdaad. Hier pak je de chronisch zieken mee, dat zijn mensen die vaak niet om hun ziekte gevraagd hebben. Rokers etc daargelaten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren
Zelfde als met Eigen risico omhoog, te belachelijk voor woorden. ¤350,- gaat eigen risico naar en per jaar wordt er 4,6 miljard aan ontwikkelingshulp uitgegeven. Daar klopt gewoon iets niet. De burger moet dus het gat in de begroting dichten (kleiner maken) terwijl er allemaal geld naar domme dingen gaat.
Tsja, democratie. Er zijn gewoon nog steeds mensen die vertrouwen hebben in de politiek en blijven stemmen op die acteurs in Den Haag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren
Zelfde als met Eigen risico omhoog, te belachelijk voor woorden. ¤350,- gaat eigen risico naar en per jaar wordt er 4,6 miljard aan ontwikkelingshulp uitgegeven. Daar klopt gewoon iets niet. De burger moet dus het gat in de begroting dichten (kleiner maken) terwijl er allemaal geld naar domme dingen gaat.
Ontwikkelingshulp maar meteen onder de groep 'domme dingen'?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren
Friesland is al het buitenland dus veel veranderd er niet voor je.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
Ik ben blij dat ik later in het buitenland ga wonen, weg uit de drek die in NL is.
En verandert er wel veel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Friesland is al het buitenland dus veel veranderd er niet voor je.
Helaas dat Den Haag hier ook bepaaldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Friesland is al het buitenland dus veel veranderd er niet voor je.
Ik vind van wel, kapitaalvernietiging omdat het een bodemloze put is. Griekenland is ook een bodemloze put die uit de EU gekick moeten worden. De EU had een select gezelschap moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp maar meteen onder de groep 'domme dingen'?
Wat een übervette reclame. Ik heb nog nooit zo'n vette voetbalspot gezien. 10/10quote:
Er was eens een Ajacied die het compleet eens was met een Feyenoorder.... wacht... uhuuu...?!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas dat Den Haag hier ook bepaald
[..]
Ik vind van wel, kapitaalvernietiging omdat het een bodemloze put is. Griekenland is ook een bodemloze put die uit de EU gekick moeten worden. De EU had een select gezelschap moeten zijn.
NL, Frankrijk, Duitsland, België, Scandinavië.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er was eens een Ajacied die het compleet eens was met een Feyenoorder.... wacht... uhuuu...?!
Die van Nike zijn altijd retevet..ieder EK en WKquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een übervette reclame. Ik heb nog nooit zo'n vette voetbalspot gezien. 10/10![]()
Wat moet dit gekost hebben eigenlijk? Ribery, van der Vaart, Sneijder, Pique, Ronaldo, Iniesta, Neymar.... pfff...
Bij het WK had Nederland een klein rolletje! Nu zijn het de hoofdpersonen!quote:
Zullen wel meerdere versies zijn, al zie ik ze nu nog nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij het WK had Nederland een klein rolletje! Nu zijn het de hoofdpersonen!![]()
haha iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zullen wel meerdere versies zijn, al zie ik ze nu nog niet
Ja, maar dan heb je recht op huurtoeslag + zorgtoeslag ( iedereen kan het aanvragen) en je kan allerlei belastingen kwijtschelden dus heeft het geen zin voor die mensen om te gaan werken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een bijstandsuitkering is ongeveer 800 euro. Het modale salaris is echt niet 960 euro netto.
WW is 70% van het laatst verdiende loon, dus is 20% ook voorzichtig ingeschat.
Daar heb je zeker een punt. Geloof dat zelfs het eigen risico niet betaald hoeft te worden met een bijstandsuitkering. Je hebt bepaalde inkomensgrenzen die absurd zijn. Soms kan een loonsverhoging een inkomensverlaging betekenen, omdat je dan inderdaad net buiten de grenzen valt van toeslagen en dergelijke, of dat je in een andere belastingschijf komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je recht op huurtoeslag + zorgtoeslag ( iedereen kan het aanvragen) en je kan allerlei belastingen kwijtschelden dus heeft het geen zin voor die mensen om te gaan werken.
Het is dat hij goed verdiend, wat zou dat lelijk schepsel anders een moeilijk leven hebbenquote:
Omdat het een keeper is. Duhhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:02 schreef UltimateTeam het volgende:
waarom is Heskey eigenlijk geen verdediger
Keepers zijn ook verdedigers!quote:
Dat is voornamelijk het probleem als een alleenstaande ouder die een WWB uitkering heeft + huurtoeslag, zorgtoeslag en alleenstaande ouder korting op de 1500 euro uitkomt is het niet gunstig om te gaan werken voor een minimumloon. Hoe dit probleem opgelost kan worden is moeilijk, scholing werkt niet bij iedereen ( en zeker niet bij meeste allochtonen) en vermindering in deze tijden zorgt alleen voor grotere problemen onder de armere. Aangezien werkgelegenheid voor geschoolde mensen al een probleem lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. Geloof dat zelfs het eigen risico niet betaald hoeft te worden met een bijstandsuitkering. Je hebt bepaalde inkomensgrenzen die absurd zijn. Soms kan een loonsverhoging een inkomensverlaging betekenen, omdat je dan inderdaad net buiten de grenzen valt van toeslagen en dergelijke, of dat je in een andere belastingschijf komt.
Pookje naar onder, dan naar links, daarna naar rechts.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Rijst het volgende:
Lindgren. Hoe doe je die ene skillmove ookalweer die je laatst had gepaint?
Ik dacht altijd dat deze skillmove een random move was als je dat 'ankertje' deed, maar je moet 'm gewoon heen snel doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pookje naar onder, dan naar links, daarna naar rechts.
geen 1 is randomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat deze skillmove een random move was als je dat 'ankertje' deed, maar je moet 'm gewoon heen snel doen.
Oplossing kan zijn de toeslagen en regelingen te versoberen, stapsgewijs, en het minimum loon omhoog.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het probleem als een alleenstaande ouder die een WWB uitkering heeft + huurtoeslag, zorgtoeslag en alleenstaande ouder korting op de 1500 euro uitkomt is het niet gunstig om te gaan werken voor een minimumloon. Hoe dit probleem opgelost kan worden is moeilijk, scholing werkt niet bij iedereen ( en zeker niet bij meeste allochtonen) en vermindering in deze tijden zorgt alleen voor grotere problemen onder de armere. Aangezien werkgelegenheid voor geschoolde mensen al een probleem lijkt te zijn.
Nee, blijkbaar. Ik vind 't nog steeds lastig om die truukjes effectief te maken in de wedstrijd. Vooral de 'meedraaien' met de kijkrichting van de speler is erg irritant.quote:
danku. Ik ga het zo even proberen. ben nu een skillteam VOOR ERBIJ aan het maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pookje naar onder, dan naar links, daarna naar rechts.
4231, Jara spits en Manu del Moral CF. de rest mlsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
120k voor een nieuw team. Ben m'n hybrid alweer zat.Normaal doe ik lang met teams, maar deze wil gewoon niet.
Ik wil die Jara weleens proberen.
x-x-2, Jara en di Santo ST, rest MLS.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4231, Jara spits en Manu del Moral CF. de rest mls
Als je Kaka en Lucas omdraait krijgt Dani Alves 7 chem volgens mij, misschien niet op Futhead.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/618540
Dit gaat hem worden![]()
Dani Alves speelt op dezelfde positie in mijn andere elftal, 1 woord: Geweldig
Dan heeft Pepe geen 9 chem meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je Kaka en Lucas omdraait krijgt Dani Alves 7 chem volgens mij, misschien niet op Futhead.
Woow, ik heb daar nooit aan gedacht. Echt een slimme oplossing.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef dion_v_k het volgende:
Dit gaat hem worden![]()
Ik heb ook met dani Alves op RM gespeeld. Echt een beestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Woow, ik heb daar nooit aan gedacht. Echt een slimme oplossing.
Nee, Rooney moet omdat trolololo voor anderen en omdat 13 goals in 4 wedstrijdenquote:
Ik zie alleen maar 532 en 343. Maar blijkbaar moet ik 100000000 paginas door bladeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
300c ofzo maar sommigen betalen er 1,5k voor
de searchfunctie voor formatiekaartjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 532 en 343. Maar blijkbaar moet ik 100000000 paginas door bladeren.
Echt kut die kaarten, 4-3-2-1 zoeken tussen de 4-2-3-1 en 4-3-1-2 kaartenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 532 en 343. Maar blijkbaar moet ik 100000000 paginas door bladeren.
Misschien dat als je de kaartjes er tegelijk op doet het 3-5-2 wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij hebt me op dit idee gebracht:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef dion_v_k het volgende:
Dit gaat hem worden![]()
Zoek op 300 BINquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind IF Palacio nog niet geweldig op RCAMquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/799483
Dit
of IF Palacio i.p.v. TOTY Suarez (en dan mag elke Serie A rechtsback).
Palacio heeft betere schietstats dan Suarez, crossing is gelijk en hij heeft 4* i.p.v. 3* skills, alleen wat minder pace en hij is niet blauw.
Ja het slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat geld komt veel te makkelijk binnen man. Heb je de kleine letters gelezen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja het slaat inderdaad nergens open nee man, geen idee of die er zijn ook.
haha idd en als je een keer wat verder komt in een toernooi heb je al gelijk een stuk meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verdient gewoon even 20 euro per dag ermee. Beter dan bollen pellen
Hoe kan je voor geld spelen dan? Je moet zeker ook geld inleggen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef poker4lifee het volgende:
wat spelen die mensen irritant zeg met h2h om geld. 91% passing accuracy had ik net, amper doorheen te komen.containen als een malle
wel gewonnen
Here's what you have won: $7. You can now proceed to the next level.
Hopelijk maken ze in fifa 13 ook lobbies voor fut zodat dat ook om geld kan.
Virgin gaming.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe kan je voor geld spelen dan? Je moet zeker ook geld inleggen?
Zij krijgen toch rake? Net als met poker dat de site een bepaald bedrag krijgt of percentage.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:58 schreef poker4lifee het volgende:
Als ik op 100 sta zal ik wel 75 ofzo eraf halen om te kijken of dat allemaal goed gaat.
Er moet wel iets zijn wat ik niet zie want op deze manier kunnen ze echt geen winst maken.
Opgelost metquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil de voorste vier zo houden.. Iemand een idee?
http://www.futhead.com/12/squad/802254
Met 1 vs 1 wel ja maar met die toernooitjes is het een beetje vaag. Ik zet 1$ in en als ik win heb ik 2$ en mag ik gratis de volgende ronde spelen, en als ik die verlies heb ik nog steeds die 1$ die ik 1e ronde won en m'n inzet..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zij krijgen toch rake? Net als met poker dat de site een bepaald bedrag krijgt of percentage.
Nicequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij hebt me op dit idee gebracht:
http://futhead.com/12/squad/802492
[ afbeelding ]
Fantastische speler.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:04 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Eriksen opgepikt voor 16k, beetje goed of niet, heb me niet eerder echt verdiept in de eerste TOTY die 2 weken geleden uit kwam
Ja dus, had beter eerst twitter kunnen checkenquote:
Dus ze hebben die pack limit en als die 25k packs dat ook hebben zijn er straks heel veel mensen die geen gold packs meer kunnen kopen na HHquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dus, had beter eerst twitter kunnen checken
http://www.worldtimebuddy(...)d4-ed8c-c3097ccae746
http://www.worldtimebuddy(...)f4-0d32-aeb5e2f04933
Is dat op de PS3? Op de Xbox is hij gedaald naar onder de 100kquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
138k voor M. Leite.. een goede prijs of te duur?
Staan er maar een paar op de markt
Ps3 jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat op de PS3? Op de Xbox is hij gedaald naar onder de 100k
Houd gewoon je bek met je FUT, dit is een allesbehalve FUT SC!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
Hallo hallo. Aarde aan FUT-topic.
Niemand die die arme Lindgrøn even helpt?
Ik wil dit. http://www.futhead.com/12/squadcreator/802254 Maar dan met Chiellini. De achterste 7 mogen worden veranderd.
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houd gewoon je bek met je FUT, dit is een allesbehalve FUT SC!
Nee maar sorry, ik zie de oplossing nietquote:
de ceglie, chiellini, buffon, de rossi cdmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
Hallo hallo. Aarde aan FUT-topic.
Niemand die die arme Lindgrøn even helpt?
Ik wil dit. http://www.futhead.com/12/squadcreator/802254 Maar dan met Chiellini. De achterste 7 mogen worden veranderd.
Ik zojuist mn eerste potje. Ging niet zo super met hem, maar heb wel het gevoel dat wanneer ik aan hem gewend ben , het een hele goede spits is. 2-1 gewonnen van een team met o.a. Ronaldo er in, dus zal wel goed zitten. Een knal van 20 meter van TOTY Eriksen, en een kopbal uit een corner van TOTY Vertonghen. Dat is 1 van de beste CB's waar ik tot nu toe mee gespeeld hebquote:
Omg!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de ceglie, chiellini, buffon, de rossi cdm
Zoveel coins om dat te verwezenlijken heb ik nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zojuist mn eerste potje. Ging niet zo super met hem, maar heb wel het gevoel dat wanneer ik aan hem gewend ben , het een hele goede spits is. 2-1 gewonnen van een team met o.a. Ronaldo er in, dus zal wel goed zitten. Een knal van 20 meter van TOTY Eriksen, en een kopbal uit een corner van TOTY Vertonghen. Dat is 1 van de beste CB's waar ik tot nu toe mee gespeeld heb
Ik wil juist zijn IF proberen.quote:
Rijst heeft mij op "van god los" de serie gewezen. Briljantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
BDIL aanwezig? Wil hem bedanken voor de tip voor Person of Interest. Gave serie
Coutinho raad ik je echt af hoor, das echt een zwak dwergje. Voor Chiellini kun je Guarente op CDM zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Opgelost met
http://www.futhead.com/12/squad/802254
Ik wil alleen graag Chiellini erin. Iemand die ziet op welke manier?
Ja klopt, niet dat ik hier laatste tijd nog vaak ben maar tochquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst heeft mij op "van god los" de serie gewezen. BriljantJe leert nog wat op zo'n forum
Nee, halve series..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen kijkt hier hele series ook
Alleen van god los eigenlijk. Verder kijk ik nooit televisie, alleen het journaal. Heb de UPC al opgebeld dat ik het hele televisie gebeuren op wil zeggen en alleen internet wil houden, maar dat kon niet..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja duh, ga jij dan monopoly of mens erger je niet doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt he, worden er series gemaakt, zijn er gewoon mensen die ze gaan kijken, WTF??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, ga jij dan monopoly of mens erger je niet doen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mascherano en Xabi Alonso in een 4-2-3-1 <3. Ging primaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
MascheranoPure aids!
Xabi Alonso maar een kans geven, alhoewel ik denk dat ook hij niet veel soeps is. Zijn ook weinig alternatieven als meest centrale middenvelder in een 4321 in de Spaanse league.
Iniesta/fabregas/xavi ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
MascheranoPure aids!
Xabi Alonso maar een kans geven, alhoewel ik denk dat ook hij niet veel soeps is. Zijn ook weinig alternatieven als meest centrale middenvelder in een 4321 in de Spaanse league.
Beperkt budget tegenwoordigquote:
Di Natale. Beest als wide CAMquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand helpen met invullen? Lamela kan niet heb ik al in ander team en Giovinco is vies kut.
Giovoncoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand helpen met invullen? Lamela kan niet heb ik al in ander team en Giovinco is vies kut.
Als hij niet door de wind omver geblazen wordt zou dat kunnen jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
GiovoncoNaar binnen skillen en dan uithalen met zijn gouden rechtervoet
Daarom, ik vind Giovinco echt kutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij niet door de wind omver geblazen wordt zou dat kunnen ja
25K maxquote:
Wellus. Denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
25K maxdenk niet dat ik het dan haal!
Middenveld heeft dan ook hoge ratingquote:
Bojan!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Middenveld heeft dan ook hoge rating
Heb je de afleveringen van seizoen 1 gekeken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst heeft mij op "van god los" de serie gewezen. BriljantJe leert nog wat op zo'n forum
GG!quote:
Zieke squad manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zet Chiellini op CBquote:
Heb ik al in ander team in andere formatie en zo blijft de rating ook lekker laagquote:
Nog nooit mee gespeeld maar wel tegen en die kopte en schoot alles er uit alle hoeken en standen inquote:
handicappppquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel zo erg om Ronaldo wel of niet te kopen, zoveel geld..
Ronaldo in je team hebben is best kut. Als mensen hem zien dan gaat er altijd een knop om heb ik het idee. Of ze zijn mega geconcentreerd of ze gaan alleen maar lopen kloten met onsportief gedrag. Of allebeiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
Hij is wel echt ziekelijk goed!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had hem in mijn Italibazen Silvers.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog nooit mee gespeeld maar wel tegen en die kopte en schoot alles er uit alle hoeken en standen in
Ja echt, 85 strength 188cm lang 78 sprintsnelheid 90 jumping 80 finishingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn Italibazen Silvers.Wát een held. Veel pace voor dat dikke lichaam en elke cross = goal.
Nee, die krijg ik niet beschikbaar op uitzending gemistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je de afleveringen van seizoen 1 gekeken?
Zolang ik er 1 meer scoor dan de tegenstander vind ik het bestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronaldo in je team hebben is best kut. Als mensen hem zien dan gaat er altijd een knop om heb ik het idee. Of ze zijn mega geconcentreerd of ze gaan alleen maar lopen kloten met onsportief gedrag. Of allebei
Misschien na 10 of 11 uur aangezien ze toch zon kinderslot erop hebben gezetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet beschikbaar op uitzending gemist
Hij is ook wel echt goed, maar ik heb veel meer plezier gehad met Hazard en Lavezzi in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zolang ik er 1 meer scoor dan de tegenstander vind ik het best
Heb het in de nachtdienst ook al geprobeerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien na 10 of 11 uur aangezien ze toch zon kinderslot erop hebben gezet
Whuttttt, hoeveel heb je voor hem betaald???quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Lens verkopen, maak ik bijna 150K verlies op
?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Lens verkopen, maak ik bijna 150K verlies op
150Kquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Whuttttt, hoeveel heb je voor hem betaald???
IF Lens bedoel je toch?quote:
Nice! Alleen wordt toty dost toch nog veel goedkoper? Nu 55k straks 30k oid?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Net weer een potje gedaan met mn Nederland-Belgie-Wales-Nigeria elftal, TOTY Dost maakte er 3Hij is wat ik gehoopt had, een reincarnatie van Dzeko uit Fifa 11
Nee de gewonequote:
Hoe spastisch was je dan dat je daar 150K voor betaalde? Had je een epileptische aanval toen je een bod invoerde ofzo?quote:
Ik heb ook veel gespeeld met Lavezzi en dat is gewoon een god, in alle opzichten positief behalve dat hij soms erg makkelijk van de bal werd gezet door bijv. Maicon en Sergio Ramos.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt goed, maar ik heb veel meer plezier gehad met Hazard en Lavezzi in ieder geval.
Nee, totaal niet. Ik had hem in mijn volglijst en moet er per ongeluk op geklikt hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe spastisch was je dan dat je daar 150K voor betaalde? Had je een epileptische aanval toen je een bod invoerde ofzo?
Ligt er aan hoe goed hij in de smaak valt, als mensen m kopen en hij bevalt, wordt ie minder snel verkocht. Ligt ook aan het aantal happy hours, etc etc. Er is niet echt een pijl op te trekken, en er zit nu wel bij de mensen in het achterhoofd dat er hierna echt geen upgrade meer gaat komen (gedurende de zomer natuurlijk), wat met de reguliere IF spelers natuurlijk wel altijd het geval was. Koffiedik kijken dus. Al lijkt het me wel sterk dat hij opeens vele duurder gaat worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nice! Alleen wordt toty dost toch nog veel goedkoper? Nu 55k straks 30k oid?
wtfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik had hem in mijn volglijst en moet er per ongeluk op geklikt hebben.
ik zou de kat schoppen uit ergernisquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik had hem in mijn volglijst en moet er per ongeluk op geklikt hebben.
Gelukkig wel ¤15,- extra op de bankrekening voor gekregenquote:
Ik zei het toch. Coins verkocht. Jij dondersteen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig wel ¤15,- extra op de bankrekening voor gekregen
Hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Coins verkocht. Jij dondersteen.
oh zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig wel ¤15,- extra op de bankrekening voor gekregen
Lijkt mij allemaal niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed hij in de smaak valt, als mensen m kopen en hij bevalt, wordt ie minder snel verkocht. Ligt ook aan het aantal happy hours, etc etc. Er is niet echt een pijl op te trekken, en er zit nu wel bij de mensen in het achterhoofd dat er hierna echt geen upgrade meer gaat komen (gedurende de zomer natuurlijk), wat met de reguliere IF spelers natuurlijk wel altijd het geval was. Koffiedik kijken dus. Al lijkt het me wel sterk dat hij opeens vele duurder gaat worden.
Soms overschat ik vandermar en denk ik dat hij net communiceert als normale mensen.quote:
Ja of mensen die 60K betalen voor de gewone Nani ipv de UPquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh zo
Naja ik kijk nergens meer van op. Als mensen 50K betalen voor IF Pieters en IFs voor SIFprijzen kopen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms overschat ik vandermar en denk ik dat hij net communiceert als normale mensen.
Speel ook met hem, niet bijzonder maar doet zijn dingetjes wel. Geen blunders so far in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik heb TOTY Krul vanmiddag eens geprobeerd. Wat een kut keeper, bijna elk schot is prijs. De stats zijn echt geweldig, maar de prestatie....3x niets
Valt mij op dat ik opeens veel tegendoelpunten krijg sinds ik hem op doel heb staan. Hij duikt ook amper naar ballen vind ik, ben er niet weg van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speel ook met hem, niet bijzonder maar doet zijn dingetjes wel. Geen blunders so far in ieder geval.
Hé, jij bent toch die undercutter?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Valt mij op dat ik opeens veel tegendoelpunten krijg sinds ik hem op doel heb staan. Hij duikt ook amper naar ballen vind ik, ben er niet weg van.
Yesquote:
Ik speel nu een tijdje met Diego Alves.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speel ook met hem, niet bijzonder maar doet zijn dingetjes wel. Geen blunders so far in ieder geval.
Ik heb m ook, 2-1 en 3-0 gewonnen. Je tegenstanders gewoon niet in al te kansrijke positie laten komen wilt helpen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik heb TOTY Krul vanmiddag eens geprobeerd. Wat een kut keeper, bijna elk schot is prijs. De stats zijn echt geweldig, maar de prestatie....3x niets
Dan heb je sowieso geen keeper nodig iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m ook, 2-1 en 3-0 gewonnen. Je tegenstanders gewoon niet in al te kansrijke positie laten komen wilt helpen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Iemand de stats van TOTY Krul? Kan ze niet vinden, maar aangezien ik niet scherp ben momenteel kan dat ook aan mij liggen
Ah, vandaar dat ik met mijn NL team niet boven de 65% passing acc. uitkwam in circa 15 wedstrijden, alles als pure stront aanvoelde (zowel in de avond als overdag) en mijn non-rares zelfs beter spelen die overduidelijk een boost krijgen.quote:
Ja, natuurlijk wilt dat helpen, maar mocht het dan toch gebeuren...dan verwacht ik dat een keeper wel enigzins zijn best doet om hem e ruit te houden. Bij Krul heb ik er nu al paar zien ingaan waarvan ik dacht dat Cech of IF Szczesny hem wel gehad zouden hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m ook, 2-1 en 3-0 gewonnen. Je tegenstanders gewoon niet in al te kansrijke positie laten komen wilt helpen.
LOLquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Dit gaat me iets te snel
[ afbeelding ]
Bizar.
Goeiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Suk in de basis, dat komt doordat 'ie baas-is.
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
En weer ¤ 17,50 gewonnen op een potje dames tennisMn project Betfair gaat lekker, begonnen op ¤ 150, nu al boven de ¤ 400
Daarom is hij niet wissel, omdat hij geen wis-selderij lustquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Suk in de basis, dat komt doordat 'ie baas-is.
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Daarom is hij niet wissel, omdat hij geen wis-selderij lust
Keepers hebben geen ingame statsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Iemand de stats van TOTY Krul? Kan ze niet vinden, maar aangezien ik niet scherp ben momenteel kan dat ook aan mij liggen
[..]
[..]
dafuq am I readingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lol, ik heb net een gewone IF verkocht voor 15Kquote:
Ik heb dames tennis op staan nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
En weer ¤ 17,50 gewonnen op een potje dames tennisMn project Betfair gaat lekker, begonnen op ¤ 150, nu al boven de ¤ 400
Hand uit je broek.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb dames tennis op staan nu
Eerste IF is CDM, 2e CB maar die van mij verkoopt niequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, ik heb net een gewone IF verkocht voor 15K
huh dat klopt niet toch..de SIF is veel meer waardquote:
Andersom dan, mijne was een CB de 79 ratedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eerste IF is CDM, 2e CB maar die van mij verkoopt nie
1e is ook CB.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh dat klopt niet toch..de SIF is veel meer waard
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kvitova - Kerber. Na 2 games was ik alweer klaar met de wedstrijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb dames tennis op staan nu
''Aaaaaah'' ''Oeehhhh'' ''aaaah'''quote:
Tennis is zeer fijn om op te wedden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik gister de mijne voor 17kquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Op Ultimatedb staat IF CDMquote:
Al jarenlang verliefd op deze damequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren Sharapova - IvanovicBeetje verliefd op Ana
![]()
Ik wed niet, ik handel. Ik zeg dat Kvitova niet gaat winnen, daarna verliest ze een paar games, haar odd schiet omhoog en ik pak mn winst. Binnen 5 minuutjes winst pakken en wegwezenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tennis is zeer fijn om op te wedden.
Deed het voorheen vaak in de klas, maar het is beter om op te letten
. Ben gestopt met wedden omdat ik me afvroeg hoe het met de belastingen zat. Heb geen zin om 35% of meer af te dragen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik gister de mijne voor 17k![]()
Maar is de SIF niet veel meer waard
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klinkt echt te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wed niet, ik handel. Ik zeg dat Kvitova niet gaat winnen, daarna verliest ze een paar games, haar odd schiet omhoog en ik pak mn winst. Binnen 5 minuutjes winst pakken en wegwezen
Dat is hetzelfde voor de Nederlandse wet volgens mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wed niet, ik handel. Ik zeg dat Kvitova niet gaat winnen, daarna verliest ze een paar games, haar odd schiet omhoog en ik pak mn winst. Binnen 5 minuutjes winst pakken en wegwezen
De Nederlandse wet is zo verneukt. Je mag officieel alleen bij de TOTO wedden en die berekenen die 35% door bij je winst. Bij andere bookmakers mag je niet spelen, maar het kan wel en ze verwachten dat je dan alsnog netjes de boel komt doorgeven. Kromme is ook dat je 35% moet betalen over iedere gewonnen bet, niet je totale winst. Als ik dus 1 bet win en er 2 verlies en in totaal rood sta moet ik alsnog belasting betalenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tennis is zeer fijn om op te wedden.
Deed het voorheen vaak in de klas, maar het is beter om op te letten
. Ben gestopt met wedden omdat ik me afvroeg hoe het met de belastingen zat. Heb geen zin om 35% of meer af te dragen.
quote:
Die fout maakte je de vorige keer ook al. Je handelt niet, je speculeert. Als je fout zit maak je alsnog verliesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja daarom. Heb er wel nare verhalen over gehoord, dus doe het niet meer. Ze mogen die wet wel even aanpassen. Belasting betalen over de winst, oké maar wanneer je verliest draait ga je er toch geen belasting over betalenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Nederlandse wet is zo verneukt. Je mag officieel alleen bij de TOTO wedden en die berekenen die 35% door bij je winst. Bij andere bookmakers mag je niet spelen, maar het kan wel en ze verwachten dat je dan alsnog netjes de boel komt doorgeven. Kromme is ook dat je 35% moet betalen over iedere gewonnen bet, niet je totale winst. Als ik dus 1 bet win en er 2 verlies en in totaal rood sta moet ik alsnog belasting betalen
En dan vinden ze het gek dat niemand het door wil geven. Wel mogen downloaden, niet mogen uploaden, wel softdrugs mogen maar geen wiet mogen telen..het is allemaal zo krom
Niet op Maria dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren Sharapova - IvanovicBeetje verliefd op Ana
![]()
En geen absurde percentages. 35%quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja daarom. Heb er wel nare verhalen over gehoord, dus doe het niet meer. Ze mogen die wet wel even aanpassen. Belasting betalen over de winst, oké maar wanneer je verliest draait ga je er toch geen belasting over betalen
?? kansspel is 29% en je moet het per maand doorgeven.quote:
oh 29, 35, whatever. Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
?? kansspel is 29% en je moet het per maand doorgeven.
Is het te bewijzen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
?? kansspel is 29% en je moet het per maand doorgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |