Jeui, ik onthou dingen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Jups.
Al lijkt het me zonder die wetenschap ook niet zo denderend.
Je moet de hele tijd wachten tot iets klaar is
Karren vol boodschappen, zowel voor als na de vrije dagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef themauster het volgende:
Mensen raken ook meteen in paniek als de winkel een dagje dicht is geweest he
Hier was één supermarkt open gister, heb begrepen dat het loeidruk was... Raar volk, mensen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef themauster het volgende:
Ik ging net een broodje halen, mensen stonden zelfs buiten de grote parkeerplaats geparkeerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Karren vol boodschappen, zowel voor als na de vrije dag
Ik ga wel rond etenstijd, mooi rustigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ging net een broodje halen, mensen stonden zelfs buiten de grote parkeerplaats geparkeerd
Hier was alles gewoon openquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef themauster het volgende:
CDA zit in het college dus dat gaat hier niet gebeurenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier was alles gewoon open. Althans de supermarkten.
CDA is hier wel voor geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef themauster het volgende:
[..]
CDA zit in het college dus dat gaat hier niet gebeuren
Ons dorp is op zondag gewoon dood, op wat lopende bijbels na die naar 1 van de 5 kerken gaat in het dorp, ik vind het nog niet zo erg dat de winkels op zondag zijn gesloten, mocht ik echt wat nodig hebben ben ik in 20 minuten in de Jumbo in de Euroborg in Grunnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
CDA is hier wel voor geweest. Het waren de lokale partijen + SP die tegen waren. En omdat Velsen een toeristische gemeente is (geen idee waarom maar goed) is alles hier gewoon vanaf 12u open.
Wat wel zo is, is dat winkels nu veel makkelijker evenementen op zondag kunnen organiseren zonder een bak vergunningen aan te vragen omdat het zondag is. Bijvoorbeeld kledingzaken die ene modeshow wilde doen op een plein op zondag. Bierfestivalletje etc. Winkels maken alleen gebruik van die zondag als ze iets speciaals doen, anders zijn ze gewoon dicht. Dat is het fijne als ze iets willen ondernemen kan dat gewoon, maar het hoeft niet.
Dooie dorpen, hier ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ons dorp is op zondag gewoon dood, op wat lopende bijbels na die naar 1 van de 5 kerken gaat in het dorp, ik vind het nog niet zo erg dat de winkels op zondag zijn gesloten, mocht ik echt wat nodig hebben ben ik in 20 minuten in de Jumbo in de Euroborg in Grunn.
Dat kan ik hier nog wel alhoewel ik ook niet blij ben als mijn buurman om kwart voor 8 op zondagochtend begint te maaienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dooie dorpen, hier ook![]()
Ik schrok gisteren van de overburen, die waren het gazon aan het maaien... Dat leverde vast kritiek op
Hier word je scheef aangekekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan ik hier nog wel alhoewel ik ook niet blij ben als mijn buurman om kwart voor 8 op zondagochtend begint te maaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |