quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, jullie staan er allemaal in. There's no way back
En dan zijn wij FOK!kers ook nog 's fier op jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Les een is best zwaar voor iemand die 25 jaar niet gerend is, 41 is en te zwaar is.
Je voelt je lichaam protesteren, maar Evy zegt de goede dingen op de juiste momenten.
En muziek is prettig
Thx!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
Nou ja, de wiki is zo aangepast hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
Nooooooooquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, de wiki is zo aangepast hoor!
Ahja, da's volgens mij de eerste!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef Stefan het volgende:
Ik heb geen idee welke, die van les een heeft Eric Clapton en James Brown
Maar waarom moet de wiki aangepast worden? Met de 'open nieuw deel'-knop pakt hij toch gewoon weer deze OP en heb je toch helemaal geen wiki nodig?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoelt moet 'bedoeld' zijn (specifiek bedoelt...).
Verder wil ik graag ook bij de marathon van Amersfoort vermeld worden (10 km), eveneens bij de Halve van Hoogland (HM) en als je zo lief wilt zijn om dit er ook even bij te zetten.
8 van Drachten
• Viking84 - 8 km
Pas je het dan ook even aan in de Wiki? Anders kan ik dit het volgende topic weer posten.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar waarom moet de wiki aangepast worden? Met de 'open nieuw deel'-knop pakt hij toch gewoon weer deze OP en heb je toch helemaal geen wiki nodig?
Ik heb vandaag 8-10-8 gelopen en ga mezelf een schop onder mn kont geven om regelmatiger te lopen. Volgende keer 10-10-10 en dan rap richting het half uur.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje aait bankrekening van GotC en YUR
Het komt goed schatje
[ afbeelding ]
Nee, ik doe geen Evy. Ik loop dit schema http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner en ik volg ook nog lessen 1 keer in de week. Maar ik hou me niet zo netjes aan het schemaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef Perruche het volgende:
MissBliss, doe jij ook Evy? Ik had de vorige keer idd 8-10-8. Wat ik fijn vind aan de "nieuwe" is dat je 3x hetzelfde loopt (dus 3 lessen 8-10-8) vind ik het makkelijker vol te houden, je hoeft jezelf niet steeds uit te dagen. De verschillen tussen de weken zijn wel groter, maar toch.
Die schoenen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Ok, onze aankopen van vandaag..![]()
![]()
![]()
Links mijn aankopen, rechts Yur!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nu dus een Garmin Forerunner 210![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |