quote:De resterende 25.000 toegangsbewijzen zullen de UEFA en de Engelse voetbalfederatie zelf verdelen.
Net als met de UEFA-cup finale toenquote:
Behalve het feit dat het met de auto bereiken relatief lastig is, is er weinig mis met De Kuip hoor. Helemaal nu er plannen zijn om de metrolijnen door te trekken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef Tarado het volgende:
Een groot probleem is de infrastructuur rond het stadion, dat is op z'n zacht gezegd ook niet optimaal, hoewel ik er al een tijdje niet meer geweest ben.
Had toen een kaart voor vak P. Maar dat was ook gewoon via Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net als met de UEFA-cup finale toenofficiëel hadden we alleen de gele zijde, maar dat was op de dag zelf wel anders
Van mij hoeft die 300 miljoen ook niet, maar als je toch dergelijke bedragen zou investeren, moeten we overal rekening mee houden wat (veel) extra geld oplevert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En met een CL-finale wel? Waarom zou dat dan zoveel meer geld opleveren
Er komt een nieuwe metrolijn (metrolijn Fquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef Tarado het volgende:
Een groot probleem is de infrastructuur rond het stadion, dat is op z'n zacht gezegd ook niet optimaal, hoewel ik er al een tijdje niet meer geweest ben.
Dat verdient zich wel terug aangezien ze van heel Kop van Zuid en Varkenoord een nieuwe stadscentrum willen maken dat her en der jongeren aantrekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:32 schreef Bonkers. het volgende:
300 miljoen uitgeven op dit moment is een beetje waanzin.
Ik vind het park eromheen wel tof eigenlijk, met De Kuip ook in de oude staatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:31 schreef Dekatria het volgende:
LN heeft z'n nieuwe speerpunt tegen de directie in elk geval alweer gevonden
http://www.lunaticnews.nl(...)tadion-in-rotterdam/
[ afbeelding ]
Het valt ook wel mee voor een nieuw stadion. Maar ik zie het echt niet gefinancierd worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond 300 miljoen eigenlijk wel meevallen? Had verwacht dat zoiets veel meer zou kosten.
Daarnaast blijft voor hetzelfde geld De Kuip er gewoon staan en krijg je er een compleet nieuw stadion voor, zonder dat je in een bouwval speelt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Maar die verbouwoptie is dus dat je 4 jaar lang in een bouwval speelt. Speel je uiteindelijk ook wel in een geheel nieuw stadion.
Beetje net als met het centraal station.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Maar die verbouwoptie is dus dat je 4 jaar lang in een bouwval speelt. Speel je uiteindelijk ook wel in een geheel nieuw stadion.
Hoe is dat dat ooit een serieuze optie?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast blijft voor hetzelfde geld De Kuip er gewoon staan en krijg je er een compleet nieuw stadion voor, zonder dat je in een bouwval speelt.
Ach, bij Twente is dat ook goed gegaan...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Centraal werd niet verbouwd, dat werd gesloopt en vanaf de grond helemaal herbouwd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje net als met het centraal station.
Maar dan alsnog zit je jaren in een bouwvalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Centraal werd niet verbouwd, dat werd gesloopt en vanaf de grond helemaal herbouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |