Ben ik het niet mee eens, gewoon focussen op de ondertiteling!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Al die filmpjes zijn geen klap aan als je Duits spreekt.
Dat is juist de grap oelewapperquote:Op zondag 20 mei 2012 17:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je bedoelt het waarschijnlijk grappig, maar in feite is die post natuurlijk een totaal onnodige doodmaker van de discussie...quote:
Game of Thronesquote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Lienzz het volgende:
wat is deze serie toch geniaal. ik ga voor de paar laatste eps nog een keer seizoen 1 kijken. Samen met breaking bad staat GoT toch wel op een gedeelde 1e plek
Eens. Ik heb er nooit mee kunnen lachen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn post of die ik quote?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je bedoelt het waarschijnlijk grappig, maar in feite is die post natuurlijk een totaal onnodige doodmaker van de discussie...
Dit. Morgenavond 20.30.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Morgenavond pasdus dagje weg uit dit topic.
Ja klopt. En het was niet echt grappig bedoeld. Maar die discussie ligt nogal gevoelig in dit topicquote:
Wordt later pas bekend.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef pervertedhermit het volgende:
In seizoen 1 probeert een assasin Bran te vermoorden met zon dolk van Valerian staal. Later vertelt Baelish dat hij deze dolk had verloren aan Tyrion in een weddenschap. Iemand enig idee wie nou de opdrachtgever was, Jamie & Cercei of Tyrion. Hoop dat iemand dit kan beantwoorden, kan me namelijk niet voorstellen dat Tyrion zo dom is om zo'n unieke dolk te gebruiken.
Piss off. Hoe is dit een spoiler?quote:
Geluid uitzetten, of keiharde muziek luisteren als je dit filmpje kijkt. Ik vind ze echt schitterend maar versta dan ook geen duits.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Eens. Ik heb er nooit mee kunnen lachen.
Al die mensen daar ragen net zo hard als hierquote:Elzzikrad bij 2012-05-21 04:16 CET:
V: 6
A: 9
Sorry this is my first time rating a torrent so the numbers might not be completely accurate. Speaking of first times I almost threw up when Joffrey raped Sansa. It was so bloody and graphic even in the books I wasn't sure how HBO was going to adapt it, but they did a disturbingly great job. The king always gets his rights, and not even the Hound could say a word when Joffrey forced him to watch! Don't worry though he's going to snap and cut Joff's head off next season so he's really gonna regret that.
Vind ik ook,quote:Op zondag 20 mei 2012 17:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al geweest. Het is in ieder geval geimpliceerd. of iedereen het opgepikt heeft weet ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef benx het volgende:
Saaie aflevering, uiteraard was er wel weer plek vooren het veelvuldig gebruik van het woord "cunt"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef benx het volgende:
Saaie aflevering, uiteraard was er wel weer plek voorWas dit keer niet hardcoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ik wou even kijken naar de meningen over de aflevering, maar komt dat wat in die post echt in de aflevering of is het een troll-post? Snel weggekeken nadat ik de 1e regels gelezen had en doorhad dat het om spoilers gingquote:Op maandag 21 mei 2012 04:42 schreef Catkiller het volgende:
Eerste commentaar bij een torrent van GoT:
[..]
Al die mensen daar ragen net zo hard als hier
troll postquote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik wou even kijken naar de meningen over de aflevering, maar komt dat wat in die post echt in de aflevering of is het een troll-post? Snel weggekeken nadat ik de 1e regels gelezen had en doorhad dat het om spoilers ging
Mee eens, veel lange conversatie stukken die eigenlijk weinig om handen leken te hebben. Dit soort tussen episodes heb je in vrijwel elke (goede) serie, dat is af en toe nodig om pas op de plaats te maken en wat meer menselijke kanten van personages te laten zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Vond het eigenlijk een beetje een trage aflevering.
Oh mooi, anders was t ook niet slim om hem hier niet in spoiler tags te zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door maurisioo op 21-05-2012 15:19:59 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |