Ghostery™ sees the invisible web - tags, web bugs, pixels and beacons. Ghostery tracks the trackers and gives you a roll-call of the ad networks, behavioral data providers, web publishers, and other companies interested in your activity.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fun fact: Facebook slaat iedere site die je bezoekt terwijl je ingelogd bent op, als er op die site een 'Like'-knop is
wtf, dat kan best een genante zaak worden dan...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fun fact: Facebook slaat iedere site die je bezoekt terwijl je ingelogd bent op, als er op die site een 'Like'-knop is
What Zuckerberg didn't point out is that widespread use of the Like button allows Facebook to track people as they switch from CNN.com to Yelp.com to ESPN.com, all of which are sites that have said they will implement the feature.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
wtf, dat kan best een genante zaak worden dan...![]()
Ja, die heb ik ook aan staan. Probleem is alleen dat als ik Facebook op sites blokkeer, ik nergens meer iets kan likenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ghostery™ sees the invisible web - tags, web bugs, pixels and beacons. Ghostery tracks the trackers and gives you a roll-call of the ad networks, behavioral data providers, web publishers, and other companies interested in your activity.
Ghostery allows you to block scripts from companies that you don't trust, delete local shared objects, and even block images and iframes. Ghostery puts your web privacy back in your hands.
Ik raad hem iedereen aan.
Ik deed dat toch al amper. Ik vind het een fijn gevoel dat ik al dat soort externe shit blokkeerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook aan staan. Probleem is alleen dat als ik Facebook op sites blokkeer, ik nergens meer iets kan likenNu toch maar uitgezet, trouwens.
Je bent welkom om een topic te openenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mwah beter maken we hier een serie ala "Echt anoniem browsen" van.
Tjah sommige sites moet je gewoon inloggen met facebook. En de meesten hebben facebook integratie. Onder het mom van "gemak".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook aan staan. Probleem is alleen dat als ik Facebook op sites blokkeer, ik nergens meer iets kan likenNu toch maar uitgezet, trouwens.
Overigens is dat ook makkelijk. Voor sommige dingen, in elk geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tjah sommige sites moet je gewoon inloggen met facebook. En de meesten hebben facebook integratie. Onder het mom van "gemak".
Klopt maar, ik heb geen zin om elke scheet die ik laat op het internet te laten tracken door facebook,google of wie dan ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens is dat ook makkelijk. Voor sommige dingen, in elk geval.
De illusie dat je daar aan kunt ontsnappen is wel schattigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Klopt maar, ik heb geen zin om elke scheet die ik laat op het internet te laten tracken door facebook,google of wie dan ook.
Vanwaar ineens zo kleinerend ? Heb ik je iets aangedaan ? Heb ik die illusie ? Nein, nee, njet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
De illusie dat je daar aan kunt ontsnappen is wel schattig
Huh? Niets kleinerend. Ik heb het net zo goed over mezelf met mijn Ghostery.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vanwaar ineens zo kleinerend ? Heb ik je iets aangedaan ? Heb ik die illusie ? Nein, nee, njet.
Excuseer, dat vatte ik dan verkeerd op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Niets kleinerend. Ik heb het net zo goed over mezelf met mijn Ghostery.
Nouja, kan gebeuren. Maar ik bedoelde meer dat iedereen zo bezorgd is om zijn privacy, terwijl tegenwoordig de enige manier om te ontsnappen aan Google is door je spullen te verbranden en in een grot te gaan wonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Excuseer, dat vatte ik dan verkeerd op.
Ja preciesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, kan gebeuren. Maar ik bedoelde meer dat iedereen zo bezorgd is om zijn privacy, terwijl tegenwoordig de enige manier om te ontsnappen aan Google is door je spullen te verbranden en in een grot te gaan wonenIk zelf blokkeer bijvoorbeeld Google's cookies, maar tegelijkertijd gebruik ik wel een Android-telefoon
Gebookmarkt is mooi, maar een week echt gebruiken is beterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:42 schreef Deetch het volgende:
Interessant topic. Het begon mij ook al op te vallen dat Google bij mij andere sites laat zien dan bij een collega of vrienden. Als ik iets zoek op internet wil ik zelf bepalen wat ik wel of niet relevant vind in plaats van dat ik alleen zeokresultaten krijg die bij mijn vorige zoekresultaten passen.
ddg is gebookmarkt
PRISM fears give private search engine DuckDuckGo its best week everquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef Resistor het volgende:
Zeker nu het een beetje in de berichtgeving over PRISM doorklinkt dat er ook alternatieven zijn voor de grote Govern...Google zal het nog wel harder gaan.
Mooi nieuws!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef µ het volgende:
[..]
PRISM fears give private search engine DuckDuckGo its best week ever
twitter:duckduckgo twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 18:17:29It took 1445 days to get 1M searches,483 days to get 2M searches,and then just 8 days to pass 3M searches: https://t.co/u4HCuL2e1W reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |