Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Voor geen miljardquote:
krijgt hij ook dubbel betaald...? (meestal mag hoofdact toch t voorprogramma uitzoeken??) heeft hij wel slim geregeld dan hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor geen miljard![]()
Nee ik ga naar Officium Triste en 11th hour in Den Haag. Wordt een lange avond voor de zanger hij zingt in beide bands
Denk van welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
krijgt hij ook dubbel betaald...? (meestal mag hoofdact toch t voorprogramma uitzoeken??) heeft hij wel slim geregeld dan haha
Stap 1 lukt nog wel bij mij. Maar stap 2 daar komt het nooit toequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef marbasnarf het volgende:
zin krijgen in huishouden:
stap 1: zet muziekje aan -- check
stap 2: wacht tot de zin vanzelf komt -- in proces
misschien dat t me vandaag lukt.... ben in afwachtingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stap 1 lukt nog wel bij mij. Maar stap 2 daar komt het nooit toe
ik heb altijd trek in etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in eten
En ben benieuwd naar het haar van Myr
Moet hier alleen nog de was doen. Wasmachine is net klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien dat t me vandaag lukt.... ben in afwachtingal MOET mn bed echt verschoont worden, kan ik beddengoed lekker buiten laten drogen morgen
Straks weer even een kapsalon naar binnen werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in eten
En ben benieuwd naar het haar van Myr
opschepperquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet hier alleen nog de was doen. Wasmachine is net klaar
Ik was gister al begonnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opschepper
ik moet de slaapkamer doen en de afwas (vegen en dweilen beneden al gedaan, wc is ook schoon)
en zondag de badkamer
schoonmaken is zo ondankbaar met 2 honden... rennen 2x van buiten naar binnen en heel mn huis weer vol zand =(quote:
Ja broodje worst met kaasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb altijd trek in eten
en ben ook benieuwd naar myr dr roze haar!
en geen zin in huishouden
en drink nu een energiedrankje in de hoop ik zoveel energie heb dak wel MOET huishouden om me lekker in mn vel te voelen
ja, maar was toch minder lekker... knaks zijn te klein... denk dak echt bockworst nodig hebquote:
ikke vlamtostiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Straks weer even een kapsalon naar binnen werken
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar was toch minder lekker... knaks zijn te klein... denk dak echt bockworst nodig heb
Bwooaahh strak plan!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Straks weer even een kapsalon naar binnen werken
Bockworstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar was toch minder lekker... knaks zijn te klein... denk dak echt bockworst nodig heb
Dat is ook 1 van de redenen dat ik hierna geen huisdieren meer wil hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik geen huisdieren heb
ohja die zijn ook lekker!quote:
chinese naakthond...?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de redenen dat ik hierna geen huisdieren meer wil hebben
quote:
zon hond kan ook best in ene konijnenhok wonenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan zit ik nog steeds met het zoeken van een oppas als ik op vakantie wil, of een dagje weg.... En het uitlaten in de regen enzo
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben eindelijk een rolgordijn op de slaapkamer
Wat heb ik heerlijk geslapen vannachtWas pikkedonker
awwwwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon hond kan ook best in ene konijnenhok wonen(en ik ga m niet uitlaten hoor, met zon beest wil ik niet gezien worden ghehe)
whoeii na jaaaaaren klagenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben eindelijk een rolgordijn op de slaapkamer
Wat heb ik heerlijk geslapen vannachtWas pikkedonker
quote:
Toch wel om op te eten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om geen huisdieren te hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwww![]()
Nee never nooit meer huisdieren, zelfs geen goudvis!
aaahw vark en moffel waren wel tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwww![]()
Nee never nooit meer huisdieren, zelfs geen goudvis!
Nee niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WatSlaapkamer is bijna af (verbouwing enzo) Nu nog een lamp + Ventilator
Maandenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoeii na jaaaaaren klagenheb je eindelijk ene rolgordijn gekregen ghehe
Het is toch niet mooi meer buiten.. en dan ben je er vanaf..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef marbasnarf het volgende:
zin krijgen in huishouden:
stap 1: zet muziekje aan -- check
stap 2: wacht tot de zin vanzelf komt -- in proces
ok ok... ik haal de dekens van mn bed en gooi die in de wasmachine... opmaken doe ik over een half uurtjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is toch niet mooi meer buiten.. en dan ben je er vanaf..
Nu kan ik ze nog niet missen. maar wat je niet hebt, mis je ook nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om geen huisdieren te hebben.
Ok leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niks
Ik vind het gewoon leuk ombij jou te doen
Je reageert altijd zo leuk, goed happen enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |