sorry schat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is een spange boii, niet haten op die G.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie hier over braddie zeuren op de dag dat donna summer is overleden.
Heb je net als je epische badmuts ook een epische slaapmutsquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
weltrusten iedereen niet naar tegen elkaar doen
En ik snap niet dat jij over die discotroel kletst een dag na het overlijden van een snarenwonder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie hier over braddie zeuren op de dag dat donna summer is overleden.
Dit is de reden dat ik shred op mijn goldtop.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Trollscience het volgende:
Dit is de reden dat ik zwaardere snaren op mijn schatje wil
Bariton kopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
En ik snap niet dat jij over die discotroel kletst een dag na het overlijden van een snarenwonder.
Dit is de reden dat ik goedkope rammelgitaren speel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik shred op mijn goldtop.
Banjo spelers zijn haast nog grotere snelheidsfreaks als metalgitaristen. Het verbaast mij ook nog steedsquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik moest mijn onderkaak ook van de grond rapen.
zakk wyllde is een kuthomoquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik shred op mijn goldtop.
een watquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]electric wizard
liz buckingham
[ afbeelding ]
Ze worden gewoon onderschat omdat het instrument een beetje een fail-status heeftquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Banjo spelers zijn haast nog grotere snelheidsfreaks als metalgitaristen. Het verbaast mij ook nog steeds
Jij kan zo toch niet shreddenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zakk wyllde is een kuthomo
[..]
een wat
[..]
Boeie, hij is toch al homo.quote:
Tja. Rolls en Drones noemt men dat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Banjo spelers zijn haast nog grotere snelheidsfreaks als metalgitaristen. Het verbaast mij ook nog steeds
enquote:In bluegrass music, a banjo roll or roll is a repeated pattern of eighth notes, an accompaniment pattern played by the banjo that by subdividing the beat 'keeps time'. "Each ["standard"] roll pattern is a right hand fingering pattern, consisting of eight (eighth) notes, which can be played while holding any chord position with the left hand
Hillbilly Speedfreaks dus.quote:"Drone notes are quick little notes [typically eighth notes] that are always played on the 5th (short) string and are used to fill in around the melody notes [typically eighth notes]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |