Ik moest een beetje lachen dankjewel meneer braddie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen gaat ze ooit wel een keer kunnen
Jij ook wel, oefenen oefenen oefenen.
Braddie heeft er verstand van, doen dus zou ik zeggen! Ook moet je singstar microfoons kopen want die klinken lekker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen dankjewel meneer braddie.
Iedereen reageert op jou zoals ze op ieder ander die dezelfde dingen als jij zegt zouden doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Braddie het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om normaal te reageren op mij, ik bedoel het allemaal goed, maar er word alleen maar gezeken op me, en getrolled... kom op, dat is nu toch wel al oud hè?
Ja dat dacht ik al! Met zo'n episch robotgeluidseffectquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Braddie heeft er verstand van, doen dus zou ik zeggen! Ook moet je singstar microfoons kopen want die klinken lekker.
Ik zeik niet op je hoor. Ik lees gewoon mee en glimlach minzaam.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Braddie het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om normaal te reageren op mij, ik bedoel het allemaal goed, maar er word alleen maar gezeken op me, en getrolled... kom op, dat is nu toch wel al oud hè?
Ik stop dan ook met les omdat ik er geen kut leerquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die leraar denkt gewoon: Zolang hij niet doet wat ik zeg blijft hij terugkomen voor les.
Ik weerhoud me er altijd van om er serieus op te reageren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zeik niet op je hoor. Ik lees gewoon mee en glimlach minzaam.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al! Met zo'n episch robotgeluidseffect!
Stoer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je beter kopen dan.
Ken donna niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie hier over braddie zeuren op de dag dat donna summer is overleden.
Barbaarquote:
sorry schat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is een spange boii, niet haten op die G.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie hier over braddie zeuren op de dag dat donna summer is overleden.
Heb je net als je epische badmuts ook een epische slaapmutsquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
weltrusten iedereen niet naar tegen elkaar doen
En ik snap niet dat jij over die discotroel kletst een dag na het overlijden van een snarenwonder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit is de reden dat ik shred op mijn goldtop.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Trollscience het volgende:
Dit is de reden dat ik zwaardere snaren op mijn schatje wil
Bariton kopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
En ik snap niet dat jij over die discotroel kletst een dag na het overlijden van een snarenwonder.
Dit is de reden dat ik goedkope rammelgitaren speel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik shred op mijn goldtop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |