Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
nah srry ff op h2h aan het focussen nuquote:
Jij bent een Duitser?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Maver24 het volgende:
zo, ff weer UT aangezet, wat zie ik nou, limieten op pakjes ?, wat gaan we nu weer krijgen bij EA.
ze doen er ook echt alles aan om deze week klote te laten zijn
Mijn leven, wat doe je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Maver24 het volgende:
zo, ff weer UT aangezet, wat zie ik nou, limieten op pakjes ?, wat gaan we nu weer krijgen bij EA.
ze doen er ook echt alles aan om deze week klote te laten zijn
Dafuqquote:
Verklaar je nader?quote:
picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
Morgen met een eredivisie team aan de slag
Sterkte met de pricefixersquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
Morgen met een eredivisie team aan de slag
Is 't zo erg?quote:
De nifs niet natuurlijk, maar alle IFs die normaal rond discardwaarde zitten zijn 40K of duurder zo ongeveer op xbox...zal bij jullie ook wel zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is 't zo erg?Ik heb nog zo'n 65k + TOTY Eriksen en SIF Vertonghen, moet ook wel een leuk teampje van te maken zijn.
Heb tot dusver dit :quote:
Met name Lens en Mertens zijn erg inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De nifs niet natuurlijk, maar alle IFs die normaal rond discardwaarde zitten zijn 40K of duurder zo ongeveer op xbox...zal bij jullie ook wel zijn.
Er hoeft ook niet elke doordeweekse dag een HH te zijn. Maar ik ben ook zeer ontstemd over die pack limit, vooral omdat het ook op bronze packs zitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
ik bedoelde er mee te zeggen, dat ze ten eerste nu een limiet op pakjes hebben gezet en ten tweede dat er geen HH is vandaag. Vorige week met de BPL was het wel anders. Er moeten meer Huntelaars op de markt komen zodat tie verder zakt
Ik zie alleen een EPL teamquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb tot dusver dit :
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
Niet echt eredivisie, maar een beetje Eredivisie/Nederlands team.
Maar moet zo richting werk, nachtdienst draaien. Wacht ook nog wel even af met Vertonghen TOTY en Dost TOTY of die nog gaan zakken
Als je nou voorin had.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb tot dusver dit :
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
Niet echt eredivisie, maar een beetje Eredivisie/Nederlands team.
Maar moet zo richting werk, nachtdienst draaien. Wacht ook nog wel even af met Vertonghen TOTY en Dost TOTY of die nog gaan zakken
Goffer, heb weer eens zitten klooien.quote:
Niet als je zoals ik non-stop 400c packs opent en dat kan nu dus niet meer want na 25 packs moet ik 750c/1500c packs openen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Nickskuh het volgende:
Is dat pack limiet per dag? Want dan valt het wel mee toch lol.
Essien. Verdedigend ingestelde speler naast de wat aanvallendere Gerrard. Essien is een goedkoop beest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef Coenehv het volgende:
Welke Cm kopen?
Team: BPL
Budget: 40k
Formatie: 4-4-2
Gerrard heb ik al
IF Fellaini.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef Coenehv het volgende:
Welke Cm kopen?
Team: BPL
Budget: 40k
Formatie: 4-4-2
Gerrard heb ik al
het is ook wel een beetje vragen om problemen natuurlijk, iedereen hier heeft een andere meningquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nu weet die helemaal niet meer wat hij moet doen
Ja, zelfde effect als de geweldige vraag: welke formatie is het beste?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje vragen om problemen natuurlijk, iedereen hier heeft een andere mening
4231quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zelfde effect als de geweldige vraag: welke formatie is het beste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |