da's lief skattiequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar MirtjeBagger dat je zo
voelt
![]()
Als ik iets kan doen .......... JE WEET HET HE!
oei, en nu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Stuurt mijn moeder net een berichtje of haar portemonnee ook nog in mijn tas zit, en dat ze hem morgen eigenlijk nodig heeft.
Enig probleem we wonen 210 km bij elkaar vandaan![]()
En ja hij zit dus in mijn tas
We gaan zaterdag weer richting friesland dus ik hoop dat ze het zo lang kan volhoudenquote:
Voor:quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's lief skattie
ik zou alleen niet weten wat.
ooit de loterij winnen zou tof zijn, dan ga ik allemaal nagellakjons voor jullie kopon
Je bent niet op msnquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar MirtjeBagger dat je zo
voelt
![]()
Als ik iets kan doen .......... JE WEET HET HE!
Laten we binnenkort weer daten en derpenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor:
- Herp
- Derp
- Lakjes
- Ouwehoeren
- Nog meer ouwehoeren
- En nog meer herpderpen
JAAAAAA!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Laten we binnenkort weer daten en derpen
Precies, volgens mij weten mensen met dyslexie ook wel dat er hoofdletters aan het begin van een zin moeten, en om een zin lekker leesbaar te maken hier en daar een komma. Boeiend dat je 'ik wordt' zegt, ken heppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:39 schreef BGTes het volgende:
En volgens mij heeft dyslexie niets te maken met interpunctie, maar met spelling. Gewoon lekker normaal doen dus
was je naar die dark shadows film? ik had die in de bios gekeken, vond hem neit zo boeiendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings!
De film was leuk, maar ik had er eerlijkgezegd wel meer van verwacht. Tim Burton is het een beetje kwijt ofzo, 9 en Alice vond ik ook niet bijzonder spectaculair.. Maar ik heb goede hoop voor Abe Lincoln en Frankenweenie
Ennuhm, iemand die binnenkort in DLD moet zijn? Ik wil snowwhite-lakjes van Essence (en ook een paar voor een swapmaatje) maar die baggeraars brengen ze niet uit in NL
LOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH.
volgens mij weet ik welke het was. De T slaat op het kledingstuk
Hahahahaha, sorry!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
mijn collegas en ik op het werk rappers en voetballers zoeken met een T en blauw shirt!!!!!!!!!!!!
Yupz, die.. Jammer he? Nouja, als de volgende 2 ook niks zijn dan ga ik hem opgeven, maar ik heb nog hoopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was je naar die dark shadows film? ik had die in de bios gekeken, vond hem neit zo boeiendalice in wonderland was ook al meh idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |