Ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
@Pino: kan niet quoten uit een gesloten topic, want mobiel. Had niet in de gaten dat het topic bijna vol zat en ik ben andere dingen aan het doen
TomTom updaten + nieuwe kaartquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Andere dingen?
Zo ja, tof! Andere dingen
Dat bedoel ik, tof!quote:
Neuj, is voor de vrachtwagen van de zaak. En dat moet eigenlijk nu af.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, tof!![]()
Gein![]()
Ga je op reis? Zo ja, waar gaan we naartoe??
Jammer, gemiste kans...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, is voor de vrachtwagen van de zaak. En dat moet eigenlijk nu af.
Hai!quote:
Op voorwaarde van keiharde neuksecksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!![]()
Best prima ja! Bij jou ook? En ben jij vandaag de vervang-SC??
Hahahahaha jij moet vandaag werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:47 schreef MohMi het volgende:
Wat een fijne muziekdag was het gister, had vandaag wel gemogen, dan was het uitkateren op kantoor wat minder zwaar geweest
En nog hard ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet direct hoor! Ik heb eerst koffie nodig, anders ben ik een groot krengquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge!
Haha die gozer net. Helemaal door het dolle heen. Maar zo denderend is in een brouwerij ook weer niet
Wel gezellig volgensmij, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Je zal het wel weten, je vent werkt toch in een brouwerij? (toch)
Jups.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Je zal het wel weten, je vent werkt toch in een brouwerij? (toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |