Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nu een plan gevonden voor een staf.
Heb ik 4 wazige items voor nodig (zoals bijv zwarte mushrooms)
En 50K aan zilver.
De stats die er bij staan zijn die van een crappy witte staf, met 3,5 dps.
Dus ik snap het niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
Vind je? Vond Belial eigenlijk wel makkelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
Serieus waarom is Belial moeilijker dan diablo![]()
Iets is er fout gegaan met het designen
Izual is ook de enige baas waar ik op normal ben doodgegaan (1x, met wizard)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef Aleria het volgende:
[..]
Vind je? Vond Belial eigenlijk wel makkelijk.
Had veel meer problemen met Izual dan met diablo
Ik zit er gewoon op?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup, lijkt plat te liggen inderaad...
Als ik www.battle.net intyp, dan springt hij om naar eu.battle.net en dan zegt die 'failed to open'.quote:
Kweenie hoor, ik kneep hem toch wel even behoorlijk bij Diablo in dat realm.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef stefanhaan het volgende:
Alle bosses zijn simpel behalve Belial met zijn 'ultimate' dan gaat ie met beide fists in de grond en roept hij een soort meteorietenregen. Die 3 meteoren hits en ik was dood. (Nightmare)
Ziet er idd tof uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet 't, low lvl, maar toch, net nieuwe armor gekocht en vind um er vet uitzien
Heb ik ook last van... na een paar dagen zoeken eindelijk mijn copy binnen, kan ik hem nog niet gebruiken....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik www.battle.net intyp, dan springt hij om naar eu.battle.net en dan zegt die 'failed to open'.
1 diablo killen in hardcorequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:20 schreef kahnus het volgende:
Ik heb wat vragen over Diablo 3 (ik speel het spel niet, maar volg dit topic uit interesse)
1. Wat is het uiteindelijke doel van het spel?
2. Wordt het uiteindelijk(na 3maanden ofzow) niet saai op lvl 60?
3. Is het net zoals WoW instances farmen voor betere gear?
4. Gaat het meer om pvp of pve in Diablo?
Als iemand met ingame ervaring hier kort op in kan gaan ben ik een tevreden mens
1 diablo verslaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:20 schreef kahnus het volgende:
Ik heb wat vragen over Diablo 3 (ik speel het spel niet, maar volg dit topic uit interesse)
1. Wat is het uiteindelijke doel van het spel?
2. Wordt het uiteindelijk(na 3maanden ofzow) niet saai op lvl 60?
3. Is het net zoals WoW instances farmen voor betere gear?
4. Gaat het meer om pvp of pve in Diablo?
Als iemand met ingame ervaring hier kort op in kan gaan ben ik een tevreden mens
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef stefanhaan het volgende:
Alle bosses zijn simpel behalve Belial met zijn 'ultimate' dan gaat ie met beide fists in de grond en roept hij een soort meteorietenregen. Die 3 meteoren hits en ik was dood. (Nightmare)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |