1 diablo killen in hardcorequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:20 schreef kahnus het volgende:
Ik heb wat vragen over Diablo 3 (ik speel het spel niet, maar volg dit topic uit interesse)
1. Wat is het uiteindelijke doel van het spel?
2. Wordt het uiteindelijk(na 3maanden ofzow) niet saai op lvl 60?
3. Is het net zoals WoW instances farmen voor betere gear?
4. Gaat het meer om pvp of pve in Diablo?
Als iemand met ingame ervaring hier kort op in kan gaan ben ik een tevreden mens
1 diablo verslaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:20 schreef kahnus het volgende:
Ik heb wat vragen over Diablo 3 (ik speel het spel niet, maar volg dit topic uit interesse)
1. Wat is het uiteindelijke doel van het spel?
2. Wordt het uiteindelijk(na 3maanden ofzow) niet saai op lvl 60?
3. Is het net zoals WoW instances farmen voor betere gear?
4. Gaat het meer om pvp of pve in Diablo?
Als iemand met ingame ervaring hier kort op in kan gaan ben ik een tevreden mens
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef stefanhaan het volgende:
Alle bosses zijn simpel behalve Belial met zijn 'ultimate' dan gaat ie met beide fists in de grond en roept hij een soort meteorietenregen. Die 3 meteoren hits en ik was dood. (Nightmare)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je ook niet in blijven staan hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef stefanhaan het volgende:
Alle bosses zijn simpel behalve Belial met zijn 'ultimate' dan gaat ie met beide fists in de grond en roept hij een soort meteorietenregen. Die 3 meteoren hits en ik was dood. (Nightmare)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Op m'n monk kon ik die shit 9 van de 10x dodgen, maar dat was wel op Normalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Wavehack het volgende:
Ik vond Belial wel meevallen. Meteors waren nog prima te ontwijken. Butcher kun je bijna niet ontwijken. RNG met vuurplaten plus die AoE chains die hij doet hit je altijd wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijn eerste legendary alweer vervangen (komt uit act II, normal)
Wat een baggerstats zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet in blijven staan he
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Wavehack het volgende:
Ik vond Belial wel meevallen. Meteors waren nog prima te ontwijken. Butcher kun je bijna niet ontwijken. RNG met vuurplaten plus die AoE chains die hij doet hit je altijd wel.
Vind je tegen het einde van normal (Naar mijn ervaring) / nightmare pas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef wuuht het volgende:
hoe kom je aan die gems en wat doen ze, ik heb er nog geen een gevonden ik speel op normal
Ik ook niet (zit op act II nightmare)..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb nog niet een legendary gevonden en ben al bijna einde van nightmare
Ja zo eind 20'er levels of zo vind je de eerste chipped gems.. Let wel op want ze zijn wit van kleur, je kijkt er zo overheen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef wuuht het volgende:
hoe kom je aan die gems en wat doen ze, ik heb er nog geen een gevonden ik speel op normal
En Azmodan met zijn pools.. Er is dan soms geen plek meer waar je kunt staan!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Wavehack het volgende:
Daar kan ik gewoon instaan als een baas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Azmodan met zijn pools.. Er is dan soms geen plek meer waar je kunt staan!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar kan ik gewoon instaan als een baas.
Nice, gefeliciteerd!quote:
Ik heb passive dat ik Zoveel health per spirit spent krijg, wat items daarvan. +2% lifesteal op elk van mijn wapens. en 1.7k DPS.quote:
kop of muntquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef Siempievk het volgende:
Monk -> barbarian -> Monk -> barbarian
Moeilijk Moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |