Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Die bestaat nietquote:
ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wie was er ook alweer verliefd op deze speler?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel, sterk, 4* skill, finishing dit dat. Gewoon zieke baas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus toch. Explain. Zijn stats zien er niet bijzonder uit.
lol, ik ben dom. Dacht aan de andere Suarezquote:
Tsja, het is gewoon een soort pretprijs. Net zoals die Gillete trophy. Uiteindelijk telt alleen de landstitel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dat. Ajax wordt kampioen met 8 spelers uit de jeugdopleiding in de basis. De A1 bereikt de finale van de Next-gen series. De A1, B1, C1, C2, D2, F1 en mogelijk ook de D1 worden kampioen en dan nog beweren dat Feyenoord beter is. Lachwekkend lijkt me het goede woord.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, ik ben dom. Dacht aan de andere Suarez
Wel zieke stats heeft hij. Met die Argentijnen kan je een leuke 4-2-2-2 of 4-2-3-1 maken
Tot je die laatste niet wint, dan is het ook een pretprijs. *gaap*quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, het is gewoon een soort pretprijs. Net zoals die Gillete trophy. Uiteindelijk telt alleen de landstitel.
quote:
quote:sterk
Que?quote:4* skill, finishing dit dat. Gewoon zieke baas.
Ik vind hem tofquote:
Gisteren met H2H met Argentinië gespeeld. 7-1 winst. 5x Messi.quote:
Met Messi weet je het nooit. Of hij speelt supergoed en passeert iedereen of hij ligt continu op de grond.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren met H2H met Argentinië gespeeld. 7-1 winst. 5x Messi.
ga nou niet stoer doen met stats, gewoon kopen en mee spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Que?
Finishing is 78. Hij heeft wel de finesse shot-trait en z'n workrates zijn puik.
Juist, mannentaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga nou niet stoer doen met stats, gewoon kopen en mee spelen.
OMGquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef pascal08 het volgende:
Die Samsung SSD was trouwens ¤220!bij de Mediamarkt, terwijl ie bij de MyCom (tegenover de Mediamarkt) ¤130 kostte.
Jawel, maar dat geldt alleen als ie op voorraad is en dat was ie niet. En toen zei ie ook nog dat ie 'm sowieso niet voor die prijs aan kon bieden, omdat het onder de 'inkoopprijs' zou zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OMG
Hebben ze geen laagste prijsgarantie meer? Bij de BCC wel iig
wat een onzin kramen die dozensjouwers soms toch uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat geldt alleen als ie op voorraad is en dat was ie niet. En toen zei ie ook nog dat ie 'm sowieso niet voor die prijs aan kon bieden, omdat het onder de 'inkoopprijs' zou zijn.
Keihard uitlachen die flikker en de bedrijfsleider erbij halen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat geldt alleen als ie op voorraad is en dat was ie niet. En toen zei ie ook nog dat ie 'm sowieso niet voor die prijs aan kon bieden, omdat het onder de 'inkoopprijs' zou zijn.
Gewoon keiveel kopen aan de overkant en ze dan bij Mediamarkt aanbiedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keihard uitlachen die flikker en de bedrijfsleider erbij halen.
Haha ja, ik vroeg wat de prijs was. Toen zei ie: "deze is ¤399" (bij de 256GB versie) en "deze is ¤220". Ik had echt het idee dat m'n hoofd er toen uitzag als deze emoticon:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat een onzin kramen die dozensjouwers soms toch uit
Alleen Walmart in NL, alles fucking cheapquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:22 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap sowieso niks van die hele Mediamarkt. Hier staat namelijk weer dat ie ¤149 is. http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350640,287721.html
Heel vaak is het ook nog eens zo dat de prijzen verschillen per Mediamarkt. Waarom deze keten nog bestaat is mij echt een raadsel geworden.
Uitkeringtrekkers zullen sowieso niet aan het werk gaan voordat die uitkeringen verlaagd worden. Vaak is het zo dat ze maar %10-%20 meer gaan 'verdienen' als ze gaan werken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen Walmart in NL, alles fucking cheapKunnen de uitkeringstrekkers mooi aan het werk voor minimumloon.
Een bijstandsuitkering is ongeveer 800 euro. Het modale salaris is echt niet 960 euro netto.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uitkeringtrekkers zullen sowieso niet aan het werk gaan voordat die uitkeringen verlaagd worden. Vaak is het zo dat ze maar %10-%20 meer gaan 'verdienen' als ze gaan werken.
Het wordt inderdaad zaak om de uitkering omlaag te schroeven en dat er beter gekeurd moet worden naar mensen die nog wel arbeid kunnen verrichten en mensen die het niet kunnen. Uitkering moet tevens voor een bepaalde duur zijn ipv dat je af en toe eens moet solliciteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uitkeringtrekkers zullen sowieso niet aan het werk gaan voordat die uitkeringen verlaagd worden. Vaak is het zo dat ze maar %10-%20 meer gaan 'verdienen' als ze gaan werken.
Dat was ik. DW heeft m van mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wie was er ook alweer verliefd op deze speler?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De exacte cijfers ken ik niet, maar ik heb genoeg voorbeelden om me heen in het dagelijks leven die mij duidelijk maken dat de verhoudingen totaal niet kloppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een bijstandsuitkering is ongeveer 800 euro. Het modale salaris is echt niet 960 euro netto.
WW is 70% van het laatst verdiende loon, dus is 20% ook voorzichtig ingeschat.
Zolang er bedrijven failliet gaan, ook grote bedrijven, waarbij er vaak meer dan 1000 man tegelijkertijd op straat komen te staan, waarvan een groot deel 50+, is dit natuurlijk een uitstekend plan. De banen liggen immers in deze tijd voor het oprapenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad zaak om de uitkering omlaag te schroeven en dat er beter gekeurd moet worden naar mensen die nog wel arbeid kunnen verrichten en mensen die het niet kunnen. Uitkering moet tevens voor een bepaalde duur zijn ipv dat je af en toe eens moet solliciteren.
Tsja, dit is een gevolg van alles wat is verkeerd gegaan. Iedereen gaat nu zwaar op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang er bedrijven failliet gaan, ook grote bedrijven, waarbij er vaak meer dan 1000 man tegelijkertijd op straat komen te staan, waarvan een groot deel 50+, is dit natuurlijk een uitstekend plan. De banen liggen immers in deze tijd voor het oprapen
Dat maakt mij geen flikker uit of er banen zijn of niet. Je kan zo zien welke mensen misbruik maken van een uitkering.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang er bedrijven failliet gaan, ook grote bedrijven, waarbij er vaak meer dan 1000 man tegelijkertijd op straat komen te staan, waarvan een groot deel 50+, is dit natuurlijk een uitstekend plan. De banen liggen immers in deze tijd voor het oprapen
Uitkeringen nog verder verlagen zet mensen hooguit sneller aan in de criminaliteit te gaan. Daar moet meer op ingezet worden. Zwart werken steviger aanpakken. Meer recherche werk op uitkeringstrekkers. Er is echt wel een groep die graag aan het werk wilt, maar dat niet kan. De kwaadwillende groep moet een heel stuk harder aangepakt worden. Maar goed, als je (fictieve cijfers) 100.000 banen hebt en er zijn 300.000 uitkeringstrekkers, zullen de bedrijven die die banen aanbieden liever goed personeel van een ander bedrijf weg willen plukken. En dat is een beetje het probleem op de arbeidsmarkt. Te veel mensen, te weinig banen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De exacte cijfers ken ik niet, maar ik heb genoeg voorbeelden om me heen in het dagelijks leven die mij duidelijk maken dat de verhoudingen totaal niet kloppen.
Het wordt tijd voor een zakenkabinet in plaats van die maffe idiote politici die we nu hebben in Nederland.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen flikker uit of er banen zijn of niet. Je kan zo zien welke mensen misbruik maken van een uitkering.
Die gast heb ik ook. Op de bank dan, maar komt er nog regelmatig in als pinchhitter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is trouwens beter, eindbaas.
Gaat nooit gebeurenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een zakenkabinet in plaats van die maffe idiote politici die we nu hebben in Nederland.
Zakelijker dan VVD en CDA is niet mogelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een zakenkabinet in plaats van die maffe idiote politici die we nu hebben in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |