SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nah, het is hier redelijk fucked up met het weerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoi dushi, niet wezen fietsen? Lekker zonnetje buiten.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
lol @ tt, haha zo gevoelloos ben ik nou ook weer niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Alleen bij de pre-order, krijg je zijn dubbel-cdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef Bozz187 het volgende:
Valt me nu pas op, op de ouwe vogelzoeker staat geen soldmayor- in da hoodTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Whats up Pierrie Pierriequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oke danquote:Vrouwen die geen aandacht krijgen van hun man omdat hij Diablo 3 aan het spelen is, kunnen van het Franse Abaloo een gratis vibrator krijgen. Dat staat op de Facebook-pagina van het bedrijf.
Wanneer een man liever op jacht gaat naar XP-punten in Diablo 3 dan naar de G-spot van hun partner, helpt Abaloo ze met een kleine vibrator, aldus het bedrijf. Vrouwen moeten een foto van zichzelf met de Diablo 3-verpakking op de Facebook-pagina van het Franse Abaloo plaatsen, om de vibrator te kunnen bemachtigen.
Ah wel goed dus aangezien jequote:?
Hahaha jij kleine Sherlock Holmesquote:
Haha zomaar, alleen omdat ik ook even die almeerse schoonheid opzocht?quote:
na regen, ben ik er.
Haha nee man, maar ook omdat je gister zei dat ik nog steeds dezelfde foto had op FBquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha zomaar, alleen omdat ik ook even die almeerse schoonheid opzocht?
Voor elk gaatje een.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Teun en Bob, dus 2 heb je er sowieso.All good things are wild and free.![]()
Hmm hier is wel zon, maar daar wil je gewoon niet in zitten met die windquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha nee man, maar ook omdat je gister zei dat ik nog steeds dezelfde foto had op FB
na regen, ben ik er.
Hmm ik had al verwacht dat iemand anders die opmerking zou makenquote:, je mist er alleen nog 1tje, maar volgens mij ging Michhas de game ook kopen
Ik wil hem halen man, maar moet eerst een nieuwe pc kopen denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik had al verwacht dat iemand anders die opmerking zou maken, je mist er alleen nog 1tje, maar volgens mij ging Michhas de game ook kopen
![]()
![]()
Yeah i know, Heb je nog een oude pc dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil hem halen man, maar moet eerst een nieuwe pc kopen denk ikTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?quote:All good things are wild and free.![]()
Nah, zo oud is hij nog niet. Maar dat ding is echt op, als ik een aantal programma's aan heb staan (Firefox, GrabIt en WMP bijvoorbeeld) flipt hij al helemaal de pan uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah i know, Heb je nog een oude pc dan?
Dat ding gaat Diablo nooit trekken![]()
![]()
Whut? Mijn PC eet Diablo 3 op man. Die specs zijn niet zo hoog.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil hem halen man, maar moet eerst een nieuwe pc kopen denk ikna regen, ben ik er.
Veel. Hij kan je overduidelijk niet plezieren als ik dit zo leesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?![]()
![]()
Aha in je reet nog welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?
I know. Maar vooral mijn processor en RAM zijn op, die trekken dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Whut? Mijn PC eet Diablo 3 op man. Die specs zijn niet zo hoog.![]()
![]()
Ohja want een vrouw die zichzelf ook wil vermaken heeft een vriend die dat niet kanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Veel. Hij kan je overduidelijk niet plezieren als ik dit zo leesGrapjas.
All good things are wild and free.![]()
Quote van de dagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Niet gelijk zo boos doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja want een vrouw die zichzelf ook wil vermaken heeft een vriend die dat niet kanGrapjas.
Maargoed, steek die dingen maar in je aars danEn roep het vooral nog harder op internet
![]()
![]()
![]()
Haha dat schijnt normaal te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gelijk zo boos doen
Maargoed, steek die dingen maar in je aars danEn roep het vooral nog harder op internet
![]()
Waarschijnlijk heeft ze dr pink al geprobeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gelijk zo boos doen
![]()
na regen, ben ik er.
![]()
Je kan er ook iets uithalen
And so the plot thickens...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dr pink al geprobeerd.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Bij Maurice zijn dat dus munten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan er ook iets uithalen
na regen, ben ik er.
Blijkbaarquote:Drie duimen dik?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dr pink al geprobeerd.![]()
![]()
duo core en 2GB dat is toch zelfs voor word tegenwoordig standaardquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know. Maar vooral mijn processor en RAM zijn op, die trekken dat gewoon niet.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Haha wel mooi designquote:![]()
![]()
Maar misschien wel goed voor michhas dat ze pc D3 niet draait, ik ben nu al 25 uur van mijn leven kwijt
I know, ik zit nog op 1GB RAM. Het vervelende aan mijn pc is dat hij een vreemde kast heeft, waardoor ik er niet echt aan kan werken. Extra RAM plaatsen is dus niet mogelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
duo core en 2GB dat is toch zelfs voor word tegenwoordig standaard![]()
Ja dat is wel zuur.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, ik zit nog op 1GB RAM. Het vervelende aan mijn pc is dat hij een vreemde kast heeft, waardoor ik er niet echt aan kan werken. Extra RAM plaatsen is dus niet mogelijk.
Andere kant voor 400 euro heb je wel een pc die het wel aan kan.
Mijn 4 jaar oude laptop draait hem ook nog!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Teun, is Diablo singleplayer goed te doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is wel zuur.
Andere kant voor 400 euro heb je wel een pc die het wel aan kan.
Mijn 4 jaar oude laptop draait hem ook nog!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
![]()
Waarom dan geen gifje
Hangen wel op der lipquote:
Ja, das wel minder. Maar een stevige bh die ze goed omhoog houden is niet verkeerd.quote:
na regen, ben ik er.
Eigenlijk is er geen SP. SP is namelijk ook online en kunnen vrienden bij in droppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teun, is Diablo singleplayer goed te doen?
Je moet van het genre houden.
Ik twijfelde eerst ook nog, maar nu is het aan en verslavend als een malle.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Deze man weet waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:25 schreef Michhas het volgende:
GEKKE BLOEMIST BOTANISCHE POTGROND VUILE JOOST KIP OGER POLO RONDRI![]()
Beter gewoon los in de kooi man, maar niet zulke meloenen die de g-spot kunnen aanrakenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, das wel minder. Maar een stevige bh die ze goed omhoog houden is niet verkeerd.
Dat lijken deze wel te kunnen doen. Los in de kooi moet gewoon volle c-cup zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter gewoon los in de kooi man, maar niet zulke meloenen die de g-spot kunnen aanrakenna regen, ben ik er.
Yeah gewoon lekker in de hand, beetje wiebelen en bouncenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat lijken deze wel te kunnen doen. Los in de kooi moet gewoon volle c-cup zijn.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kijk hemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat lijken deze wel te kunnen doen. Los in de kooi moet gewoon volle c-cup zijn.![]()
Ja ik mag die Broshit wel, die kerel weet waar ie het over heeft
Mr
Pringles snorretje FTW.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mr
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
deed ik eigenlijk niet bewust , deed gewoon moustachequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Check mijn Facebook, heb dat plaatje al weken als bannerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mr
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sure mattie, maar dat is eigenlijk hipstersnor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
deed ik eigenlijk niet bewust , deed gewoon moustachena regen, ben ik er.
Ah ouders met kind op hun rug even kijken wat er aan de hand isquote:Haha bewustquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check mijn Facebook, heb dat plaatje al weken als banner?
Jij bent ook een beetje hip hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sure mattie, maar dat is eigenlijk hipstersnor.
Dus er zijn geen missions of zoiets?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eigenlijk is er geen SP. SP is namelijk ook online en kunnen vrienden bij in droppen.
Je moet van het genre houden.
Ik twijfelde eerst ook nog, maar nu is het aan en verslavend als een malle.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Is gewoon een chick.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ouders met kind op hun rug even kijken wat er aan de hand is
[..]
Haha bewust?
[..]
Jij bent ook een beetje hip heJe ziet dr bh-strap.
Ja, hip als in cool alles. Niet als die instagram hipsters.na regen, ben ik er.
doe niet zo racestish man :squote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
Halalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala![]()
Snooki alike deed het hemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is gewoon een chick.Je ziet dr bh-strap.
Ja, hip als in cool alles. Niet als die instagram hipsters.. Maar vond apart dat zo'n vent met zijn kind op zijn rug naar de gevecht gaat staan kijken
.
En sowieso hoe die gast dat wijf trapt
Dat kind op die gozer zn rug is gewoon een chick, geen klein kind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snooki alike deed het hem. Maar vond apart dat zo'n vent met zijn kind op zijn rug naar de gevecht gaat staan kijken
.
En sowieso hoe die gast dat wijf traptna regen, ben ik er.
Oh really? damn, ik ben dus echt scheelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat kind op die gozer zn rug is gewoon een chick, geen klein kind.
Ik zeg nog; je ziet die bh-strap aan de achterkant.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh really? damn, ik ben dus echt scheelna regen, ben ik er.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef Michhas het volgende:
Oeeeeh Rohit, I'm hot just like an oven. I need some loving.quote:Vrouwen die geen aandacht krijgen van hun man omdat hij Diablo 3 aan het spelen is, kunnen van het Franse Abaloo een gratis vibrator krijgen. Dat staat op de Facebook-pagina van het bedrijf.
Wanneer een man liever op jacht gaat naar XP-punten in Diablo 3 dan naar de G-spot van hun partner, helpt Abaloo ze met een kleine vibrator, aldus het bedrijf. Vrouwen moeten een foto van zichzelf met de Diablo 3-verpakking op de Facebook-pagina van het Franse Abaloo plaatsen, om de vibrator te kunnen bemachtigen.na regen, ben ik er.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze passen dus beter bij elkaar dan dat Tams wil toegeven![]()
![]()
![]()
vanaf 1.40 en dan ineens rond 2.33![]()
Damn, oud cd-tje gevonden op pc
Wie kan raden op welke cd dit is, is een fucking baas
YB.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom maakt G-Unit geen muziek meer.![]()
50 Cent![]()
Lloyd Banks![]()
Tony Yayo![]()
Young Buck![]()
na regen, ben ik er.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
50 Cent![]()
Lloyd Banks![]()
Tony Yayo![]()
Young Buck
quote:Nigger you shit on me, I shit on you.
You put a hit on me, I put a hit on you.
An eye for an eye nigger.
Survive the shots or die nigger.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
50 Cent![]()
Lloyd Banks![]()
Tony Yayo![]()
Young Buck![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
Maja fock G unit, best rapper sinds 2pac is toch The Game.
Een van de beste nummers alles.![]()
![]()
Ja en dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, das wel minder. Maar een stevige bh die ze goed omhoog houden is niet verkeerd.Dan zijn het alsnog hangers als je ze uitpakt. Een keer een chick gehad met tieten die echt tegenvielen toen de bh uitging en dat is gewoon kut.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Daar heb je 'm hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja en dan.Dan zijn het alsnog hangers als je ze uitpakt. Een keer een chick gehad met tieten die echt tegenvielen toen de bh uitging en dat is gewoon kut.
Daarom zeg ik toch ook volle c-cup.
na regen, ben ik er.
Beg for Mercy van G-Unit was een vette CD. Net als Get Rich Or Die Tryin' van 50 Cent.
Na die twee CD's zijn die lui zwaar gaan falen. Emo.gif kan niet omschrijven wat ik van die gasten vind![]()
![]()
Sold!
Dat blijft 1 van de betere nummers van The Gamequote:Show her my inner-condom and have her sprung,
and put it all in her stomach and just UHH!!!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja dan kan het alsnog tegenvallen. Er zijn meer dingen dan grootte die tieten lekker maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar heb je 'm hoor.
Daarom zeg ik toch ook volle c-cup.
Verder heb ik echt geen woorden voor dit topic. Alleen de TT is goed.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:19 schreef Michhas het volgende:
Beg for Mercy van G-Unit was een vette CD. Net als Get Rich Or Die Tryin' van 50 Cent.
Na die twee CD's zijn die lui zwaar gaan falen. Emo.gif kan niet omschrijven wat ik van die gasten vind
Die shit hebben voordat het hip isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]_____________________________________!!!
Sure, zeker toen In Da Club net op de radio was ben je pas gaan downloaden.quote:
na regen, ben ik er.
Yep,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold!
Dat blijft 1 van de betere nummers van The Game
[..]
Sowieso The Game.![]()
the documentary was hard.![]()
Wat een kutmuziek allemaal.Wat is er nou goed aan zingende/rappende negers.
Je vergeet één van Nas met een gouden beat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef Michhas het volgende:
Kwaliteitjes.
Benieuwd of iemand hier dit kan waarderen, vind dit veel beter dan die crap hierboven.na regen, ben ik er.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
Maja fock G unit, best rapper sinds 2pac is toch The Game.
Een van de beste nummers alles.![]()
![]()
kneusteun#2736quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
"quests" maar in principe is het een doorlopend verhaal!
Teun, pass me jou battletag is
Ben vanavond pas weer bezig. Dus voeg je dan wel toe.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dat is en blijft 1 van de betere nummersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Elke nigger/wigger moet deze gepompt hebben.Nah niet echt man. In Da Club kwam in 2002 uit en toen ook pas echt bekend geworden. Maar in 2000 was Power of the Dollar er alquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sure, zeker toen In Da Club net op de radio was ben je pas gaan downloaden.
Vanavond moet ik helaas hockeyen, misschien ook wel goed..anders kom ik de deur niet uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kneusteun#2736
Ben vanavond pas weer bezig. Dus voeg je dan wel toe.![]()
![]()
Yeeeey, schieten met pietermans. Mich mich, ben je er ook bij?quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vanavond moet ik helaas hockeyen, misschien ook wel goed..anders kom ik de deur niet uit
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een kutmuziek allemaal.Wat is er nou goed aan zingende/rappende negers.
Speakers open en gaan![]()
Troyquote:
Kutmuziek
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik weet niet man, NAS heb ik nooit echt tof gevondenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef Michhas het volgende:
Kwaliteitjes.
Benieuwd of iemand hier dit kan waarderen, vind dit veel beter dan die crap hierboven.
Deze shit wel , al pas TQ er niet helemaal bij :
TQ!!
quote:
Die is lekker voor je subwoofer
Album versie en niet die troep met Mobb Deep
Zit nog tot 4 uur vast in de zoutmijnen manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yeeeey, schieten met pietermans. Mich mich, ben je er ook bij?![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is lekker voor je subwoofer
Album versie en niet die troep met Mobb Deep
na regen, ben ik er.
Album versie is zoveel beter, maar weet niet waarom ze het zo verneukt hebben met die versie met Mobb Deepquote:
Sold, vind je deze ook niks :
quote:![]()
8 mile was ook best met die battles
Ja die is ook wel nice.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Album versie is zoveel beter, maar weet niet waarom ze het zo verneukt hebben met die versie met Mobb Deep
Sold, vind je deze ook niks :![]()
Net gedaan kwark gegeten alles.
Moet de man zeggen die kebab, friet en hamburgers aan het vreten was vannacht![]()
Jeweet toch vanavond eiwit omelet en gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Even die eiwitten knallen je weet![]()
Ja die shit was dope hequote:!
Heb nog op zo'n RPG server gezeten, beetje taxi rijden voor doekoe
Jammer dat SA op de 360 alleen in offline modus werkt
coop toch ook?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die shit was dope he!
Jammer dat SA op de 360 alleen in offline modus werkt![]()
Ga fucking GoW3 halen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeweet toch vanavond eiwit omelet en gaanna regen, ben ik er.
Nog een tijdje admin geweest op zo'n server, godver wat heb ik daar veel tijd aan verspildquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die shit was dope he!
Jammer dat SA op de 360 alleen in offline modus werkt![]()
![]()
Nee bedoel meer van als je SA opstart doet je dashboard het niet, en kan je ook niet in party chat en die stuffquote:Nja verspild ja? Je vond het toch tof toenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog een tijdje admin geweest op zo'n server, godver wat heb ik daar veel tijd aan verspild? Achteraf misschien wel, maar dat kun je wel over meer dingen zeggen
Heb hem 2x uitgespeeld en vond wel welletjes...quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Is ook zo, op de middelbare school had ik toch niets te doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja verspild ja? Je vond het toch tof toen? Achteraf misschien wel, maar dat kun je wel over meer dingen zeggen
![]()
![]()
![]()
Voor sold welquote:
![]()
Childhood van ros. Was nog net voor het krijt en wasco tijd.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik wil hem wel van je overnemen of tegen iets ruilen ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb hem 2x uitgespeeld en vond wel welletjes...Ik zoek die game al een tijdje namelijk
Regel nu, dan kan je vanavond nog mee doen co-op!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overnemen of tegen iets ruilen ofzoIk zoek die game al een tijdje namelijk
na regen, ben ik er.
Ik gok dat ze hem bij de bartje smit wel hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overnemen of tegen iets ruilen ofzoIk zoek die game al een tijdje namelijk
![]()
Ik zal er even over nadenken. Want anders is me trilogie niet compleet.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nein, heb een heel weekend festiviteiten gepland. Dus toch geen tijd voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Regel nu, dan kan je vanavond nog mee doen co-op!
Hoeft niet hoor, ik dacht dat je er misschien wel graag vanaf wilde als je hem toch niet speeltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik gok dat ze hem bij de bartje smit wel hebben![]()
Ik zal er even over nadenken. Want anders is me trilogie niet compleet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit is pas top gaming uit mijn childhood
[ afbeelding ]
A-ha, cool.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nein, heb een heel weekend festiviteiten gepland. Dus toch geen tijd voorna regen, ben ik er.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kon nooit het laatste level uit spelenYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
nee dat was level 2, dit is het eerste levelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is dat dat level dat je over die giraffen heen moet?![]()
Die shit was tantoe moeilijk, maar daarom was het zo vet.
Mijn leven op dit moment![]()
geen delta force en c&cquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Mooie tijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
hehe dat was dope jaquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Rollercoaster speel ik zo nu en dan nog steeds, bazenparken bouwen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Die msg van jouquote:![]()
![]()
Zeker weer alleen naar mij?
Tuurlijk dushi, you're exclusive.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die msg van jou![]()
![]()
Zeker weer alleen naar mij?
na regen, ben ik er.
quote:![]()
Al wist ik al van Sold dat ie hem ook had
Raptor ja, briljantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:50 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
O god, dat heb ik vroeger ook nog gespeeld, hoe heet dat ook alweer?!
Edit: raptor!
Tony hawk![]()
Dit is old school!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Michhas ff checken?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Lol, uitschuifantennemicrofoon.quote:na regen, ben ik er.
In die reacties op de video heeft iedereen hetzelfde probleemquote:![]()
![]()
LOL!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
In die reacties op de video heeft iedereen hetzelfde probleemTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wat moet je hebben dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Michhas het volgende:
Jesus fuck man
Waar moet ik mijn Xbox nou op zetten? Play through headset? Of both?na regen, ben ik er.
Maakt niet uit, dat is toch alleen voor Voice chat? Is dus maar net wat je zelf wilt!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Michhas het volgende:
Jesus fuck man
Waar moet ik mijn Xbox nou op zetten? Play through headset? Of both?![]()
Dat kan in xbox settings toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
Ja ik kan het chatvolume dus niet aanpassen.![]()
20:00: Nee man, morgen. Blijf niet lang meer.quote:
01:00: Zjozz is playing Battlefield 3.
They warned me.
na regen, ben ik er.
Heb je geen draaiknop voor de volume bij je headset?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het dus via mijn headset zelf moeten kunnen doenna regen, ben ik er.
HAHAHAH was je al terug danquote:?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
20:00: Nee man, morgen. Blijf niet lang meer.
01:00: Zjozz is playing Battlefield 3.
They warned me.
Ik had echt een harde dip toen ik dat berichtje stuurde gister maar een uur later was ik echt weer klaarwakker..![]()
Jawel, 1 voor game, en 1 voor chat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je geen draaiknop voor de volume bij je headset?
Dat i het hele probleem juist, als ik aan die chatvolumeknop draai, gebeurd er niks. Als ik aan de gamevolume knop draai, gaat het gamegeluid én het chatgeluid zachter.![]()
Terugsturen dat ding dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jawel, 1 voor game, en 1 voor chat.
Dat i het hele probleem juist, als ik aan die chatvolumeknop draai, gebeurd er niks. Als ik aan de gamevolume knop draai, gaat het gamegeluid én het chatgeluid zachter.![]()
Hmm dat heb ik ook bij de turtle beach hoor, maar aan de kabel bij mij zit toch echt een chat volume regel ding.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jawel, 1 voor game, en 1 voor chat.
Dat i het hele probleem juist, als ik aan die chatvolumeknop draai, gebeurd er niks. Als ik aan de gamevolume knop draai, gaat het gamegeluid én het chatgeluid zachter.
Kijk eens of dat ding er wel goed in zit ofzo?
En anders terug gaan?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja had ik al gelezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://faq.steelseries.co(...)not+working+properly
ff checken daar?
Als ik het goed begrijp zou het dus zo moeten werken:
Als je geen headset op hebt (welke dan ook, al is het die goedkope microsoftmicrofoon) en je zit in een party, gaat het gamegeluid zachter als iemand in je party praat. Dit gebeurd gewoon via de speakers van je tv.
Op die manier werkt het ook in een headset? Dat je gamegeluid zachter gaat als iemand in je party praat?
Want dat heb ik nu dus. Ik kan nu alleen het chatgeluid aanpassen via de xbox, niet via de headset zelf.![]()
Bij mij wordt de gamevolume niet zachter. Ik kan die shit gewoon zelf regelen.na regen, ben ik er.
Hmm geluid van de game gaat alleen zachter als je dat instelt op de xbox zelf. Standaard staan ze beide op 10 en veranderd er dus niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja had ik al gelezen.
Als ik het goed begrijp zou het dus zo moeten werken:
Als je geen headset op hebt (welke dan ook, al is het die goedkope microsoftmicrofoon) en je zit in een party, gaat het gamegeluid zachter als iemand in je party praat. Dit gebeurd gewoon via de speakers van je tv.
Op die manier werkt het ook in een headset? Dat je gamegeluid zachter gaat als iemand in je party praat?
Want dat heb ik nu dus. Ik kan nu alleen het chatgeluid aanpassen via de xbox, niet via de headset zelf.
Alleen bij mij heb ik een kabel van headset naar controller lopen, die volume kan fixen van party chat of voice chat in game.
En headset zelf heeft regelaar voor game volume, alleen als je die vol open gooit, gaat ook meteen chat geluid harder
Weet niet waar je hebt gekocht ofzo, maar anders moet je toch terug gaan als het niet helemaal werkt.
Had trouwens van Steelseries wel verwacht dat het top was
Die kans is er natuurlijk ook nogquote:!
Wel met witte enkelsokjes?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Nieuw zomerschoentje besteld:
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
Maar dan ben je ook hipstah.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Meer swag met lange sokken denk ikna regen, ben ik er.
Leuk man lekker fris lekker gekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Nieuw zomerschoentje besteld:
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Van die geruite sokken,zwart/roze erbovenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Meer swag met lange sokken denk ikHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Sigaartje erbijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van die geruite sokken,zwart/roze erboven![]()
En een wandelstok. Goud. Met een adelaarskop erop,met robijnen als ogenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uurwerkje aan de binnenkant van je lange, geruite jas.
Gewoon fresh.
En taugé, heel veel taugé.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En een wandelstok. Goud. Met een adelaarskop erop,met robijnen als ogen
Bitches love taugé.![]()
En kouseband.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
En taugé, heel veel taugé.
Bitches love taugé.na regen, ben ik er.
Wat zal ik eens halen bij AH, goedkoop en niet al te moeilijk, weinig inspiratie hier (wel honger)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ah fuck it, shoarma is the way to goCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
blikjes tomatenpureequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:49 schreef dreamzk het volgende:
Wat zal ik eens halen bij AH, goedkoop en niet al te moeilijk, weinig inspiratie hier (wel honger)
![]()
yeah baby!quote:
Net hier ff wraps met kip pierrie pierrie gemaakt
Fixed, one love met misterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
yeah baby!
Net hier ff roti met kip pierrie pierrie gemaakt
Waarschijnlijk weer tot vannachtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk weer bier drinken ja,
Ben ook helemaal niet lam van gisteren nog ofzo.
Mja maakt niet uit.hf, gaat mister dj ook mee?
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer tot vannachthf, gaat mister dj ook mee?
![]()
![]()
![]()
Normaal ben ik niet zo'n taalnazi maar wat je soms op facebook ziet.quote:sommige mense zijn nie blij met hun eigen vend ...dan denke ze maar dat ze de mijne moette gaan vervele en zo fikker tog is een keer op man ....ga lekker een ander zoeke als je nie gelukkig bent maar blijf gvd van de mijne af ..ben hele maal klaar met dat gezeik altijd ....zoek er zelf een !!!!!!!!![]()
![]()
Owja trouwens even een uur pitte en dan naar de stad.
xoxo![]()
BO is beste ooitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, vandaag weer kanker bullshit avond in MW3.![]()
Alweer uit na één potjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, haal die naald uit je penis man.![]()
Sowieso Minecraft.
Geile shit is dat. Zat net in de party bij de minecraft negers:
'' ik heb suiker nodig ''
'' wie kan er pijlen maken ''
'' ooh een zombie oh oh ''
'' bomen kappen ''
'' geef me hout ''
'' ik heb een farm alles ''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |