SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 18-05-2012 21:57:03 ]Feyenoord Rotterdam
Fuck no, daar doe ik niet aan, lekker al mijn gegevens bij die kankerlijers in Den Haag neer gooien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen wietpas tot je beschikking?
Dat sterretje was ook nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
Jezus, die gast in dat WDJV topic is echt fucking hinderlijk
Was loos jumitje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
paas eens een linkjuh ik ben lui.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
"oh dus u komt voor de sollicitatie¿ Nou we hebben slecht nieuws, want u bezoekt met enig regelmaat een coffeeshop"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fuck no, daar doe ik niet aan, lekker al mijn gegevens bij die kankerlijers in Den Haag neer gooien.
" Oh meneer met dit kenteken heeft een wietpas, zullen hem maar eens aanhouden ". Of je maakt een ongeluk en ze zien dat je ingeschreven staan, mag een test doen, die shit blijft 3 maanden in je lichaam. Heyyyyyyyy de lul.
Daar doelde ik ook niet opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat sterretje was ook nergens voor nodig.
Is niet in één bepaald topic. Gewoon in die hele reeks.quote:
Ja zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef wise het volgende:
[..]
"oh dus u komt voor de sollicitatie¿ Nou we hebben slecht nieuws, want u bezoek met enig regelmaat een coffeeshop"
o, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook niet opGewoon zijn commentaar op iedereen om niets en dat betweterige gedrag telkens.
Weet ik.quote:
Nein, ik bleef ook een beetje bij de ingang hangen omdat ik een portier kende. Why?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
O.us, ben je enkel in de dnb area geweest op prspct?
Dat van dat sterretje was ook idioot eigenlijk. Eerst zeuren om die cleavages bij andere vrouwen, dus ik wilde die discussie voorkomen door het weg te halen, levert hij daar weer commentaar opquote:
In die area werd op een gegeven moment ook allemaal hardcore gedraaid. Ik trok die shit echt slechter dan slecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Nein, ik bleef ook een beetje bij de ingang hangen omdat ik een portier kende. Why?
Ik hoorde het van een afstand en een mattie van me trok die shit ook slecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In die area werd op een gegeven moment ook allemaal hardcore gedraaid. Ik trok die shit echt slechter dan slecht.
Sowieso ook dat volk in de Xtreme area.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een afstand en een mattie van me trok die shit ook slecht.
Sowieso hardcore
Die bffl die ik mee nam hield mij ook tegen om bier en rotzooi te consumeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sowieso ook dat volk in de Xtreme area.
Ik was geloof ik de enige nuchtere persoon daar. Hah't gaan op water en ice tea.
Ja wat, ik heb ook wel eens voor de lol staan hakken op dubstepquote:
Ik zou echt gek worden als ik hier de hele nacht naar zou moeten luisterenquote:
Mijn oor bloedt wat moet ik doen grquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |