Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
nah srry ff op h2h aan het focussen nuquote:
Jij bent een Duitser?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Maver24 het volgende:
zo, ff weer UT aangezet, wat zie ik nou, limieten op pakjes ?, wat gaan we nu weer krijgen bij EA.
ze doen er ook echt alles aan om deze week klote te laten zijn
Mijn leven, wat doe je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Maver24 het volgende:
zo, ff weer UT aangezet, wat zie ik nou, limieten op pakjes ?, wat gaan we nu weer krijgen bij EA.
ze doen er ook echt alles aan om deze week klote te laten zijn
Dafuqquote:
Verklaar je nader?quote:
picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
Morgen met een eredivisie team aan de slag
Sterkte met de pricefixersquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
Morgen met een eredivisie team aan de slag
Is 't zo erg?quote:
De nifs niet natuurlijk, maar alle IFs die normaal rond discardwaarde zitten zijn 40K of duurder zo ongeveer op xbox...zal bij jullie ook wel zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is 't zo erg?Ik heb nog zo'n 65k + TOTY Eriksen en SIF Vertonghen, moet ook wel een leuk teampje van te maken zijn.
Heb tot dusver dit :quote:
Met name Lens en Mertens zijn erg inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De nifs niet natuurlijk, maar alle IFs die normaal rond discardwaarde zitten zijn 40K of duurder zo ongeveer op xbox...zal bij jullie ook wel zijn.
Er hoeft ook niet elke doordeweekse dag een HH te zijn. Maar ik ben ook zeer ontstemd over die pack limit, vooral omdat het ook op bronze packs zitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
ik bedoelde er mee te zeggen, dat ze ten eerste nu een limiet op pakjes hebben gezet en ten tweede dat er geen HH is vandaag. Vorige week met de BPL was het wel anders. Er moeten meer Huntelaars op de markt komen zodat tie verder zakt
Ik zie alleen een EPL teamquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb tot dusver dit :
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
Niet echt eredivisie, maar een beetje Eredivisie/Nederlands team.
Maar moet zo richting werk, nachtdienst draaien. Wacht ook nog wel even af met Vertonghen TOTY en Dost TOTY of die nog gaan zakken
Als je nou voorin had.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb tot dusver dit :
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
Niet echt eredivisie, maar een beetje Eredivisie/Nederlands team.
Maar moet zo richting werk, nachtdienst draaien. Wacht ook nog wel even af met Vertonghen TOTY en Dost TOTY of die nog gaan zakken
Goffer, heb weer eens zitten klooien.quote:
Niet als je zoals ik non-stop 400c packs opent en dat kan nu dus niet meer want na 25 packs moet ik 750c/1500c packs openen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Nickskuh het volgende:
Is dat pack limiet per dag? Want dan valt het wel mee toch lol.
Essien. Verdedigend ingestelde speler naast de wat aanvallendere Gerrard. Essien is een goedkoop beest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef Coenehv het volgende:
Welke Cm kopen?
Team: BPL
Budget: 40k
Formatie: 4-4-2
Gerrard heb ik al
IF Fellaini.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef Coenehv het volgende:
Welke Cm kopen?
Team: BPL
Budget: 40k
Formatie: 4-4-2
Gerrard heb ik al
het is ook wel een beetje vragen om problemen natuurlijk, iedereen hier heeft een andere meningquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nu weet die helemaal niet meer wat hij moet doen
Ja, zelfde effect als de geweldige vraag: welke formatie is het beste?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje vragen om problemen natuurlijk, iedereen hier heeft een andere mening
4231quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zelfde effect als de geweldige vraag: welke formatie is het beste?
Dat vond ik echt een tegenvaller, niet normaal.quote:
Gelukkig heb je hem wel echt de kans gegeven dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een tegenvaller, niet normaal.
Ik win nu meer kopballen met Robinho als CM dan ik deed met IF Fellaini.
5 wedstrijden mee gespeeld en meteen weer verkocht
5 hele wedstrijden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hem wel echt de kans gegeven dan.
kopduels verliezen met Fellaini?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien iets meer, het gaat om het ideequote:
Echt hequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kopduels verliezen met Fellaini?kan dat?
heb je IF Fellaini? Ik wil hem ook maar ik ben bang voor de handicapquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt he
Vind het echt een gruwelijke eindbaas, alleen scoort hij nog wat weinig, maar dat is ook van secundair belang voor dat type speler.
Handicap is gelul joh. Gewoon raar momentum af en toe, maar dat zal een eeuwige discussie blijven. Misschien heb ik morgen wel een losing streak en geloof ik er weer in..en dan overmorgen lukt alles en vind ik het weer bullshit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je IF Fellaini? Ik wil hem ook maar ik ben bang voor de handicap
Gaat om dit team:
[ afbeelding ]
met SIF Vertonghen ipv Micah.
Vandaag lukte bij mij niks in ieder geval. Maar misschien ben ik wel gewoon baggerslechtquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handicap is gelul joh. Gewoon raar momentum af en toe, maar dat zal een eeuwige discussie blijven. Misschien heb ik morgen wel een losing streak en geloof ik er weer in..en dan overmorgen lukt alles en vind ik het weer bullshit.
IF Fellaini is iig een eindbaas.
Ik heb nog niet op de console gekeken maar op de web app heb ik in ieder geval wel een pack limit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:37 schreef Maver24 het volgende:
Even over die pack limit, ik heb die helemaal niet zie ik nu.
Even uit UT gegaan want kon geen MSP gebruiken voor die pakjes en mijn 20% korting door de Early Season Ticket was ook niet geactiveerd (soms is dat ineens weg ofzo, moet je UT effe opnieuw opstarten). Nu heb ik geen pack limit meer![]()
/care.quote:
Waarom doet iedereen altijd zo negatief over de IF Techwood? Ik heb er hier 2 staan en het zijn echt top flatscreens. Eén heb ik er zelfs 2 keer laten vallen en hij doet het nog steeds. N0ir heeft er volgens mij ook 1.quote:
Wat is daarmee?quote:
Vind hem niet zo bijzonder eigenlijk. Beetje standaard case of the week show met erg matige cases. Wel lekkere hapklare brokken en dus zijn de kijkcijfers goed. Een serie als Awake is veel beter vind ik, maar dan moet de kijker nadenken en dus flopt zoiets..kutamerikanenquote:
Ik vind het wel wat beters hebben dan CSI ofzo en de karakters zelf zijn best geniaal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind hem niet zo bijzonder eigenlijk. Beetje standaard case of the week show met erg matige cases. Wel lekkere hapklare brokken en dus zijn de kijkcijfers goed. Een serie als Awake is veel beter vind ik, maar dan moet de kijker nadenken en dus flopt zoiets..kutamerikanen
Nadenkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind hem niet zo bijzonder eigenlijk. Beetje standaard case of the week show met erg matige cases. Wel lekkere hapklare brokken en dus zijn de kijkcijfers goed. Een serie als Awake is veel beter vind ik, maar dan moet de kijker nadenken en dus flopt zoiets..kutamerikanen
Een nerd en een veteraan met issues..allebei wel aardige acteurs, maar heb het gevoel dat ze het zo op de automatische piloot doen..Caviezel met zijn monotone gedoe en Emerson was 10x beter in Lost. Het heeft wel potentie en de eps met veel rode draad waren wel een stuk beter, maar dat is de enige reden dat ik nog kijk. Kan met gemak 10 series opnoemen die beter zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat beters hebben dan CSI ofzo en de karakters zelf zijn best geniaal.
Taiwo?quote:
Fantaserenquote:
Nom nom nom ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fantaseren
Ik kijk nu Veronica Mars. Ook redelijk hapklaar met een dunne rode draad, met wekelijkse cases. Kirsten Bell
Ja want die zit niet meer in packs en zijn niet veel van op de markt en ik denk wel dat het dus lukt omdat toch niemand gaat undercutten.quote:
Ze zit ook in een nieuwe serie die wel tof is: House of Lies, met o.a. Don Cheadlequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fantaseren
Ik kijk nu Veronica Mars. Ook redelijk hapklaar met een dunne rode draad, met wekelijkse cases. Kirsten Bell
Ik ook wel. Al vind ik het een beetje overdreven dat overal een wiskundige formule of vergelijking oid in moet zittenquote:
Heul veul, paar weken geleden hadden ze exact hetzelfde met Apple, die mensen zijn nog dommer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:45 schreef pascal08 het volgende:
Btw, Mediamarkt is echt een zuigketen.
Ze hebben nu een actie waarbij je korting geven op Samsung producten. Alle nieuwe Samsung producten zijn uitgesloten van de actie en alle overige Samsung producten zijn structureel 50% duurder dan bij sommige andere winkels. Hoeveel mensen zullen hier eigenlijk intrappen?
Nee, ik vertrouw iedereen hier blindelings en volgens mij kunnen we makkelijk 25k vragen per Taiwo. Ik leg 50k in.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want die zit niet meer in packs en zijn niet veel van op de markt en ik denk wel dat het dus lukt omdat toch niemand gaat undercutten.
Als je met het bewijs komt dat het ergens anders goedkoper is dan verkopen ze het ook wel voor die prijs. Liever iets goedkoper verkopen en een extra klant dan een klant naar andere winkel sturen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:45 schreef pascal08 het volgende:
Btw, Mediamarkt is echt een zuigketen.
Ze hebben nu een actie waarbij je korting geven op Samsung producten. Alle nieuwe Samsung producten zijn uitgesloten van de actie en alle overige Samsung producten zijn structureel 50% duurder dan bij sommige andere winkels. Hoeveel mensen zullen hier eigenlijk intrappen?
Gna gna gna ja. Apple, mhuaw mhuaw mhuaw.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heul veul, paar weken geleden hadden ze exact hetzelfde met Apple, die mensen zijn nog dommer.
Ik heb daar de pilot van gekeken, vond er weinig aan. Heb nu wel weer zin gekregen in nieuwe Franklin & Bashquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zit ook in een nieuwe serie die wel tof is: House of Lies, met o.a. Don Cheadle
Zal ik gewoon afdingen dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je met het bewijs komt dat het ergens anders goedkoper is dan verkopen ze het ook wel voor die prijs. Liever iets goedkoper verkopen en een extra klant dan een klant naar andere winkel sturen.
Moet je sowieso altijd doen bij de mediamarkt als je iets hebt wat meer dan 200 euro kost.quote:
Ja, je krijgt er altijd wel iets vanaf en anders laptop mee en even laten zien waar het goedkoper is. Jammer dat macbooks bijna overal even duur zijnquote:
Het kost maar 149 euro, maar ik ga het gewoon proberen. M'n vader is koning in afdingen, dus misschien neem ik die wel mee. Ooit hebben we Norton bij de Dixons voor 29.99 meekregen ipv 79.99.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je sowieso altijd doen bij de mediamarkt als je iets hebt wat meer dan 200 euro kost.
Tsja, waarom zou je ze goedkoper aanbieden als mensen ze toch blijven kopen? Deze week zaten er een vrouw en een meisje in de trein 1 rij voor mij. Ze hadden allebei een Macbook op hun schoot en op een gegeven moment zei de conducteur iets doms. Toen keken ze elkaar aan en zeiden ze tegelijk: Hé! Een Macbook!. Dat was voor mij wel weer een bevestiging dat die mensen gewoon een Apple kopen om ermee gezien te worden. Ik zou immers nooit naast me kijken en zeggen: Hé! Een Asus!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, je krijgt er altijd wel iets vanaf en anders laptop mee en even laten zien waar het goedkoper is. Jammer dat macbooks bijna overal even duur zijn
Haha feitquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou je ze goedkoper aanbieden als mensen ze toch blijven kopen? Deze week zaten er een vrouw en een meisje in de trein 1 rij voor mij. Ze hadden allebei een Macbook op hun schoot en op een gegeven moment zei de conducteur iets doms. Toen keken ze elkaar aan en zeiden ze tegelijk: Hé! Een Macbook!. Dat was voor mij wel weer een bevestiging dat die mensen gewoon een Apple kopen om ermee gezien te worden. Ik zou immers nooit naast me kijken en zeggen: Hé! Een Asus!
Misschien kan je chicks ermee versieren in de trein. Werkt waarschijnlijk hetzelfde als de 'hé-we-hebben-allebei-een-hond-laten-we-een-praatje-maken' truuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha feitIk heb helemaal niets met apple maar een macbook pro lijkt mij wel leuk
Maar eens proberen lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien kan je chicks ermee versieren in de trein. Werkt waarschijnlijk hetzelfde als de 'hé-we-hebben-allebei-een-hond-laten-we-een-praatje-maken' truuk.
Ik vind deze beter: http://futhead.com/12/squad/729893quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:09 schreef pascal08 het volgende:
Deze is echt geniaal:
http://futhead.com/12/squad/793010
Nee, ik had ook geen disconnect. Vreemd.. EA heeft dus gewoon de wedstrijd gestaakt ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
Disconnect? Bij jou?
Ik zit er nog in.
Goed potje trouwens. Ik gaf 't echt nog even helemaal weg, maar de uitslag was wel verdiend.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik had ook geen disconnect. Vreemd.. EA heeft dus gewoon de wedstrijd gestaakt ofzo![]()
Kwa spel misschien wel, maar die goals van mij1x jouw keeper die hem recht in mijn voeten speelde en nog een scripted 90th minute corner goal.
Die commentsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
deze man
http://futhead.com/12/player/5440
120?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:38 schreef DannyDeko het volgende:
Gadverdamme, voor het eerst in een wedstrijd of 120 weer eens verloren. En hoe..![]()
Speelde je tegen de CPU op amateur?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:38 schreef DannyDeko het volgende:
Gadverdamme, voor het eerst in een wedstrijd of 120 weer eens verloren. En hoe..![]()
Mijn Hart hield de onmogelijkste ballen. En van die zekerheidjes voor de keeper rollen dan ineens er langs :s
Jammer van Nasri, Robinho en Abbiatiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:47 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/797289
Jammer van de 7 chem voor fellaini
Fellaini hoort daar toch gewoon 9 te hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:47 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/797289
Jammer van de 7 chem voor fellaini
Wie anders..quote:
Dat dacht ik ook, maar zo te zien niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fellaini hoort daar toch gewoon 9 te hebben?
dode link met Greg en geen link om te compenseren..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fellaini hoort daar toch gewoon 9 te hebben?
Oja natuurlijk, die heeft ook 2 linkjes met silva.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dode link met Greg en geen link om te compenseren..
Julio Cesar > Abbiati lijkt me
cesar is.vies slecht, abbiati is beterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dode link met Greg en geen link om te compenseren..
Julio Cesar > Abbiati lijkt me
Abbiati is minder slechtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
cesar is.vies slecht, abbiati is beter
tijd voor een nieuwe hobby danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er stond een IF Danilinho op voor 150c SP en 351k BIN en die werd voor de BIN prijs verkocht. Het is nu 1 uur geweest en ik kan nog steeds geen bronze packs kopen
Wauwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, de nachtdienst zit er weer op. Ben tot dit elftal gekomen. Kaartjes voor de juiste formatie moeten nog gekocht worden uiteraard, en op RW even afwachten tot IF Lens voor een nice price voorbij komt, zodat iedereen op 9 chem uitkomt.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kvsBbY8Pbdyj5
erg vetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, de nachtdienst zit er weer op. Ben tot dit elftal gekomen. Kaartjes voor de juiste formatie moeten nog gekocht worden uiteraard, en op RW even afwachten tot IF Lens voor een nice price voorbij komt, zodat iedereen op 9 chem uitkomt.
hallo mijn naam is lindgren. en ik ga even afberen op dit team ok grquote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:23 schreef Toefjes het volgende:
Is er ook nog budget voor TOTY Kompany i.p.v. SIF Heitinga?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:23 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:17 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allen,
Iemand nog de TOTY huntelaar gezien van 7 uur vanochtend, ging voor 360k weg BIN prijs. Helaas lag ik nog te slapen
Ze hadden iets moeten doen met Schwarz & Plassneggerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:40 schreef psychedelicate het volgende:
http://futhead.com/12/squad/794854
Samuel Elm Jackson.
http://futhead.com/12/squad/799296quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:40 schreef psychedelicate het volgende:
http://futhead.com/12/squad/794854
Samuel Elm Jackson.
Wat is je team dann?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef laucas het volgende:
Ik ben niet zo'n handicap believer, maar met mijn NL-elftal kom ik niet boven de 65% passing uit
Robben en Sneijder eruit halen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef laucas het volgende:
Ik ben niet zo'n handicap believer, maar met mijn NL-elftal kom ik niet boven de 65% passing uit
RvP 810kquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dik team hoor !!, netjes netjes, hoeveel heb je voor Robben betaald en Van Persie ?
zo dan, 810 voor RVP maar, wanneer was dat dan,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:19 schreef laucas het volgende:
[..]
RvP 810k
Robben 460
Ik denk dat ik boel gewoon lekker verkoop want ik heb ze op het goede moment gekocht.
Ligt er echt aan. Ik heb met Hart en Cech gespeeld en vond Cech alleen maar kut door zijn uittrappen.quote:
Ja dat mag ook wel voor die prijsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Maver24 het volgende:
Heb ook Cech gehad en die was heel goed maar heb nu TOTY Hart en die houd echt alles eruit, geniaal gewoon
Suk> de Jongquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Cech beter dan Hart, de NIF's dan. Jammer dat MOTM Cech zo krankzinnig duur is.
Dit team met Argentijnen + Juventus CB's is wat goedkoper dan de vorige die ik postte met TOTY Hart, TOTY Kompany, TOTY Touré, TOTY van Persie, IF Richards, etc
http://www.futhead.com/12/squad/799483
Jammer dat Suarez maar 3* skills heb, niet dat ik veel skills gebruik maar toch. Verder echt beestenstats.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef DannyDeko het volgende:
Na voor iedereen wel eens een teampje te hebben bedacht ga ik een verzoekje doen:
Wie wil voor mij een leuke silver+gold hybrid maken van max 15k.
4321/433
Middenveld een verdedigende in het midden en daarnaast longshottakers(niet per se trait)
Dat is fucking vervelend jaquote:
Olsson of Figueroaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog kabir en verder?ik weet het niet. Enige wat ik me kan bedenken is IF Mignolet, maar die kan ik toch nooit betalen.
Wilde in eerste instantie de LB engels laten zijn, maar ik weet niet waaromquote:
Nice, knap dat je het zo binnen het budget hebt weten te houden.quote:
quote:'De Haan adviseert Heerenveen om Serero te huren van Ajax'
Vrijdag, 18 mei 2012 om 10:52
Thulani Serero heeft een teleurstellend eerste seizoen bij Ajax achter de rug. De aanvallende middenvelder werd vorig jaar overgenomen van Ajax Cape Town en kwam in slechts zeven competitieduels in actie: allemaal als invaller. Volgens het Zuid-Afrikaanse medium Sowetan Live bestaat er een kans dat Serero volgend seizoen op huurbasis voor sc Heerenveen speelt.
/
Foppe de Haan zou de Friezen hebben getipt over de 22-jarige technicus. De voormalig coach van Heerenveen werkt nu als adviseur voor de club en kent Serero nog van zijn periode bij Ajax Cape Town. De Haan was destijds al erg onder de indruk van de dribbelaar, die werd gekozen tot speler van het jaar in Zuid-Afrika. Toen Ajax Serero naar Amsterdam haalde, was De Haan ervan overtuigd dat de Zuid-Afrikaan zou gaan slagen.
Frank de Boer kon de middenvelder in het afgelopen seizoen echter nauwelijks kansen geven en haalde voor volgend jaar al Lasse Schöne van NEC binnen. De kans dat Serero volgend seizoen meer aan spelen zal toekomen is dus niet groot en mogelijk biedt Heerenveen een uitweg. Ajax wil Luciano Narsingh graag overnemen van de Friezen en mogelijk kan Serero, een viervoudig Zuid-Afrikaans international, bij de deal betrokken worden.
Gerrard maakt het team duurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, knap dat je het zo binnen het budget hebt weten te houden.
Maar heb je de stats van IF Ricky?quote:
CRANCK MANG!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee... Ik gok alles 99, zo goed is hij
quote:Er zijn toch weer plannen voor een nieuwe Kuip in Rotterdam.
Dat blijkt uit informatie in handen van NOS en RTV Rijnmond.
Twee bouwbedrijven zijn in de race om een nieuw stadion neer te zetten voor zo'n 65.000 bezoekers.
Het ene bedrijf is BAM dat samen met Siemens en Eneco de Kuip grondig wil verbouwen.
Het tweede is Volker Wessels dat werkt aan een nieuw stadion.In september maken de directies van de Kuip en Feyenoord een keuze.
In beide plannen zijn de kosten 300 miljoen euro.Eerdere plannen voor een nieuwe Kuip ketsten af vanwege te grote financiële risico's voor de gemeente.
Doe eens normaal, mafkeesquote:
Ga lekker in het Feyenoordtopic posten. Doe ik ook! Gezellige boel daar als er weer een paar fopneuzen langskomen.quote:
Ik bedoelde puur qua financiële situatie. Heerenveen wil ook geen grof geld uitgeven aan spelers, maar heeft (en krijgt na de transfers van oa. Dost) wel geld.quote:
Weet ik veel, is misschien informatief voor andere users. Maar reageer eens normaal manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee echt. Wat boeit jou die fucking Kuip nou?
Feyenoord kan en mag gewoon kopen nu hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik bedoelde puur qua financiële situatie. Heerenveen wil ook geen grof geld uitgeven aan spelers, maar heeft (en krijgt na de transfers van oa. Dost) wel geld.
Dan zie ik niet in wat wij moeten met een Ajax-huurling die vaak geblesseerd is. Op termijn heb je daar niks aan. Voor clubs als NAC en inmiddels in mindere mate Feyenoord is dit wel handig. Als je geen geld hebt om spelers te kopen dan moet je wel huren. Feyenoord is een traditionele grote club, vandaar dat zij nog transfervrije spelers kunnen halen en nu met CL voorrondes helemaal. Maar niemand gaat volgens mij voor zn plezier naar NAC.
Nu ze CL voorrondes hebben kunnen ze idd weer wat gloryhunters halenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord kan en mag gewoon kopen nu hoorom welke speler gaat het trouwens? Oh Serrero, lekker materiaal voor jong heerenveen
Jij bent Serero fanboy, dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik Heerenveen was zou ik dit meteen doen
Ja, en mocht Heerenveen hem huren dan zul je zelf ook zien hoe goed hij is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij bent Serero fanboy, dat zegt genoeg.
Waarom zou Heerenveen spelers huren? Tenzij het met een optie tot koop is. Maar Ajax heeft Serero gehaald voor 2 miljoen, dat gaat Heerenveen nooit betalen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en mocht Heerenveen hem huren dan zul je zelf ook zien hoe goed hij is.
Ajax gaat hem ook zeker niet verkopen lijkt mij. Maar we zien wel hoe dit afloopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom zou Heerenveen spelers huren? Tenzij het met een optie tot koop is. Maar Ajax heeft Serero gehaald voor 2 miljoen, dat gaat Heerenveen nooit betalen.
Iets met IF Medel en IF Vidal?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:32 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/736653
Cordoba is niet ideaal maar ik zie zo 1-2-3 niet een betere oplossing en Iniesta, Sanchez & Vargas moeten in ieder geval blijven.
Dat kan niet met Iniesta daar.quote:
Medel is echt te slechtquote:
Lucio ipv Cordoba en Miranda ipv Perea (ik vind Perea toch maar kut spelen)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Medel is echt te slecht
Ik denk dat ik het gewoon zo laat en een sterkere CB op de bank zet als ik in de problemen kom.
die vond ik echt mega goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Medel is echt te slecht
Ik denk dat ik het gewoon zo laat en een sterkere CB op de bank zet als ik in de problemen kom.
Perea vind ik dan wel weer een eindbaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lucio ipv Cordoba en Miranda ipv Perea (ik vind Perea toch maar kut spelen)
Dedéquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
TOTY Dede is 70kvoor 69k minder kun je de NIF oppikken die 1 pace en 2 minder defending heeft
Ah oke, maar dan nog zul je niet al te veel verschil merkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dedé
Acceleration 78→79
Agility 37→38
Balance 33→34
Jumping 79→82
Reactions 70→76
SprintSpeed 83→85
Strength 91→95
Aggression 79→86
Positioning 32→32
TactAware 73→79
Vision 57→57
BallControl 68→70
Crossing 62→70
Curve 64→69
Dribbling 63→65
Finishing 42→45
FKAcc 67→72
HeadingAcc 81→85
LongPass 64→73
LongShot 40→43
Marking 78→85
Penalties 46→49
ShortPass 68→77
ShotPower 67→72
SlideTackle 77→77
StandingTackle 80→87
Volleys 35→37
Omdat het sliden niet omhoog is gegaan, maar marking en standing tackles zijn toch veel belangrijker en die zijn 7 omhoog gegaan
Hoolahan CAM, dan hen je noh 51,5k voor spits.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
Speel nu 3-5-2. Moet alleen nog een BPL spits en een BPL CAM. Iemand een idee?
Budget is 52K
Taarabt CAM en Goodwillie op ST. 50K over voor een ander teamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
Speel nu 3-5-2. Moet alleen nog een gouden BPL spits en een gouden BPL CAM. Iemand een idee?
Budget is 52K
Ook gewoon moeite doen om m te spiegelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had eerst TOTY Dembele als CAM staan maar die vond ik niet zo fijn spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Taarabt CAM en Goodwillie op ST. 50K over voor een ander team
Kun je beter Nani halen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik had eerst TOTY Dembele als CAM staan maar die vond ik niet zo fijn spelen.
Ik wou IF Taarabt halen voor LM
75,- euro voor een headset!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef Coenehv het volgende:
Ik sta op het punt om deze headset te kopen: http://www.headsetshop.nl(...)ps3-xbox-360-pc.html
Weten jullie misschien of dit een goede headset?
Slaat echt nergens op dat. Ajax wordt kampioen met 8 spelers uit de jeugdopleiding in de basis. De A1 bereikt de finale van de Next-gen series. De A1, B1, C1, C2, D2, F1 en mogelijk ook de D1 worden kampioen en dan nog beweren dat Feyenoord beter is. Lachwekkend lijkt me het goede woord.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jeugdopleiding Feyenoord/Excelsior wederom gekozen tot beste van Nederland![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jeugdopleiding Feyenoord/Excelsior wederom gekozen tot beste van Nederland![]()
Het gaat bij deze prijs niet om de prestaties van de jeugdelftallen, maar om de volgende criteria (En nu citeer ik even een reactie op VZ):quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dat. Ajax wordt kampioen met 8 spelers uit de jeugdopleiding in de basis. De A1 bereikt de finale van de Next-gen series. De A1, B1, C1, C2, D2, F1 en mogelijk ook de D1 worden kampioen en dan nog beweren dat Feyenoord beter is. Lachwekkend lijkt me het goede woord.
quote:- Het ontwikkelen van een leerplan voor de hele jeugdopleiding
- Het ontwikkelen van competentieprofielen voor jeugdspelers en jeugdtrainers
- Aandacht voor de individuele begeleiding van jeugdspelers
- Regionale samenwerking (met Knvb en andere clubs) in het kader van talententrainingen, ondersteuning van amateurclubs etc.
- Toepassing van moderne media, zoals video-analyse, gebruik van Internet etc.
Dit zijn de beoordelingscriteria, het gaat dus niet om de hoeveelheden kampioenschappen.
Mijne was ook een quote van voetbalzone hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het gaat bij deze prijs niet om de prestaties van de jeugdelftallen, maar om de volgende criteria (En nu citeer ik even een reactie op VZ):
[..]
Ik zou je deze jongen adviseren, wat een baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
Dit wordt mijn laatste "doel" in FUT deze Fifa:
http://www.futhead.com/12/squad/801376
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Niet alle stats lijken bijzonder maar hij liep bij mij 3 goals per wedstrijd , naast N'Gog en Lancin Traore de beste silver ST
/carequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dat. Ajax wordt kampioen met 8 spelers uit de jeugdopleiding in de basis. De A1 bereikt de finale van de Next-gen series. De A1, B1, C1, C2, D2, F1 en mogelijk ook de D1 worden kampioen en dan nog beweren dat Feyenoord beter is. Lachwekkend lijkt me het goede woord.
?quote:
Homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |