SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nah, het is hier redelijk fucked up met het weerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoi dushi, niet wezen fietsen? Lekker zonnetje buiten.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
lol @ tt, haha zo gevoelloos ben ik nou ook weer niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Alleen bij de pre-order, krijg je zijn dubbel-cdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef Bozz187 het volgende:
Valt me nu pas op, op de ouwe vogelzoeker staat geen soldmayor- in da hoodTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Whats up Pierrie Pierriequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oke danquote:Vrouwen die geen aandacht krijgen van hun man omdat hij Diablo 3 aan het spelen is, kunnen van het Franse Abaloo een gratis vibrator krijgen. Dat staat op de Facebook-pagina van het bedrijf.
Wanneer een man liever op jacht gaat naar XP-punten in Diablo 3 dan naar de G-spot van hun partner, helpt Abaloo ze met een kleine vibrator, aldus het bedrijf. Vrouwen moeten een foto van zichzelf met de Diablo 3-verpakking op de Facebook-pagina van het Franse Abaloo plaatsen, om de vibrator te kunnen bemachtigen.
Ah wel goed dus aangezien jequote:?
Hahaha jij kleine Sherlock Holmesquote:
Haha zomaar, alleen omdat ik ook even die almeerse schoonheid opzocht?quote:
na regen, ben ik er.
Haha nee man, maar ook omdat je gister zei dat ik nog steeds dezelfde foto had op FBquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha zomaar, alleen omdat ik ook even die almeerse schoonheid opzocht?
Voor elk gaatje een.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Teun en Bob, dus 2 heb je er sowieso.All good things are wild and free.![]()
Hmm hier is wel zon, maar daar wil je gewoon niet in zitten met die windquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha nee man, maar ook omdat je gister zei dat ik nog steeds dezelfde foto had op FB
na regen, ben ik er.
Hmm ik had al verwacht dat iemand anders die opmerking zou makenquote:, je mist er alleen nog 1tje, maar volgens mij ging Michhas de game ook kopen
Ik wil hem halen man, maar moet eerst een nieuwe pc kopen denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik had al verwacht dat iemand anders die opmerking zou maken, je mist er alleen nog 1tje, maar volgens mij ging Michhas de game ook kopen
![]()
![]()
Yeah i know, Heb je nog een oude pc dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil hem halen man, maar moet eerst een nieuwe pc kopen denk ikTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?quote:All good things are wild and free.![]()
Nah, zo oud is hij nog niet. Maar dat ding is echt op, als ik een aantal programma's aan heb staan (Firefox, GrabIt en WMP bijvoorbeeld) flipt hij al helemaal de pan uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah i know, Heb je nog een oude pc dan?
Dat ding gaat Diablo nooit trekken![]()
![]()
Whut? Mijn PC eet Diablo 3 op man. Die specs zijn niet zo hoog.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil hem halen man, maar moet eerst een nieuwe pc kopen denk ikna regen, ben ik er.
Veel. Hij kan je overduidelijk niet plezieren als ik dit zo leesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?![]()
![]()
Aha in je reet nog welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?
I know. Maar vooral mijn processor en RAM zijn op, die trekken dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Whut? Mijn PC eet Diablo 3 op man. Die specs zijn niet zo hoog.![]()
![]()
Ohja want een vrouw die zichzelf ook wil vermaken heeft een vriend die dat niet kanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Veel. Hij kan je overduidelijk niet plezieren als ik dit zo leesGrapjas.
All good things are wild and free.![]()
Quote van de dagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou Jochem het boeien als ik een vibo in mijn reet steek?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Niet gelijk zo boos doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja want een vrouw die zichzelf ook wil vermaken heeft een vriend die dat niet kanGrapjas.
Maargoed, steek die dingen maar in je aars danEn roep het vooral nog harder op internet
![]()
![]()
![]()
Haha dat schijnt normaal te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gelijk zo boos doen
Maargoed, steek die dingen maar in je aars danEn roep het vooral nog harder op internet
![]()
Waarschijnlijk heeft ze dr pink al geprobeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gelijk zo boos doen
![]()
na regen, ben ik er.
![]()
Je kan er ook iets uithalen
And so the plot thickens...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dr pink al geprobeerd.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Bij Maurice zijn dat dus munten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan er ook iets uithalen
na regen, ben ik er.
Blijkbaarquote:Drie duimen dik?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dr pink al geprobeerd.![]()
![]()
duo core en 2GB dat is toch zelfs voor word tegenwoordig standaardquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know. Maar vooral mijn processor en RAM zijn op, die trekken dat gewoon niet.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |