da's lief skattiequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar MirtjeBagger dat je zo
voelt
![]()
Als ik iets kan doen .......... JE WEET HET HE!
oei, en nu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Stuurt mijn moeder net een berichtje of haar portemonnee ook nog in mijn tas zit, en dat ze hem morgen eigenlijk nodig heeft.
Enig probleem we wonen 210 km bij elkaar vandaan![]()
En ja hij zit dus in mijn tas
We gaan zaterdag weer richting friesland dus ik hoop dat ze het zo lang kan volhoudenquote:
Voor:quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's lief skattie
ik zou alleen niet weten wat.
ooit de loterij winnen zou tof zijn, dan ga ik allemaal nagellakjons voor jullie kopon
Je bent niet op msnquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar MirtjeBagger dat je zo
voelt
![]()
Als ik iets kan doen .......... JE WEET HET HE!
Laten we binnenkort weer daten en derpenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor:
- Herp
- Derp
- Lakjes
- Ouwehoeren
- Nog meer ouwehoeren
- En nog meer herpderpen
JAAAAAA!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Laten we binnenkort weer daten en derpen
Precies, volgens mij weten mensen met dyslexie ook wel dat er hoofdletters aan het begin van een zin moeten, en om een zin lekker leesbaar te maken hier en daar een komma. Boeiend dat je 'ik wordt' zegt, ken heppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:39 schreef BGTes het volgende:
En volgens mij heeft dyslexie niets te maken met interpunctie, maar met spelling. Gewoon lekker normaal doen dus
was je naar die dark shadows film? ik had die in de bios gekeken, vond hem neit zo boeiendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings!
De film was leuk, maar ik had er eerlijkgezegd wel meer van verwacht. Tim Burton is het een beetje kwijt ofzo, 9 en Alice vond ik ook niet bijzonder spectaculair.. Maar ik heb goede hoop voor Abe Lincoln en Frankenweenie
Ennuhm, iemand die binnenkort in DLD moet zijn? Ik wil snowwhite-lakjes van Essence (en ook een paar voor een swapmaatje) maar die baggeraars brengen ze niet uit in NL
LOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH.
volgens mij weet ik welke het was. De T slaat op het kledingstuk
Hahahahaha, sorry!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
mijn collegas en ik op het werk rappers en voetballers zoeken met een T en blauw shirt!!!!!!!!!!!!
Yupz, die.. Jammer he? Nouja, als de volgende 2 ook niks zijn dan ga ik hem opgeven, maar ik heb nog hoopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was je naar die dark shadows film? ik had die in de bios gekeken, vond hem neit zo boeiendalice in wonderland was ook al meh idd
ja weet ik. Maar ik was dronkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ:
Asterix = dat poppetje van asterix en obelix
Asterisk = het sterretje *
Niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
RENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!
Je moet superman tekenen ... je hebt spiderman getekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
Ola babes!
Alweer lekker 3 kwartier met den zweetband op de fiets in de sportschool gezeten
Ik moet maar eens een beetje gaan leren denk ik.... ofzo. Of niet
Eigenlijk is 3 kwartier ook zo voorbijquote:
Goed bezig Lin!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
Ola babes!
Alweer lekker 3 kwartier met den zweetband op de fiets in de sportschool gezeten
Ik moet maar eens een beetje gaan leren denk ik.... ofzo. Of niet
Dat is kak... kijkoperatie..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef milka82 het volgende:
Hier ook terug van de sportschool en nu ben ik moe..... Moet de hele dag nog.... Oja,als kers op de taart belde de gyn vandaag ook nog,ik moet me volgende week donderdag melden voor een kijkoperatie
whut why?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef milka82 het volgende:
Hier ook terug van de sportschool en nu ben ik moe..... Moet de hele dag nog.... Oja,als kers op de taart belde de gyn vandaag ook nog,ik moet me volgende week donderdag melden voor een kijkoperatie
Op wat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Milka wil je een sollicitatie voor mij schrijven
op een administratieve vacature heb even totaal geen inspiratie maar de baan lijkt me zo leuk!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Op wat?
Ik mut even in mijn kippenhok laten loeren,der klopt iets niet (geen eisprong,geen baby)
Nope.. tenzij ze het kunnen verhelpen en ik weer een eisprong krijgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
op een administratieve vacature heb even totaal geen inspiratie maar de baan lijkt me zo leuk!
kak zeg geen nieuwe nichtjes/neefjons
Ah de crosstrainer, het enige apparaat waarvan ik zeker weet dat het door de duivel is ontworpen om mensen te martelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eigenlijk is 3 kwartier ook zo voorbij
Ik ga volgende week eens kijken of ik de crosstrainer op kan bouwen....
Hebben ze wel een idee hoe het kan of nog niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope.. tenzij ze het kunnen verhelpen en ik weer een eisprong krijg
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah de crosstrainer, het enige apparaat waarvan ik zeker weet dat het door de duivel is ontworpen om mensen te martelen
Wel goeie workout overigens
Mijn enkel is ook prut met een hoofdletter P, maar ik wil het tochquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]gelukkig kan ik die overslaan met mijn knie en enkel
Ja, echt he!! Kutding... Maar idd goede workout, dus wil het toch gaan proberen... ik begin wel gewoon met 5 minuten ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah de crosstrainer, het enige apparaat waarvan ik zeker weet dat het door de duivel is ontworpen om mensen te martelen
Wel goeie workout overigens
He bah, das naar zeg. Sterkte!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope.. tenzij ze het kunnen verhelpen en ik weer een eisprong krijg
Niet te veel ineens he strak krijg je blessuresquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn enkel is ook prut met een hoofdletter P, maar ik wil het toch
Nee, dan doe ik eerst gewoon mijn 3 kwartier fietsen en daarna 5 minuutjes crosstrainer ofzo, en dan opbouwenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niet te veel ineens he strak krijg je blessures
Jaaaa,hoe koel! Daar moet ik dus een keer met Swarte heen,haha!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He bah, das naar zeg. Sterkte!
In Den Haag zit een heeeeeeeele foute ouwe zuiperds kroeg die Café Milka heet. Ik moet dan altijd als ik er langs loop aan jou denken en lachen
Zal er volgende keer wel een fotootje van maken
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan doe ik eerst gewoon mijn 3 kwartier fietsen en daarna 5 minuutjes crosstrainer ofzo, en dan opbouwen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]jij word straks zon slanke den jonge!
Ik doe ook gewoon rustig hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Swarte en Lin: hangt van de soort prutheid van knie e.d. af, maar moet je dan niet juist trainen? En dan bedoel ik geleidelijk stabiliteit en kracht trainen. Dus langzaam en licht beginnen,niet als een spast op ddie crosstrainer gaan hengsten dus
Ik zou het niet doen, is fout met een hoofdletter F hehehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jaaaa,hoe koel! Daar moet ik dus een keer met Swarte heen,haha!
Over mijn kippenhok: ik heb twee spoken rondlopen dus het is geen first world problem wanneer het hier bij blijft.
Hoppakee man!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:04 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend ook gecrosstrainerd,die doe ik altijd een kwartier (en een kwartier rennen,tien minuten fietsen en dan nog krachttraining)
Mijn enkel valt helaas niks meer aan te doen heb verschillende operaties gehad en de laatste keer hebben ze er donor bot in gezet en daarbij een groot gedeelte van de spieren geraakt; conclusie niks meer aan te doen en ermee leren levenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Swarte en Lin: hangt van de soort prutheid van knie e.d. af, maar moet je dan niet juist trainen? En dan bedoel ik geleidelijk stabiliteit en kracht trainen. Dus langzaam en licht beginnen,niet als een spast op ddie crosstrainer gaan hengsten dus
Dat ligt eraan hoe spastisch je erop staat, ik ken mensen die het wel gelukt isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik doe ook gewoon rustig hoorEn op een crosstrainer kun je je enkelbanden niet scheuren/verrekken, dus dat gaat helemaal goed
En hengsten kan ik sowieso niet, dan val ik er na 10 minuten dood af. Ik heb geen conditie man
We blijven positiefquote:
Serieus ja?? Damn, wat een kneuzen zij dat dan joh!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe spastisch je erop staat, ik ken mensen die het wel gelukt is
Maar wat goed bezig joh!
Ben trots op je!
Hypermobiele gewrichten zijn wel klote ja.. enige wat je kunt doen is trainen om kracht en stabiliteit te behouden, niet echt verbeteren. En bewuster lopen/bewegen, zonder in je banden te gaan hangen. Maar ja, das makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mijn enkel valt helaas niks meer aan te doen heb verschillende operaties gehad en de laatste keer hebben ze er donor bot in gezet en daarbij een groot gedeelte van de spieren geraakt; conclusie niks meer aan te doen en ermee leren leven
Mijn spieren zijn hypermobiel en dat heeft zicht geuit in mijn knie omdat ik raar loop vanwege mijn enkel heeft erin geresulteerd dat mijn spier die de knieschijf op zijn plaats houd het niet meer goed doet en mijn knieschijf te ver naar boven schiet.
Trainen helpt opzich wel een beetje maar niet zo dat ik denk yes het gaat helemaal goed komen weer
Ik werk af en.toe met enorme derp kneusjes hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Serieus ja?? Damn, wat een kneuzen zij dat dan joh!!![]()
Lief! Maar ik ben pas voor de tweede keer geweest he... moet nog maar zien dat t wat wordt
True, true!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik werk af en.toe met enorme derp kneusjes he
En twee keer is al vet meer dan geen keer,dus hartstikke goed!
Hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal goed bezig jonguh!
Trix: leuke schoenen!Ik vind die pplatte het leukst, ik ga dit jaar ook voor Teva's denk ik, die blijven toch langer goed denk ik.
Alice vond ik ook bagger en ik werd misselijk van het 3D gebeuren hehehe
Unf en Spees: geen stoute dingen gedaan in bed toch
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar eens uit bed en wat doen denkik.... dag dametjes!
Bye kipske!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar eens uit bed en wat doen denkik.... dag dametjes!
Lekker in de buurtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
WTF het uwv wil dat ik solliciteer op een functie in Lelystad
Wauw!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:19 schreef milka82 het volgende:
Ik viel acht weken terug ook meer dood dan levend van de crosstrainer af na tien minuten,nu na wekenlang twee keer in de week bikkelen doe ik dus met gemak een kwartier en flink wat niveaus hoger,ren ik een kwartier en is mijn conditie van ondergemiddeld naar goed gegaan en ben ik bijna 10 kilo kwijt (en 20 cm vetkwab om de heupen). Het kan dus snel gaan,gewoon doorzetten en echt twee keer per week der vol voor gaan!
Ja echt! laatst wouden ze mij ook al naar amsterdam hebbenquote:
succes lin!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
Ga ik nu nog even op de Wii fit
Tot straks
Je bent op dreef he??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
Ga ik nu nog even op de Wii fit
Tot straks
Geen dieet,mijn eten alleen aangepast. Mager broodbeleg,gekookte ipv gebakken aardappelen of patat,meer fruit,indische cake ipv een ander koekje,dropjes of winegums ipv chocolade en chips voor het snaaiwerk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw!!!![]()
En heb je dan ook nog een dieet gedaan?
Vreemd hoor.. Hoop niet dat ze dat soort grapjes bij mij gaan uithalenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja echt! laatst wouden ze mij ook al naar amsterdam hebben
Hoop ik ook nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vreemd hoor.. Hoop niet dat ze dat soort grapjes bij mij gaan uithalen
Whahahaha op haar manier heeft ze 'm dus goedgekeurdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef milka82 het volgende:
*we hebben hier een nieuwe bank,gisteren opgehaald van MP,een hoekbank. Mini is de hele ochtend al aan het ontdekken hoe ze hem zo snel mogelijk kan slopen. Vanaf een stoel op het hoekje springen is nu het nieuwe kunstje. Goeden tip: koop nooit een gloednieuwe bank wanneer je jonge kinderen hebt! Dit is al de tweede van MP en dat voldoet prima!*
Is dat die met die elastische band enzo?? Die heb ik een keer van een vriendin geleend... Damn wat een spierpijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy, EA Active pakket ligt bij de Media Markt voor 30 euro en werkt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan Wii Fit
Kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Is dat die met die elastische band enzo?? Die heb ik een keer van een vriendin geleend... Damn wat een spierpijn
Mcdonalds grgrquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Good busy Lin! Ik ga vanaf volgende week ook weer
quote:
Oehquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy, EA Active pakket ligt bij de Media Markt voor 30 euro en werkt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan Wii Fit
Echt een aanrader, wii fit is leuk om wat meer te bewegen maar EA Active is echt een workout!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh
Als meisalaris binnen is ga ik daar eens voor kijken
Mac zijn de besten, maar die van Sigma zijn ook érg goed en goed betaalbaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin wat voor make up kwasten zijn de besten?
Thanks ga even kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mac zijn de besten, maar die van Sigma zijn ook érg goed en goed betaalbaar
Maar die van sigma geven zwart afquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mac zijn de besten, maar die van Sigma zijn ook érg goed en goed betaalbaar
huh? hoe kan dat dan zit er iets op/in die kwasten dan?quote:
+1quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huh?? Daar heb ik echt nog nooit last van gehad...![]()
+1quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef megamandy het volgende:
Ik moet mijn kwasten echt al maanden wassenblij dat mijn blending kwast zwart is haha
ik welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huh?? Daar heb ik echt nog nooit last van gehad...![]()
Ach ze doen het nogquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Die van mij zijn ook echt te smerig om aan te pakken
Google translatequote:Wreedheid gratis haar
Natural & gerecyclede materialen
Dit milieuvriendelijke Brush Toont respect voor de planeet:
Bamboe handvat heeft een lage impact op de hulpbronnen van de aarde want het is een zeer duurzaam fabriek
Synthetische Taklon haren zijn 100% wreedheid vrij
Slank, ring is gemaakt formulier gerecycled aluminium
Succes. Heb je al mensen die ¤20 hebben geboden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, lekker aan de garage sale. Kijken of ik die 130 lakjes verkocht krijg in 1 keer
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik zo veel heb. Ik gebruik zo veel nooit. Dat is zonde.
Nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens gaat de reparatie van de Volvo 3,5 k kosten
Watskeburt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb net de sportschool weer opgezegd. Wat een crime daar.
Boeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
da fuck.... da's niet grappig meer...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
ja, de sfeer is hier nu bijzonder aangenaamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet![]()
Damn... 3,5 K. Daar gaat je belastinggeld
Niet iets ergs ofzo maar het was niet echt mijn sfeertje (rijke buurt) en hij was nogal duur. Dan pruttel ik liever verder op de wii. Gratis.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de sfeer is hier nu bijzonder aangenaam
Woowquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
Ja, kak, ik kan niet eens 50 cent bieden op Skjoe d'r advertentie
Damnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer hier heeft het over koekjes maar hij weet niet hoe het koekje heet. Dus ik googlen, kijk eens wat ik tussen alle koekjesplaatjes vond
[ afbeelding ]
Een Lindy-koekje!
weekend in een klooster?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Bb is een beetje randje burnout ook. Iemand tips?
Ik wilde zeggen: ga samen lekker een weekendje weg ofzo...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Bb is een beetje randje burnout ook. Iemand tips?
maar sq zit met d'r rug hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weekend in een klooster?
Nee, serieus. Vakantie? Paar daagjes weg om even te reflecteren op werkstijl e.d. hoe dingen anders kunnen waardoor het minder slopend is voor hem.
En zinloze repeterende activiteiten doen om je hoofd leeg te maken, denk aan tuinieren, hardlopen, kastjes poetsen, fietsen of (ja, daar issie weer!) masturberen
nope. Is auto uit 2004...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Betaalt de verzekering helemaal niets? Of ben je niet verzekerd door zelf toegebrachte schade?
Ja, het is zeker kut.... Helemaal als je net gespaarde geld dan in de auto gepropt mag worden...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Bier
Ja ach het is gewoon kut. Jong werkt zich helemaal de pleuris. Beetje geld wat we hebben gespaard mag naar de garage. Tweede keer in zes jaar dat ik m zie grienenen ik voel me zo machteloos
ik wilde iets typen, maar ben het hier gewoon mee eensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is zeker kut.... Helemaal als je net gespaarde geld dan in de auto gepropt mag worden...
Ik kan niet veel meer doen dan sterkte wensen enzo geloof ik... Als ik iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag!
En dan had je nog leuk kunnen shoppen ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
BB: van die 3,5k hadden we een week naar NYC kunnen gaan
Ik: Fuuuustfu
Bwhehehehquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
De positieve kant, je had het ook kunnen investeren in PalmInvest
STFUquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan had je nog leuk kunnen shoppen ook
Skjoe, je hoeft je echt niet lullig te voelen omdat je hier je hart luchtquote:
Sorry, ik zat even te rekenen wat een reis zou kosten en wat je dan nog had en en ...quote:
Mjaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sorry, ik zat even te rekenen wat een reis zou kosten en wat je dan nog had en en ...![]()
Och erm....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Arme bb, hij is zo moe dat hij tijdens zijn call nu met een collega elke keer aan mij vraagt: Eh, wat is "afgesproken" ook al weer in het engels? Wat is verandering in het engels?
achgos...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Arme bb, hij is zo moe dat hij tijdens zijn call nu met een collega elke keer aan mij vraagt: Eh, wat is "afgesproken" ook al weer in het engels? Wat is verandering in het engels?
Damn, dat is heel ehm... naīef! Om maar even fatsoenlijk te blijvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Of zoals een vriendin van me deed, in de zomer van 2008 een oud krakkemikkig huis zonder bouwkundige keuring kopen (want dat kost geld) met haar toen al overspelige, gokverslaafde vriend. Vervolgens anderhalf jaar geleden uit elkaar gaan omdat hij steeds in bed lag met weet ik het wie en hij loog over financiën. Sindsdien is zij daar weg gegaan, woont hij daar nog, staat het huis te koop, tot nu toe maar liefst 2 kijkers gehad (jottem!) en nu betaalt meneer de hypotheek ook niet meer
oeiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Of zoals een vriendin van me deed, in de zomer van 2008 een oud krakkemikkig huis zonder bouwkundige keuring kopen (want dat kost geld) met haar toen al overspelige, gokverslaafde vriend. Vervolgens anderhalf jaar geleden uit elkaar gaan omdat hij steeds in bed lag met weet ik het wie en hij loog over financiën. Sindsdien is zij daar weg gegaan, woont hij daar nog, staat het huis te koop, tot nu toe maar liefst 2 kijkers gehad (jottem!) en nu betaalt meneer de hypotheek ook niet meer
ja, iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Paar daagjes vrij voor BB niet even handig? Klinkt inderdaad nogal burnout-achtig of in ieder geval hard die kant op...
Yep, it sure is!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Damn, dat is heel ehm... naīef! Om maar even fatsoenlijk te blijven.
Ohja, dat zijn ook fijne situatiesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Als die klapmongool eens zou leren om zijn telefoon niet op te nemen, misschien welquote:
batterij eruit slopen en vertellen dat niemand onmisbaar isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als die klapmongool eens zou leren om zijn telefoon niet op te nemen, misschien wel
zoals ik laatst al zei; eigen leed is altijd het ergst.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, dat zijn ook fijne situaties
Nee och, zo slecht hebben we het echt niet hoor. We leven nog steeds prima en alles. Mirjam heeft het bijvoorbeeld veel zwaarder dan wij, dat weet ik zeker.
We zitten alleen allebei een beetje aan het eind van ons mentale latijn momenteel, en dat drukt de stemming behoorlijkWe zijn aan verkansie toe
uitzetten en verstoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als die klapmongool eens zou leren om zijn telefoon niet op te nemen, misschien wel
ik hoop toch wel in zijn geval telefoon van de zaakquote:
ja dat is het nou juist, die gebruikt ie nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoop toch wel in zijn geval telefoon van de zaak
somebody needs a kick in tha buttquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is het nou juist, die gebruikt ie niet
Mannen
Maar verstoppen kan bestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal z'n 3 weken oude HTC One maar niet vernaggelen nee
Dat is wel goed!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb metlaatst ook zo'n gesprek gehad.... Die was er ook een hélemaal klaar mee allemaal...
Die mag nu nog voor een uurtje werk mee naar huis nemen per dag, en na een uur pak ik het af.
En dat doe ik ook echt ja![]()
Whihihihihiquote:wat je zegt kan ik begrijpen maar Mascha is een geweldige vrouw en als persoon en persoonlijkheid is ze een rolmodel
Whehehehquote:
Wat zijn frambozen m&m's?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
vier bolletjes ijs op en een halve zak frambozen m&ms *BUUUUUUUUUUUURP*
.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh
SQ & BB ik heb helaas niets nuttigs toe te voegen aan wat de anderen al gezegd hebben, maar toch heel veel sterkte met alle ellende atm.
En jij ook een dikkeMirjam.
[..]
Wat zijn frambozen m&m's?
Zitten daar dan als vulling gedroogde framboos in ofzo?quote:
nee komen uit amerikaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh grappig. Die ken ik helemaal niet. Met een swap gekregen of gewoon in de winkel gekocht?
Volgens mij is het een blauwe superheldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat heb ik getekend ongeveer? ik speel met 20 borden tegeljk ...
CYCLOPS *huilt*quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij is het een blauwe superheld
Ik kende hem nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
CYCLOPS *huilt*
hij heeft zelfs de bril en de lasers uit zijn ogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XMEN JONGE
de mijne ook nietg, klootzakkersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Dafuq, mijn verzekering vergoedt een diëtist niet.
Ik vind het ook best wel bizar, want zij hebben er toch baat bij als mensen afvallen.quote:
het duurde hier ook heeeeeeel lang voordat ik Venom hadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
CYCLOPS *huilt*
hij heeft zelfs de bril en de lasers uit zijn ogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XMEN JONGE
JULLIE ANTI-NERDSSSSSSSSquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het duurde hier ook heeeeeeel lang voordat ik Venom had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuj, net waren jullie nog liefquote:
Goeden beslissing BB!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heuj, net waren jullie nog lief.
Niet met allerlei sancties aankomen.
Heb net al tegen de opperbaas gezegd dat ik volgende week met mijn manager ga zitten en ze een echte vervanger moeten zoeken op dagen dat ik vrij wil. Van die zwiepert op de snelweg heb ik toch een tikje na gekregen icm. de overige omstandigheden waardoor ik binnenkort toch echt ff tijd voor mij zelf wil ipv. het "vrij" dat ik de laatste tijd heb gehad.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb net al tegen de opperbaas gezegd dat ik volgende week met mijn manager ga zitten en ze een echte vervanger moeten zoeken op dagen dat ik vrij wil. Van die zwiepert op de snelweg heb ik toch een tikje na gekregen icm. de overige omstandigheden waardoor ik binnenkort toch echt ff tijd voor mij zelf wil ipv. het "vrij" dat ik de laatste tijd heb gehad.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goed planquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Enige wat ik heb gehad zijn trillende benenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Lichamelijk nog last van je ongeluk?
Mijn grootste probleem is dat ik werk niet los kan laten en teveel naar mij zelf trek.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed plan
Als ik je een paar tips mag geven, stel een eigen plan op ipv plan van je leidinggevende af te wachten. En bekijk jewerkstijl ook kritisch, er kunnen altijd dingen makkelijker/beter
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Enige wat ik heb gehad zijn trillende benen.
Dat doorgaan en niet willen teleurstellen is wel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is dat ik werk niet los kan laten en teveel naar mij zelf trek.
Daarbij durf ik niet zo snel nee te zeggen omdat ik bang ben voor nadelige carriere gevolgen.
Maar goed, combinatie van omstandigheden is beetje ellendig. Maar dat komt vanzelf goed.
En ik baal zo van de kosten. Met dat geld konden we heel erg veel leukere dingen doen. Dus dat doet pijn. Maar goed. Loopt wel los.
BB en SQ wat kut allemaal zeg maar wel goed van je dat je een gesprek hebt aangevraagdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat wel maar daarom is het nog wel kutquote:
De auto is wel ietsjes meer waard dan 3500 euro, die hebben we in juli voor 12500 gekocht, dus dat loont nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat wel maar daarom is het nog wel kut
Kun je de auto niet total loss laten verklaren of helpt dat niks in jullie geval?
Nee dan schiet dat ook niet echt opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De auto is wel ietsjes meer waard dan 3500 euro, die hebben we in juli voor 12500 gekocht, dus dat loont niet
Oh, das altijd heel fijn, ouders die eindelijk met zo een ding aan de gang gaanquote:
Mwah, hopelijk valt het mee, hij heeft al een tablet, dus os is in ieder geval niet nieuw.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, das altijd heel fijn, ouders die eindelijk met zo een ding aan de gang gaan.
Heb je al een week vrij genomen om intensieve trainingen te geven?
quote:Bijbaan bedienen van atteraties in leiden
Omschrijving bijbaan
Gezocht een jongen/meisje van 15 tot 20 jaar die Montel in de weekend wil werken en in de zomer maanden ook door de weeks kan werken mij voorkeur gaat uit naar iemand die nog op school zit en die zo rond de 15 kilometer rond leiden woont het gaat om de bediening van atteraties en springkussens.
Het werk gebied is heel Nederland en bent af en toe een nacht van huis.
ateraties ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een 15 jarige die de hele nacht werkt? Ja, dat mag vast van de arbo.
Het kwartje voel bij mij bij springkussens!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ateraties ook
het duurde me 3 pagina's voordat ik doorhad dat dat dus attracties moet zijn
Die mogen 15-jarigen ook niet bedienenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ateraties ook
het duurde me 3 pagina's voordat ik doorhad dat dat dus attracties moet zijn
Waaa meteen doen !quote:
Goed zeg, wat voor iets is het?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Woohoo woensdag een sollicitatie gesprek
Ik ben net weer thuis, was nog even boodschappen gaan doen want ik was rond etenstijd in slaap gedonderd op de bankquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik has nog in overweging of ik hier ging rondhangen of een beetje ging lezen (er ligt nog een leuk boek over zindelijkheidstraining op me te wachten) maar als het zķ rustig is hier ga ik maar nuttig doen ja
leuk leuk leuk!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Zo in de tram naar huis, paar fijne dagen metgehad, heerlijk!
Haha, dus je moet nog eten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, was nog even boodschappen gaan doen want ik was rond etenstijd in slaap gedonderd op de bank![]()
En daarna nog verf wezen halen bij de Karwei, téééééring, wat een dumb ass loser stond daar achter de verfmengmachine en tééééééring, wat een irritant mens inclusief kutkind stond er voor me.
Ik vind kinderen best leuk, maar deze had ik echt willen schoppen op zijn lieve tere hoofdje![]()
Bleef o.a. maar op de bel drukken voor hulp aan de balie en zijn moeder was aan het voordringen, nadat ik daar 2 x wat over gezegd had heb ik ze beide maar in mijn hoofd de tering en een slecht karma toegewenst
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Zo in de tram naar huis, paar fijne dagen metgehad, heerlijk!
ik zit nu aan de maaltijdsalade en er zit een loempia in de ovenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, dus je moet nog eten?vermoeiende week gehad?
En pfff, ohja, leuk zulke mensenik haat het als mensen hun kinderen opvoeden tot onbeschofte horken..
De laatste keer dat wij aan de verfmengmachine stnden was wel erg grappig, wij stonden daar met Stef in het karretje en achter ons stond een stel waarvan de dame in kwestie heul zwanger was.. Dus die meneer vraagt aan ons welke verf we moeten hebben enzo, en hoe dekkend het moest zijn en toen ik antwoordde dat het dekkend genoeg moest zijn om over appelmoes te gebruiken ging het stel achter ons ongeveer van![]()
![]()
![]()
![]()
Oh heerlijk, enjoyquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit nu aan de maaltijdsalade en er zit een loempia in de oven
Roséetje erbij, ook lekker
Week was wel druk ja, veel zware casussen zeg maar. En nu even druk met schilderwerk, stucwerk etc. Maar gaat wel de goeie kant op en is leuk, dus dat is helemaal niet erg
Ik ga straks na het eten het plafonnetje in het toilet (van hout) nog even een eerste laklaag geven
Appelmoesverhaal is wel briljant
Ik hou dat soort dingen wel altijd in gedachten als ik weer iets af heb ik huis. Of meneer BBQ-kip verrampeneerd het binnen no-time, of een wellicht toekomstig kind van ons, of wat op bezoek is gaat het wel stuk maken.
Motiverend altijd wel
Dit was echt een teringkind, maar ja, die moeder was ook een brutale hork. Zat het kind ook nog op te jutten dat het dure verf maar aan papa moest vragen, want die had geld en het huis.
Goeden opvoeding en begeleiding bij verwerking van je scheiding
lekkere zure muur krijg je daarvan, melk, huuuuu!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh heerlijk, enjoyrosé, nom
ah, ja, dan mag het wel even toch, aan het eind van je week even een discodutje op de bank?![]()
Whehe, jah, hier gaat dat ook zo, en tegenwoordig hebben we mijn onhandigheid niet eens meer nodig om dingen te verruīnerenvlak nadat we dus de appelmoes hadden overgeschilderd ging er een beker melk tegenaan
blijkt ook verassend moeilijk weer weg te krijgen, vlekken van melk
![]()
En omg![]()
lekker wijf dan zeg, nasty gewoon.. Bah
slaap lekker! Nog een maandje, dan is de ergste vermoeidheid over toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Ok, ik knikkebol, dus ik ga maar gewoon.. Buhbaai loves, enjoy your evening
Rosé nom hier ook, lekker bij de houtkachel buiten met mijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit nu aan de maaltijdsalade en er zit een loempia in de oven
Roséetje erbij, ook lekker
Week was wel druk ja, veel zware casussen zeg maar. En nu even druk met schilderwerk, stucwerk etc. Maar gaat wel de goeie kant op en is leuk, dus dat is helemaal niet erg
Ik ga straks na het eten het plafonnetje in het toilet (van hout) nog even een eerste laklaag geven
Appelmoesverhaal is wel briljant
Ik hou dat soort dingen wel altijd in gedachten als ik weer iets af heb ik huis. Of meneer BBQ-kip verrampeneerd het binnen no-time, of een wellicht toekomstig kind van ons, of wat op bezoek is gaat het wel stuk maken.
Motiverend altijd wel
Dit was echt een teringkind, maar ja, die moeder was ook een brutale hork. Zat het kind ook nog op te jutten dat het dure verf maar aan papa moest vragen, want die had geld en het huis.
Goeden opvoeding en begeleiding bij verwerking van je scheiding
Jezus wat lomp zeg... ga je dan lekker bezatten in de kroeg met je vrienden op dagen dat ej kinderen er niet zijn en blaat daar al je agressie eruit. Maar niet bij je kinderen of bij wildvreemden bij de verfmengbalie van de Karweiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Rosé nom hier ook, lekker bij de houtkachel buiten met mijn
En *check* wbt het laatste gedeelte van je post alleen zei mijn ex dus die dingenVraag maar aan je moeder die heeft geld zat. en jullie in de steek gelaten dus dat is het minste wat ze kan doen....
Ik vind 'm stiekem toffer, maar hij is ook een stuk duurder.quote:
Ve-tsin allergie?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gebruik misschien 20% van de mogelijkheden van zo'n ding. Ben er gewoonweg te druk (lees: lui) voor![]()
Loempia in mijn mik, de kiploempia van de AH die ik nu had koop ik dus niet meer, want daar ben ik blijkbaar allergisch voor (er komt nu een enorme neus-jeukaanval op, wat ik vaker krijg van kant en klaar voer)
Ik ga maar weer schilderen, doeg doeg!
Sterkte met je foonzoektocht IJs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |