boehoequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
moest van beach, nu stopt ie met dm'en naar mij godzijdank
hee schatjequote:
Hoelaat ben je er vanavond?quote:
topquote:
lekker voor jequote:
oh ik ben al 12x uitgezonden door die brief.quote:
badassquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik ben al 12x uitgezonden door die brief.
dacht ikquote:
exquote:
Dat verleer je niet steven, eens een hoolie voor altijd een hooliequote:
Stenen gooien enzo is net als fietsen iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat verleer je niet steven, eens een hoolie voor altijd een hoolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef Trollscience het volgende:
staat er tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waaromOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
gaat megs nog steeds met pener?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waaromIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
hey vriendin van penisbaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom¯_(ツ)_/¯
Oh no they didntquote:
Gooi een japanner door 10 potten verf en verander z'n stem in een autotune chip en dit is wat je krijgt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die zanger ziet er ook uit als een of andere crackhoer ofzo
open er een topic over want niemand geeft een neukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn epische space invaders iphone case
inderdaad stevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stenen gooien enzo is net als fietsen idd
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
open er een topic over want niemand geeft een neuk
jawelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Fairy is toch helemaal niet de vriendin van Penisbaard?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Fairy is toch helemaal niet de vriendin van Penisbaard?
quote:
het kutje dat je nu hebt is veel beter en strakkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
had ik maar een kutje dan werd ik hier altijd warm welkom geheten
Ik heet jou toch altijd warm welkom schatjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zweetteef hadden we liever ook dood.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het kutje dat je nu hebt is veel beter en strakker
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heet jou toch altijd warm welkom schatje
Jij hebt helemaal geen kutje nodig
quote:
Welke is Steven?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
fktwergerse2012 en steven rennen hand in hand.
[ afbeelding ]
Jawel, verveel me een beetje. Met jou dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Alles goed met jou? Wanneer heb je je volgende examen en welk vak?
Ja gaat zn gangetjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel, verveel me een beetje. Met jou dan?
Dinsdag alengels.
dat heb je geloof ik bij bijna allesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
alleen soms van die kutvragen waar je twijfelt tussen 2 antwoorden..
hejquote:
dat is enkel als je zuigt in engelsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja gaat zn gangetje
Engels is wel te doen toch, alleen soms van die kut vragen waar je twijfelt tussen 2 antwoorden..
kom op jij foutloze engelsman, alles in het engels vanaf nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hej
[..]
dat is enkel als je zuigt in engels
zoals 75% van de nederlanders
god wat is dat tenenkrommend als je weer een hollander hier hoort praten
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hej
[..]
dat is enkel als je zuigt in engels
zoals 75% van de nederlanders
god wat is dat tenenkrommend als je weer een hollander hier hoort praten
Mooizo. Ja engels is geen probleem.. alleen woensdag heb ik aardrijkskunde.. daarvoor moet ik nog even oefentoetsen makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja gaat zn gangetje
Engels is wel te doen toch, alleen soms van die kut vragen waar je twijfelt tussen 2 antwoorden..
Ja maar bij Engels heb ik dat ergerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat heb je geloof ik bij bijna alles
Hoef je voor aardrijkskunde helemaal niks meer door te nemen? Ik weest nog dat ik voor mn examen natuurkunde de laatste dag nog onbehandelde hoofdstukken moest door gaan nemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooizo. Ja engels is geen probleem.. alleen woensdag heb ik aardrijkskunde.. daarvoor moet ik nog even oefentoetsen maken
Sorry ik ben niet engels ofzo maar het valt me op hoe slecht het isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kom op jij foutloze engelsman, alles in het engels vanaf nu
Het is volgens mij meer de uitspraak die slecht is bij Nederlandersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet engels ofzo maar het valt me op hoe slecht het is
dat letterlijk vertalen met overal het woordje 'also' in klappen en zo'n onvervalst nederlands accent alsof je niet eens de moeite doet om het fatsoenlijk uit te spreken
tss, ik leerde alle vakken avond van te voren en bij bepaalde vakken zoals: natuurkunde, aardrijkskunde, economie etc had ik echt ongeveer de helft nog nooit gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoef je voor aardrijkskunde helemaal niks meer door te nemen? Ik weest nog dat ik voor mn examen natuurkunde laatste dag nog onbehandelde hoofdstukken moest door gaan nemen
en je nederlandse gedachte gelijk in het engels naar buiten donderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer de uitspraak die slecht is bij Nederlanders
hey liefjequote:
Ik had alles wel zo'n beetje gezien alleen bij natuurkunde niet en bij latijn moest ik ook nog heel veel teksten leren. Toen heb ik de hele nacht niet geslapen om latijn te leren. Is niet echt aan te radenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tss, ik leerde alle vakken avond van te voren en bij bepaalde vakken zoals: natuurkunde, aardrijkskunde, economie etc had ik echt ongeveer de helft nog nooit gezien
natuurlijk geownt als een baas
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy heb je aandelen Facebook genomen?
JA WATquote:
Tis een troep bedrijf en troep raak ik per definitie niet aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja weet niet, zou kunnen. Of het gaat heel goed of het aandeel gaat heel hard omlaag
Het is inderdaad een grote gok.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tis een troep bedrijf en troep raak ik per definitie niet aan.
Slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:18 schreef monkyyy het volgende:
Wie wil een kilo mest kopen voor 40$?
Je kan winst maken door een mongool te vinden die het morgen voor 41$ van je over wil nemen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef monkyyy het volgende:
Welk bedrijf is meer waard, McDonalds of Facebook?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef monkyyy het volgende:
Welk bedrijf is meer waard, Visa of Facebook?
quote:
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy heb je aandelen Facebook genomen?
Facebook is meer waard dan ze allemaal want definitie van waarde is vraag>aanbod.quote:
Neuh, ik denk dat ik de 2 boeken even doorlees en dan weet ik het welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoef je voor aardrijkskunde helemaal niks meer door te nemen? Ik weest nog dat ik voor mn examen natuurkunde de laatste dag nog onbehandelde hoofdstukken moest door gaan nemen
Dat denken ze allemaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word later zo'n goede moeder, ik voel het gewoon.
Adopteren hoop ik toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word later zo'n goede moeder, ik voel het gewoon.
wat doe je nou achterlijk danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:26 schreef monkyyy het volgende:
Visa: 92.75B
McDonalds: 91.99B
Pepsi: 106.01B
Facebook:111.61B
De waarde van het aandeel is hoog. De waarde van het bedrijf niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat doe je nou achterlijk dan
vraag is groot, aanbod is laag dus waarde is hoog. Simpel als wat maar monkyyy moet weer interessant gaan doen
neejoh de waarde van een bedrijf wordt bepaald door steun van mensen. Als niemand pepsi zou drinken zou dat ook niets waard zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De waarde van het aandeel is hoog. De waarde van het bedrijf niet.
Terechte klacht. Ze verhinderen mijn kans op ultiem rijk worden. Net als vrouwen overigens, maar daar kan ik nog wel een uitzondering voor maken.quote:
Je kan wel zeggen dat het te hoog is maar waar baseer je dat op? Je kan dat niet zomaar zeggen, dat is gewoon even afwachten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De waarde van het aandeel is hoog. De waarde van het bedrijf niet.
ultiem rijken worden < gelukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ze verhinderen mijn kans op ultiem rijk worden. Net als vrouwen overigens, maar daar kan ik nog wel een uitzondering voor maken.
Wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ze verhinderen mijn kans op ultiem rijk worden. .
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik lees word als hoe het wordt uitgesproken door een amerikaanse neger.
De waarde van een aandeel in periode T is gebaseerd op de waarde van datzelfde aandeel in periode T2. De waarde van het aandeel in periode T2 is gebaseerd op de waarde van datzelfde aandeel in T3.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen dat het te hoog is maar waar baseer je dat op? Je kan dat niet zomaar zeggen, dat is gewoon even afwachten.
VRAAG AANBOD KLAARquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De waarde van een aandeel in periode T is gebaseerd op de waarde van datzelfde aandeel in periode T2. De waarde van het aandeel in periode T2 is gebaseerd op de waarde van datzelfde aandeel in T3.
De waarde van het aandeel geeft dus niet de waarde aan van het bedrijf, maar van de (verwachte) waarde van datzelfde aandeel in een volgende tijdsperiode.
Als iedereen verwacht dat het te hoog is gewaardeerd is het ook te hoog gewaardeerd omdat de waarde van een aandeel afhankelijk is van de verwachting die mensen hebben voor de waarde van dat aandeel.
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
Dromenvangertje met mij wil je wel kindjes hebben hoor
Ik had mezelf nog zo voorgenomen niet meer met debielen in discussie te gaan op Fok, maar nu heb ik het toch gedaan.quote:
Wat het was geen vraag, het was een gegevenquote:
HIHIHIHIquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had mezelf nog zo voorgenomen niet meer met debielen in discussie te gaan op Fok, maar nu heb ik het toch gedaan.
Zolang mijn baarmoeder nog in mij zit heb jij geen recht op mijn kinderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat het was geen vraag, het was een gegeven
Zelfstandige vrouw dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zolang mijn baarmoeder nog in mij zit heb jij geen recht op mijn kinderen.
Uitspraken als "VRAAG AANBOD KLAAR" laten dat niet blijken helaasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HIHIHIHI
Maar ik weet wel hoe het zit wees maar niet bang
Ja het probleem is alleen dat je niet weet hoeveel het aandeel waard zal zijn in periode T2. Je kan zeggen facebook is overgewaardeerd. Maar als heel veel mensen dat aandeel gaan kopen en er dus genoeg vraag is zal het aandeel gaan stijgen in plaats van dalen. Oftewel je kan er op dit moment weinig over de waarde zeggen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De waarde van een aandeel in periode T is gebaseerd op de waarde van datzelfde aandeel in periode T2. De waarde van het aandeel in periode T2 is gebaseerd op de waarde van datzelfde aandeel in T3.
De waarde van het aandeel geeft dus niet de waarde aan van het bedrijf, maar van de (verwachte) waarde van datzelfde aandeel in een volgende tijdsperiode.
Als iedereen verwacht dat het te hoog is gewaardeerd is het ook te hoog gewaardeerd omdat de waarde van een aandeel afhankelijk is van de verwachting die mensen hebben voor de waarde van dat aandeel.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WE DON'T STAND ALONE
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
maar het gaat zo goed met de beurzen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Voor hetzelfde geld koopt niemand dat aandeel en is het aandeel morgen nog maar de helft waard
Nee maar maar maar als ik je met liefde en alles behandel dat wil je dat zelfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zolang mijn baarmoeder nog in mij zit heb jij geen recht op mijn kinderen.
Ah god niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Uitspraken als "VRAAG AANBOD KLAAR" laten dat niet blijken helaas
Omdat je niet weet wat de waarde is gaan we uit van een verwachte waarde. Deze verwachte waarde wordt bepaald door de mensen (inderdaad) en stel dat die verwachte waarde in periode T2 hoger is dan de huidige waarde in T, zal het aandeel gaan stijgen. Het aandeel stijgt dan zonder enkele aanleiding daarvoor en zo (kan) een bubbel ontstaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja het probleem is alleen dat je niet weet hoeveel het aandeel waard zal zijn in periode T2. Je kan zeggen facebook is overgewaardeerd. Maar als heel veel mensen dat aandeel gaan kopen en er dus genoeg vraag is zal het aandeel gaan stijgen in plaats van dalen. Oftewel je kan er op dit moment weinig over de waarde zeggen...
wat?quote:
DON'T TELL ME WHAT TO DOquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar maar maar als ik je met liefde en alles behandel dat wil je dat zelf![]()
![]()
wtf krijg je nou weer voor 4e feministische golfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DON'T TELL ME WHAT TO DO
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik zoek ook nog een leuk vriendinnetje natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ultiem rijken worden < geluk
sorry ik moet moraalridder uithangen, maar ben hier zelf ook pas net achter gekomen
Je bent wel een expert in het intrappen van open deuren hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Voor hetzelfde geld koopt niemand dat aandeel en is het aandeel morgen nog maar de helft waard
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DON'T TELL ME WHAT TO DO
[ afbeelding ]
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf, nog sorry dat ik je avondje uit verpest heb.
Grappen man, grappenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf krijg je nou weer voor 4e feministische golf
alsof de vrouw nu al niet genoeg heeft verneukt met alle rechten die ze hebben gekregen
Dat zou best kunnen, maar gelukkiger ≠ geluk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
er is bewezen dat geld gelukkiger maakt.
Hihi, enige wat ik wil zeggen is dat je niet kan zeggen of facebook wel 100 miljard waard of niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zoek ook nog een leuk vriendinnetje natuurlijk
[..]
Je bent wel een expert in het intrappen van open deuren he
het is waardquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hihi, enige wat ik wil zeggen is dat je niet kan zeggen of facebook wel 100 miljard waard of niet.
tuurlijk wel gekkiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar gelukkiger ≠ geluk.
ik lasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
animaatjes.nlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chickie is inderdaad wel chill, maar met weinig geld kun je prima vermakenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zoek ook nog een leuk vriendinnetje natuurlijk
[..]
Je bent wel een expert in het intrappen van open deuren he
ach ja, in nl heb je dat ook wel nodig met 52% belasting, alle onkosten en alles wil je nog wat overhoudenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
er is bewezen dat geld gelukkiger maakt.
De waarde van het aandeel geeft niet direct aan wat de waarde van een bedrijf is. Het kan dat het het aangeeft en op het moment dat een bedrijf naar de beurs gaat proberen ze dat ook in te schatten omdat er met een bepaalde koers begonnen moet worden. Of dat de je juiste keuze is weten we niet. Hierna zien we ook niet of Facebook meer waard wordt, maar alleen of het aandeel meer of minder waard wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hihi, enige wat ik wil zeggen is dat je niet kan zeggen of facebook wel 100 miljard waard of niet.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is waard
[..]
tuurlijk wel gekkie
Kan je fotograferen danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind Lomography eigenlijk ook wel interessant, misschien zo'n camera'tje halen dan maar
wat ga jij achterlijk haten danquote:
Het is wel handig dat je kan fotograferen als je een camera koopt natuurlijk. Het hoeft niet, het is wel prettig denk ik. Of je moet het willen leren.quote:
Oke, jij zal het wel weten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat doe je nou achterlijk dan
vraag is groot, aanbod is laag dus waarde is hoog. Simpel als wat maar monkyyy moet weer interessant gaan doen
De waarde van facebook is op dit moment 100 miljard. Of dat teveel of te weinig is moet nog gaan blijken. Het is gewoon een grote gok, maar de waarde van 100 miljard is net zoals de goudprijs. Gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Wat is goud eigenlijk waard? Het is alleen dat mensen het kopen in de hoop het morgen voor meer te kunnen verkopen. Zelfde geldt voor facebook of zeg ik nu iets heel verkeerds?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De waarde van het aandeel geeft niet direct aan wat de waarde van een bedrijf is. Het kan dat het het aangeeft en op het moment dat een bedrijf naar de beurs gaat proberen ze dat ook in te schatten omdat er met een bepaalde koers begonnen moet worden. Of dat de je juiste keuze is weten we niet. Hierna zien we ook niet of Facebook meer waard wordt, maar alleen of het aandeel meer of minder waard wordt.
Maar goed, ik denk dat het een bubbel is en zoals elke bubbel is het eigenlijk zowel theoretisch als praktisch 100% zeker dat hij een keer gaat barsten. De vraag is alleen wanneer. Veel mensen weten ook wel dat dit een bubbel is denk ik en veel mensen zullen er danook van proberen te profiteren.
Wat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen onnodige dure camera troep kopen als je niet kan fotograferen, het laat je alleen maar dom lijken
Koop dan een iPhone en installeer instagram.
Zelfde geldt voor een dure camera als je niet goed weet hoe je alle functies moet gebuiken, no offence ik weet niet of jullie weten hoe je al die functies moet gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je gaat toch ook geen iPhone kopen om alleen mee te bellen?
ER WAS EENS EEN WIJS FOTOGRAAFquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat?
Dat is net zoiets als waarom zou je art en design gaan doen als je een lelijke big met een gewei een hert noemt?
Triest
Neh ik ook niet, beetje wannabe. Sowieso als je serieus wilt fotograferen ga je dat ook niet met een iphone doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt veel mee.
internet/apps/whatsapp/fb/twitter etcquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je gaat toch ook geen iPhone kopen om alleen mee te bellen?
Ja maar als je dat niet gebruikt kan je beter een iPhone kopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neh ik ook niet, beetje wannabe. Sowieso als je serieus wilt fotograferen ga je dat ook niet met een iphone doen
[..]
internet/apps/whatsapp/fb/twitter etc
Dat is dus zo niet relevantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat?
Dat is net zoiets als waarom zou je art en design gaan doen als je een lelijke big met een gewei een hert noemt?
Triest
DAT BEN IK MET JE EENS MAAR GODVERDOMME GEEN IPHONE MET INSTAGRAMquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ER WAS EENS EEN WIJS FOTOGRAAF
DIE ZEI
DAT HET NIET UITMAAKTE WELK TOESTEL JE HAD
ALS JE ER MAAR FOTO'S MEE MAAKTE
iphone moet je sowieso hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DAT BEN IK MET JE EENS MAAR GODVERDOMME GEEN IPHONE MET INSTAGRAM
Waar slaat dat op dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat?
Triest
serieus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is dus zo niet relevantWaarom moet dit meteen persoonlijk worden, is dat de enige manier waarop je me kan kwetsen oid?
Moet je serieus daar heen gaan?
Ik moest wel even glimlachenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iphone moet je sowieso hebben natuurlijk
Ik heb mijn dag niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
Waarom loopt iedereen op FOK! te bitchen? Hier is het ook al aan de gang.
dat was al duidelijk capt obviousquote:
Het is een kwestie van vraag en aanbod, maar de onderliggende gedachte daarbij is dat de vraag of aanbod ontstaat omdat mensen een verschillende visie hebben over wat de waarde van het aandeel in periode T2 is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De waarde van facebook is op dit moment 100 miljard. Of dat teveel of te weinig is moet nog gaan blijken. Het is gewoon een grote gok, maar de waarde van 100 miljard is net zoals de goudprijs. Gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Wat is goud eigenlijk waard? Het is alleen dat mensen het kopen in de hoop het morgen voor meer te kunnen verkopen. Zelfde geldt voor facebook of zeg ik nu iets heel verkeerds?
alsof je niet al onnodig loopt te kankeren. Beetje zo'n vrouwen gevalletje dat afreageren, altijd van die wisselende buienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk heb ik wel even zin om mij af te reageren, wie geeft zich op als doelwit
Kom maar opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk heb ik wel even zin om mij af te reageren, wie geeft zich op als doelwit
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
alsof je niet al onnodig loopt te kankeren. Beetje zo'n vrouwen gevalletje dat afreageren, altijd van die wisselende buien
Ik zal jouw doel eens witten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo sneu bart, zo sneu. Via msn kan je wel sorry zeggen maar hier moet je de held spelen. Typisch.quote:** zegt (19:00):
sorriej
HIHIH GOEIEquote:
kom maar op olijk hertjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jij begrijpt niet het verschil tussen beurswaarde en intrinsieke waarde.quote:
Ik begrijp best dat mensen zich ergeren aan jouw posts. Zelf kan ik ook niet geloven wat een oneindige stroom aan onzin die berichtjes van jou bevatten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
alsof je niet al onnodig loopt te kankeren. Beetje zo'n vrouwen gevalletje dat afreageren, altijd van die wisselende buien
ik kan enkel zeggen dat jij voor mij een hele grote waarde hebtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet het verschil tussen beurswaarde en intrinsieke waarde.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen zich ergeren aan jouw posts. Zelf kan ik ook niet geloven wat een oneindige stroom aan onzin die berichtjes van jou bevatten.
Eigenlijk zijn jouw posts zo opgebouwd:
ONZINONZINONZIN
BELEDIGING
ONZINONZIN
NOGMEERONZIN
BELEDIGING
Zoiets probeerde ik hem ook al uit te leggen, maar er is geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet het verschil tussen beurswaarde en intrinsieke waarde.
hieruit kunnen we concluderen dat er een duidelijke opbouw in mijn post zit. Ik moet zeggen dat je dat goed gezien hebt; maar je zegt hier dat mijn post als volgt is opgebouwd en dat is incorrect. Ik verdeel elk deel over een verschillende post namelijk! Toch goed gespot!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen zich ergeren aan jouw posts. Zelf kan ik ook niet geloven wat een oneindige stroom aan onzin die berichtjes van jou bevatten.
Eigenlijk zijn jouw posts zo opgebouwd:
ONZINONZINONZIN
BELEDIGING
ONZINONZIN
NOGMEERONZIN
BELEDIGING
nee dan word je keiboos op mequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DM me eens een goede belediging die mij raakt. Geen random scheldwoord.
Zal ik jou eens boos maken?quote:
quote:
Dat weet ik. Jou boosjes maken doet mijn teentjes tintelen.quote:
weet ik. daarom laat ik het toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jou boosjes maken doet mijn teentjes tintelen.
Spellings fout ontdekt bij monky omgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jou boosjes maken doet mijn teentjes tintelen.
Apple is kut.
pure opwinding daarzo achter d'r pcquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spellings fout ontdekt bij monky omg
Mijn dagboek zal hier zo blij mee zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pure opwinding daarzo achter d'r pc
Klopt dat bedoel ik ook, misschien wel iets te oppervlakkig maar uiteindelijk komt het daar wel zo ongeveer op neer volgens mij. Goud is inderdaad iets tastbaars, maar een groot deel van de goudprijs is gaat toch weer over het vraag en aanbod gedeelte, iets kopen om het later met winst te verkopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is een kwestie van vraag en aanbod, maar de onderliggende gedachte daarbij is dat de vraag of aanbod ontstaat omdat mensen een verschillende visie hebben over wat de waarde van het aandeel in periode T2 is.
Stel het is nu periode T en de waarde is X. Persoon A verwacht dat de waarde in periode T2 2X is, dus hij is geneigd het aandeel te kopen. Persoon B verwacht dat de waarde in periode T2 0.5X is en is dus niet geneigd het aandeel te kopen en (mits in bezit natuurlijk) het aandeel te verkopen.
Wat je zegt is zeker niet verkeerd, maar het is een beetje oppervlakkig. Het heeft inderdaad met vraag en aanbod te maken, maar die vraag en aanbod komen niet zomaar uit de lucht gevallen. De goudprijs is een iets ander verhaal trouwens omdat je daar ook daadwerkelijk iets tastbaars hebt wat je zou kunnen gebruiken voor een productieproces.
Stel dat iemand goud puur en alleen als belegging ziet is het inderdaad redelijk te vergelijken met die verwachte waarde waardering van aandelen.
ik zou er een apart vergulde dagboek voor kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn dagboek zal hier zo blij mee zijn
Heb jij ook zo'n dagboek met een vachtje als kaft?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn dagboek zal hier zo blij mee zijn
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou er een apart vergulde dagboek voor kopen.
lekker, geef receptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb trouwens chocolade cake gemaakt, zometeen lekker smikkelen! [ afbeelding ]
ow weer met zo'n heerlijke zachte vulling?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb trouwens chocolade cake gemaakt, zometeen lekker smikkelen! [ afbeelding ]
Picsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef monkyyy het volgende:
Nee, panterprint met glittersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n dagboek met een vachtje als kaft?
Ik zag een meisje lopen met tijgerprint schoenen, legging en jasquote:
dat je haar niet kon krijgen zeker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zag een meisje lopen met tijgerprint schoenen, legging en jas!!!!
Ik werd er een beetje droevig van.
Dat wou ik gaan dragen volgende week als ik naar rotterdam kom.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen met van die nike air max met een tijgerprintjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ranzige slet ben je eigenlijk ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wou ik gaan dragen volgende week als ik naar rotterdam kom.
3 eieren, 100ml melk, 150gr boter, 150 gr bloem, 150 gr suiker, chocolade stukjes.quote:
Nee, cake en in de binnenkant zit cake.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow weer met zo'n heerlijke zachte vulling?
quote:
Ik moet ook toegang hebben tot een sportschool anders word ik mega dik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
monkyyy kan ik je niet vangen en opsluiten in mijn keuken. mag je zoveel eten als je wilt kay?
Zo, heb ik het al gedaan.quote:
Omgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
3 eieren, 100ml melk, 150gr boter, 150 gr bloem, 150 gr suiker, chocolade stukjes.
[..]
Nee, cake en in de binnenkant zit cake.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet ook toegang hebben tot een sportschool anders word ik mega dik.
Das mijn lievelingsmes, weetje hoe scherp.quote:
Eet je je biefstukje ook met dat mes?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Das mijn lievelingsmes, weetje hoe scherp.
http://superjerijk.nl/aanbieding.php?AH+Half+konijn,4338,26991,1quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh my, ik wil zo graag een konijn of kat.
Iemand die 1 wil afstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |