inloggen op battle.net --> manage authenticator (Links onder bij security options) --> unchecken, als het goed is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef LinQ het volgende:
Heeft iemand enig idee of je kan instellen dat bij het inloggen 1malig per IP o.i.d. om je authenticator code wordt gevraagd? Ik moet nu elke keer als ik inlog m'n authenticator code invoeren, wordt nu wel een beetje irritant... (kleine ergenis i know maar toch)
roflquote:
Thanks, stond inderdaad aanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef Aleria het volgende:
[..]
inloggen op battle.net --> manage authenticator (Links onder bij security options) --> unchecken, als het goed is.
Jup.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Blistering het volgende:
Die AH wil de helft van de tijd geen resultaten laten zien als je iets zoekt. Hebben meer mensen dit?
Hij doet het prima hier, gewoon nog een keer op search drukken en hij laat de items gelijk zienquote:
Je kan alleen niet sorteren blondje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef Aloria het volgende:
[..]
Hij doet het prima hier, gewoon nog een keer op search drukken en hij laat de items gelijk zien
( dus de eerste keer search duurt een aantal minuten dan krijg je zwart beeld, druk gelijk wer op search en tadaa ge hebt een hele waslijst vol items )
Wat bedoel je met sorteren, ik kan alles vinden wat ik wil als ik iets met 80 int zoek druk ik int in zet er 80 achter en er onder zet ik het max geld wat ik er aan spendeer en heb alle items, ook als ik rare of legendary zit alles kan ik gewoon sorteren hoor. Maarja voor sommige mannen zal er wel te veel knopjes en info staan, gewoon even goed lezen en geduldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan alleen niet sorteren blondje.
Probeer maar eens te sorteren op buyout prijsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef Aloria het volgende:
[..]
Wat bedoel je met sorteren, ik kan alles vinden wat ik wil als ik iets met 80 int zoek druk ik int in zet er 80 achter en er onder zet ik het max geld wat ik er aan spendeer en heb alle items, ook als ik rare of legendary zit alles kan ik gewoon sorteren hoor. Maarja voor sommige mannen zal er wel te veel knopjes en info staan, gewoon even goed lezen en geduld![]()
Terwijl ik in het midden van een fuckin vulkaan loop..quote:You bear the cold well.
Dan kun je toch alsnog verkouden zijn ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef jankaas020 het volgende:
Eirena the Enchantress net:
[..]
Terwijl ik in het midden van een fuckin vulkaan loop..
Ik heb er al redelijk wat koopjes gevonden, en voor pak em beet 13k aan spul verkochtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef Pinterman het volgende:
AH is echt verschrikkelijk... Werkt voor geen meter nog
Daar heb ik vandaag in Eindhoven de laatste uit het rek gehaald.quote:
Dat gebeurt automatisch. Ik heb 't nooit in hoeven stellenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef LinQ het volgende:
Heeft iemand enig idee of je kan instellen dat bij het inloggen 1malig per IP o.i.d. om je authenticator code wordt gevraagd? Ik moet nu elke keer als ik inlog m'n authenticator code invoeren, wordt nu wel een beetje irritant... (kleine ergenis i know maar toch)
Ik heb er continu last vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef LompeHork het volgende:
Hm, eerste keer dat ik last heb van lagspikes, redelijk irritant maar weinig aan te doen.
Op het moment is het onspeelbaar hier, irritant wel, ik probeer het over een uurtje nog wel een keer. Het vreemde is dat andere online games wel normaal presteren, het lijkt wel bijna selectief.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb er continu last vansoms minder erg en soms zo erg dat ik totaal niet kan spelen.
Ik heb hetzelfde met WoW, ook altijd 200-400 MS. Moet toch echt aan hun servers liggen. Latency problemen hebben in SP spelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op het moment is het onspeelbaar hier, irritant wel, ik probeer het over een uurtje nog wel een keer. Het vreemde is dat andere online games wel normaal presteren, het lijkt wel bijna selectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |