Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Voor geen miljardquote:
krijgt hij ook dubbel betaald...? (meestal mag hoofdact toch t voorprogramma uitzoeken??) heeft hij wel slim geregeld dan hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor geen miljard![]()
Nee ik ga naar Officium Triste en 11th hour in Den Haag. Wordt een lange avond voor de zanger hij zingt in beide bands
Denk van welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
krijgt hij ook dubbel betaald...? (meestal mag hoofdact toch t voorprogramma uitzoeken??) heeft hij wel slim geregeld dan haha
Stap 1 lukt nog wel bij mij. Maar stap 2 daar komt het nooit toequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef marbasnarf het volgende:
zin krijgen in huishouden:
stap 1: zet muziekje aan -- check
stap 2: wacht tot de zin vanzelf komt -- in proces
misschien dat t me vandaag lukt.... ben in afwachtingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stap 1 lukt nog wel bij mij. Maar stap 2 daar komt het nooit toe
ik heb altijd trek in etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in eten
En ben benieuwd naar het haar van Myr
Moet hier alleen nog de was doen. Wasmachine is net klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien dat t me vandaag lukt.... ben in afwachtingal MOET mn bed echt verschoont worden, kan ik beddengoed lekker buiten laten drogen morgen
Straks weer even een kapsalon naar binnen werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in eten
En ben benieuwd naar het haar van Myr
opschepperquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet hier alleen nog de was doen. Wasmachine is net klaar
Ik was gister al begonnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opschepper
ik moet de slaapkamer doen en de afwas (vegen en dweilen beneden al gedaan, wc is ook schoon)
en zondag de badkamer
schoonmaken is zo ondankbaar met 2 honden... rennen 2x van buiten naar binnen en heel mn huis weer vol zand =(quote:
Ja broodje worst met kaasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb altijd trek in eten
en ben ook benieuwd naar myr dr roze haar!
en geen zin in huishouden
en drink nu een energiedrankje in de hoop ik zoveel energie heb dak wel MOET huishouden om me lekker in mn vel te voelen
ja, maar was toch minder lekker... knaks zijn te klein... denk dak echt bockworst nodig hebquote:
ikke vlamtostiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Straks weer even een kapsalon naar binnen werken
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar was toch minder lekker... knaks zijn te klein... denk dak echt bockworst nodig heb
Bwooaahh strak plan!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Straks weer even een kapsalon naar binnen werken
Bockworstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar was toch minder lekker... knaks zijn te klein... denk dak echt bockworst nodig heb
Dat is ook 1 van de redenen dat ik hierna geen huisdieren meer wil hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik geen huisdieren heb
ohja die zijn ook lekker!quote:
chinese naakthond...?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de redenen dat ik hierna geen huisdieren meer wil hebben
quote:
zon hond kan ook best in ene konijnenhok wonenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan zit ik nog steeds met het zoeken van een oppas als ik op vakantie wil, of een dagje weg.... En het uitlaten in de regen enzo
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben eindelijk een rolgordijn op de slaapkamer
Wat heb ik heerlijk geslapen vannachtWas pikkedonker
awwwwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon hond kan ook best in ene konijnenhok wonen(en ik ga m niet uitlaten hoor, met zon beest wil ik niet gezien worden ghehe)
whoeii na jaaaaaren klagenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben eindelijk een rolgordijn op de slaapkamer
Wat heb ik heerlijk geslapen vannachtWas pikkedonker
quote:
Toch wel om op te eten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om geen huisdieren te hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwww![]()
Nee never nooit meer huisdieren, zelfs geen goudvis!
aaahw vark en moffel waren wel tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwww![]()
Nee never nooit meer huisdieren, zelfs geen goudvis!
Nee niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WatSlaapkamer is bijna af (verbouwing enzo) Nu nog een lamp + Ventilator
Maandenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoeii na jaaaaaren klagenheb je eindelijk ene rolgordijn gekregen ghehe
Het is toch niet mooi meer buiten.. en dan ben je er vanaf..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef marbasnarf het volgende:
zin krijgen in huishouden:
stap 1: zet muziekje aan -- check
stap 2: wacht tot de zin vanzelf komt -- in proces
ok ok... ik haal de dekens van mn bed en gooi die in de wasmachine... opmaken doe ik over een half uurtjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is toch niet mooi meer buiten.. en dan ben je er vanaf..
Nu kan ik ze nog niet missen. maar wat je niet hebt, mis je ook nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om geen huisdieren te hebben.
Ok leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niks
Ik vind het gewoon leuk ombij jou te doen
Je reageert altijd zo leuk, goed happen enzoquote:
Ik hap graagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je reageert altijd zo leuk, goed happen enzo
Dat heb ik gemerkt jaquote:
Ik eet nu pas wat voor 't eerst vandaagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel raar om nu al te gaan eten? Heb geen middageten gehad
En wil sowieso niet laat eten vanavond....
Heb gewoon trek in die vlamtosti
niet raar... gewoon doen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel raar om nu al te gaan eten? Heb geen middageten gehad
En wil sowieso niet laat eten vanavond....
Heb gewoon trek in die vlamtosti
eten is altijd goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben net Snarf.... altijd honger
autistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb ook honger, maar ik ga pas om 6 uur eten
Wat dat aan gaat ben ik wel een rare autist. Ik eet warm wanneer ik wil, zat net nog te overwegen macaroni klaar te makenquote:
koos alberts (assosiatie... mennn energie drankje werkt!)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik koos toch voor een bakje muesli...bleek het pak sojamelk in de koelkast te lekken
Gatverdamme, gelukkig had ik dat pak in de groentela gelegd
Ik heb nog een blik monster in de koelkast liggen. Lekker, alleen kan ik dan niet slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
koos alberts (assosiatie... mennn energie drankje werkt!)
Ik eet eigenlijk altijd nog iets als ik klaar ben met werken in het cafequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb al meer dan eens om half 3 's nachts in de keuken staan wokken omdat ik trek had
godsamme wat een spannend leven heb jij, vertel alsjeblieft meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een echte Nederlander, het liefst eet ik gewoon om 17:00 uur
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat een spannend leven heb jij, vertel alsjeblieft meer
Ik moet poepenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
dg.... ze zegt t P woordquote:
vrouwen poepen nietquote:
laatst las ik een post van iemand of facebook, over dat haar hond heeeeeeeeeeeel ziek was.... echt een belachelijk lang verhaal... conclusie is dat t beest gewoon nodig uitgelaten moest worden...quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet? Je wou zeggen dat ze spetteren?
meteen verwijderenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
laatst las ik een post van iemand of facebook, over dat haar hond heeeeeeeeeeeel ziel was.... echt een belachelijk lang verhaal... conclusie is dat t beest gewoon nodig uitgelaten moest worden...
maar ze beschreef t als "ze deed een grote druk" .... ik dacht ech van
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta ook wel eens op het punt om een aantal mensen te verwijderen![]()
Laatst wel de updates van mijn schoonmoeder geblokkeerdDie vind het leuk om heel de dag door plaatjes te posten... En dan heb ik het over meer dan 50 plaatjes per dag ofzo
ik ken ook iemand die (vooral savonds) om t uur een nieuwe post plaatst van de serie die ze kijktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta ook wel eens op het punt om een aantal mensen te verwijderen![]()
Laatst wel de updates van mijn schoonmoeder geblokkeerdDie vind het leuk om heel de dag door plaatjes te posten... En dan heb ik het over meer dan 50 plaatjes per dag ofzo
Of mensen die elke dag posten wat ze eten, alsof mij dat een ene kutmoer kan schelen wat je gaat etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken ook iemand die (vooral savonds) om t uur een nieuwe post plaatst van de serie die ze kijkt
ohja... of die stomme plaatjes (meestal met glitters) van "fijne dinsdag"quote:
Zo iemand ken ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken ook iemand die (vooral savonds) om t uur een nieuwe post plaatst van de serie die ze kijkt
Je hebt er toch wel vlammensaus of die pittige curry van Hela bij he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja vlamtosti in het apparaat doen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... of die stomme plaatjes (meestal met glitters) van "fijne dinsdag"
Mensen met een leven dus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Loop ik daarnet de lokale supermarkt uit wordt ik uitgescholden door een aantal jongens voor homo, in het dorp waar ik geboren en getogen lopen net zulke figuren als stevenmac26 rondt.
curryquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel vlammensaus of die pittige curry van Hela bij he?
Ja? En wat voor figuren zijn dat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Loop ik daarnet de lokale supermarkt uit wordt ik uitgescholden door een aantal jongens voor homo, in het dorp waar ik geboren en getogen lopen net zulke figuren als stevenmac26 rondt.
Ach wees blij dat iemand je tenminste een keer aanspreekt, weet je ook hoe dat is een keerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, mensen die graag in hokjes denken.
Wil je ons gaan vertellen dat je een poterige uitstraling hebt DG?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, mensen die graag in hokjes denken.
het spijt me, succes met je verdere zoektochtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door 1 opmerking heb je nu de kans verspeeld om ooit de moeder van mijn kinderen te worden
Ik wilde net hetzelfde posten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door 1 opmerking heb je nu de kans verspeeld om ooit de moeder van mijn kinderen te worden
En je begon zo goed met een hond die Obi heet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het spijt me, succes met je verdere zoektocht
Ja dat staat gekoppeld aan mijn facebookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee dit soort plaatjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkbaar is het rozequote:
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel vlammensaus of die pittige curry van Hela bij he?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat staat gekoppeld aan mijn facebookGetGlue heet dat
[..]
Nee dit soort plaatjes:Dit is erger hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
chili saus ook niet...? das ultiem!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeIk hou niet van sausjes op mijn tosti
Je lijkt op je schoonmoeder.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat staat gekoppeld aan mijn facebookGetGlue heet dat
nou idd.... stomme bewegende dingen erin....quote:
Bij vlamtosti's is het je vergeven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeIk hou niet van sausjes op mijn tosti
Nopequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
chili saus ook niet...? das ultiem!
Je kansen stijgen weer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
chili saus ook niet...? das ultiem!
Dat ziet er inderdaad rood uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:54 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg het echt niet kleurtrouw op de foto.Het is wel een beetje rood, maar toch iets meer roze dan op deze foto.
[ afbeelding ]
ja dat je de ketchup-song danst.../quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad rood uit
Kan je geen filmpje maken???
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat je de ketchup-song danst.../
dan pas...?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja doen Myr
![]()
Ow Snarf.... 16-06 M&M Show?
Koffiequote:
Gaaaaf!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:54 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg het echt niet kleurtrouw op de foto.Het is wel een beetje rood, maar toch iets meer roze dan op deze foto.
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik kan niet eerderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan pas...?dan kan ik denk ik niet, volgende dag show met Obi-man
Ik zat er zelf aan te denken om een hele lange show te doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:59 schreef marbasnarf het volgende:
tenzij obi geen show gaat lopen natuurlijk, moet ff kijken of hij dan op gewicht is... zo niet... dan kan t wel!
ooooh want ik had de 26e gekunt =( tot hoe laat is feestje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kan niet eerder
Zaterdag uiteten, volgende week zaterdag feestje, die zaterdag erop verjaardag, die zaterdag daarop verjaardag
En 16-06 ben ik een weekend home alone... dus we kunnen ook eventueel 15-065 doen?
Was het ook de bedoeling dat het roder was dan bij de puntjes?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:54 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tot laatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh want ik had de 26e gekunt =( tot hoe laat is feestje?
grr... en je vind een mmshow niet leuker..?quote:
Sommige zijn zo zoet dat het glazuur van m'n tanden spatquote:
jawel, maar ik ben die dag ervoor ook gaan stappen in Amsterdamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grr... en je vind een mmshow niet leuker..?
Nee, valt op zich ook nog wel mee, alleen het licht kwam van boven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was het ook de bedoeling dat het roder was dan bij de puntjes?
Ben benieuwd naar het totaalplaatje!
hm... da zit er niets anders op... we zenden uit vanaf t toilet van t feestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben die dag ervoor ook gaan stappen in Amsterdam
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is genoeg steven we begrijpen het idee.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... da zit er niets anders op... we zenden uit vanaf t toilet van t feestsneak ik naar binnen en jij zegt dat je heeeeeeeeeeeel lang tijd nodig hebt ghehe
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is genoeg steven we begrijpen het idee.
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:06 schreef Myraela het volgende:
Zouden ze morgen pakketjes bezorgen? Want dan krijg ik morgen mn schoentjes binnen.
Lijkt wel een poezie albumquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo gegeten hebben we ook weer
Nu even wandelen met Kyra voordat het gaat regenen en dan lekker series kijken
[ afbeelding ]
Daar zal zij vast anders over denkenquote:
Misschien vind ze het wel geil zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zal zij vast anders over denken
Van haar blik en gezicht gaat junior niet spontaan in de houding staanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien vind ze het wel geil zo
Alhoewel, ze kijkt er een beetje neutraal bij
Wel mooi plaatje
Ik vraag me af wat ze in d'r hand heeft?
En waar zijn haar sleutels en zo?
In scene gezet?
Topic dood? Iedereen aan het fappen?
Maar eerlijk toegegeven, tis wel een mooie vrouwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van haar blik en gezicht gaat junior niet spontaan in de houding staan
Er zit wel iets onschuldigs in haar gezicht wat me wel bevalt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van haar blik en gezicht gaat junior niet spontaan in de houding staan
Ik dacht dat het handtasje was om vervelende jongens weg te slaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, meestal dragen vrouwen toch een handtasje met spulletjes en zo?
Die ligt nog in de honda civic denk ik. Wel een beetje dom dat ze met dat pleuris weer de deur open laat staanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, meestal dragen vrouwen toch een handtasje met spulletjes en zo?
Misschien zit er nog iemand in?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Die ligt nog in de honda civic denk ik. Wel een beetje dom dat ze met dat pleuris weer de deur open laat staan
Ja, in die handtasjes past prima een baksteenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zit wel iets onschuldigs in haar gezicht wat me wel bevalt.
[..]
Ik dacht dat het handtasje was om vervelende jongens weg te slaan? [ afbeelding ]
Ik heb zaterdagavond èn zondag overdag bier en bbq op het strand.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nieuwe tas binnen.Hij is tof.
doe je ook weleens wat anders dan bbq/strand/cocktails/etc? bijvoorbeeld een filmpje kijken, of met een pilsje losgaan in je huiskamer op opzwepende muziek? midden in de nacht naar boven turen en sterren tellen? etc?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagavond èn zondag overdag bier en bbq op het strand.Ook tof
Ja. Mits geen cocktails/bbq/strand/bier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
doe je ook weleens wat anders dan bbq/strand/cocktails/etc? bijvoorbeeld een filmpje kijken, of met een pilsje losgaan in je huiskamer op opzwepende muziek? midden in de nacht naar boven turen en sterren tellen? etc?
Hoe gaat het rijden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef kutkloon7 het volgende:
Mijn broertje had pannenkoeken gemaakt, dus ik hoopte op een warme pannenkoek nadat ik doodging van de honger tijdens rijles. Heeft ie ze allemaal al opgegeten met die vriendjes van hem
Dus nu ben je alsnog dood gegaan van de honger?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef kutkloon7 het volgende:
Mijn broertje had pannenkoeken gemaakt, dus ik hoopte op een warme pannenkoek nadat ik doodging van de honger tijdens rijles. Heeft ie ze allemaal al opgegeten met die vriendjes van hem
Nee, nu moest ik boterhammen eten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu ben je alsnog dood gegaan van de honger?
Gaat wel goed volgens mijquote:
sssshhh, wij zijn nu aan het zwijmelen over die fotoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nieuwe tas binnen.Hij is tof.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, nu moest ik boterhammen eten.
[..]
Gaat wel goed volgens mijAlleen gelijk terugschakelen naar zn 1 als je stil staat vergeet ik altijd
Oi.quote:
Oh nomm nomm nommquote:
Ik las; nog meer foto's van dat meisjequote:
Whutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las; nog meer foto's van dat meisje
mysterie,swag,en een mooi lijfquote:
watskeburtquote:
Hey straw lang niet gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
mysterie,swag,en een mooi lijf
zelfs ik heb af en toe iets dat op een leven lijktquote:
Pakket zou tussen 12 en 14u komen.. heb nog nietsquote:
Ja, ik zag haar. Maar ik snap niet hoe je dat wat jij zei uit mijn post haaltquote:
stond ook al in de metro ook doen ze amper aan klachtenafhandelingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pakket zou tussen 12 en 14u komen.. heb nog niets
Ja, sorry. het is sterker dan ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zag haar. Maar ik snap niet hoe je dat wat jij zei uit mijn post haalt.
Niet te vaak doen dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
zelfs ik heb af en toe iets dat op een leven lijkt
Dat krijg je met een zo goed als monopoly positie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
stond ook al in de metro ook doen ze amper aan klachtenafhandeling
het is 18.00 de kans dat ze vandaag nog bezorgen is klein
juist welquote:
net zoals de NSquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je met een zo goed als monopoly positie.
Wat is dat precies?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef system_overload het volgende:
weet iemand hoe je een digitale sociale kaart maakt?
Dat wil ik ook wetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef system_overload het volgende:
weet iemand hoe je een digitale sociale kaart maakt?
quote:
een google(maps)versie van sociale instellingenquote:
Je kun toch gewoon sociale instellingen intikken en op zoeken klikken bij google maps.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:17 schreef system_overload het volgende:
een google(maps)versie van sociale instellingen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kun toch gewoon sociale instellingen intikken en op zoeken klikken bij google maps.
Je kan met Google maps een eigen kaart maken waarop je locaties opgeeft met informatie erbij en die kaart voor anderen beschikbaar makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
een google(maps)versie van sociale instellingen
niet echt,but hey it's something right?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kan met Google maps een eigen kaart maken waarop je locaties opgeeft met informatie erbij en die kaart voor anderen beschikbaar maken
http://www.google.com/maps/mm
http://gispathway.com/200(...)a-custom-google-map/
http://googleblog.blogspo(...)man-could-do-it.html
Ik weet niet of je dat bedoelt?
Ik dacht dat je een kaart wilde maken waar je zelf sociale instellingen (met bijbehorende informatie) op wilde zetten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef system_overload het volgende:
[..]
niet echt,but hey it's something right?
dat is een beter voorbeeldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kaart wilde maken waar je zelf sociale instellingen (met bijbehorende informatie) op wilde zetten?
Dus net zoals deze kaart van olympische spelen met een linkje naar Wikipedia: http://maps.google.com/ma(...)0000111b3ac71d88011c
Ik geloof niet dat ik snap wat je wel wil?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat is een beter voorbeeld
my nerd in shining armor
Jij ook hallo!quote:
Ben "aan het werk", dat wil zeggen fysiek aanwezig, maar kan echt helemaal niks.quote:
Solid bragquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben "aan het werk", dat wil zeggen fysiek aanwezig, maar kan echt helemaal niks.
1 uur slaap na een onverwachts feestje en nog onverwachter 6 (!) Colombiaanse chicks die bleven 'slapen'...
You did em all? De vellen hangen er aan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben "aan het werk", dat wil zeggen fysiek aanwezig, maar kan echt helemaal niks.
1 uur slaap na een onverwachts feestje en nog onverwachter 6 (!) Colombiaanse chicks die bleven 'slapen'...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee, zo'n feest was het niet. 5 sliepen op de bank en in de hangmat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
You did em all? De vellen hangen er aan?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
Zo zeg dat was me het nachtje wel
Echt bizar wilde uitgaansavond was het gisteravond geworden, heb me ff lekker laten uitwonen door eens blonde god, oja en daarvoor nog me laten klaarvingeren in de club door een lekker halfbloedje
Maar hoe gaat het hier?
Blij te lezen dat het voor jou ook fijn was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
Echt bizar wilde uitgaansavond was het gisteravond geworden, heb me ff lekker laten uitwonen door eens blonde god, oja en daarvoor nog me laten klaarvingeren in de club door een lekker halfbloedje
Maar hoe gaat het hier?
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
Maar hoe gaat het hier?
damn girl!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
Maar hoe gaat het hier?
Firefly?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
Maar hoe gaat het hier?
Mooiste was nog dat ik een ontbijtje op bed kreeg van die gozerquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mooiste was nog dat ik een ontbijtje op bed kreeg van die gozer
Gaat ie een eitje bakken! Echt nooit gedacht dat blondjes goeie hardgekookte eieren konden maken, laat staan mannen.
Ik heb het echt getroffen
Maarja wel echt een schrale kut nu, lopen gaat echt niet meer
Oiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat ie een eitje bakken! Echt nooit gedacht dat blondjes goeie hardgekookte eieren konden maken, laat staan mannen.
Wat een charmante dame!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Best een aardige persiflage tochquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Sinos is jaloers. Dat is op zich al onnodig, maar ook nog es een reden om haar dromen waar te maken.
Blonde goden die eitjes bakken genoeg. Wellicht zelfs haar eigen eitjes.
Ontbijt op bed is altijd goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaan we weer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ontbijt op bed is altijd goed![]()
Schraal? Niet nat genoeg? Of was hij te groot
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
Dacht toch meer aan dit:quote:
just wonderingquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:07 schreef Vaith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
24 is oud, gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
23.quote:
Dankzij DG maak ik mijn woordenschat groter! Dankje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
De grap was behoorlijk duidelijk. Goeie ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinos maakte een grapje?
Ik dacht dat ze serieus was.
Ikquote:
lees ,denk na en reageer weer hint:quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grap was behoorlijk duidelijk. Goeie ook.
Geen parodie op iemand in dit topic? Dacht dat ik een verhaal gemist had.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
lees ,denk na en reageer weer hint:
[..]
Sorry, ik kan niet op commando grappig zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
snel..! vertel me iets grappigs, ben niet zo vrolijk vanavonden wil niet met een rotgevoel moeten gaan slapen, morgen vroeg op... half 7... want wedstrijd... en als ik me rot voel kan ik niet slapen.
dus verblijd me ghehe
ehh oei...ahh...ik heb gewoon niks grappigs meegemaakt vandaagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
snel..! vertel me iets grappigs, ben niet zo vrolijk vanavonden wil niet met een rotgevoel moeten gaan slapen, morgen vroeg op... half 7... want wedstrijd... en als ik me rot voel kan ik niet slapen.
dus verblijd me ghehe
t hoeft ook niet grappig te zijn, wil ook best iets uitlachenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet op commando grappig zijn
how are you doin' hon?quote:
Tsja ik heb geprobeerd te koken als kree, maar het blijft er veel eetbaarder uit zien dat eten van mij!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t hoeft ook niet grappig te zijn, wil ook best iets uitlachen
is kree dr niet.... kan hij niet over zn kookkunsten en zn geweldige afvoer praten ofzo..?
dg ik wil je vrienden niet eens zijn, wees gerustquote:
Bedoelde als boyfriend, nu kwets je me enigszins snarf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dg ik wil je vrienden niet eens zijn, wees gerust
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
edit: daarom heb ik je ook niet geaccepteerd op facebook...![]()
Heb ik al eens het verhaal verteld van toen mijn moeder haar goudvissen kwijt was?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is kree dr niet.... kan hij niet over zn kookkunsten en zn geweldige afvoer praten ofzo..?
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oh hoiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kun je nu je goudvis kwijt zijn??? vertel ghehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik al eens het verhaal verteld van toen mijn moeder haar goudvissen kwijt was?
DG heeft een facebook?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |