sociaal cultureel, heeft te maken met groepen in de samenleving, subculturen/culturen, hoe die benaderd worden... je moet het een beetje letterlijk nemen cultuur en sociaal... of ff in je boek kijken voor betere uitleg, kan het niet goed omschrijvenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Rechten_Student het volgende:
Goedzo, ik gun het je...Alleen jammer dat 2012 zo fucked up is![]()
Even een vraagje; wat bedoelen ze met sociaal-culturele benadering?
ja, HOOP dat het in de norm te zien is... en ons niet nog harder naaien zo..quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Ik noem dit jaar ook wel het proefkonijnen jaar, bijna alle vakken worden zwaarder getoetst , dus als je een 7 hebt voor 2010 moet je niet denken dat dat ook vanzelfsprekend is voor 2012...(Jammer genoeg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, fuck bijsterveld met dr kutkop kan dr echt chagrijnig van wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef Rechten_Student het volgende:
ALS DIE K*T 5.5 NORM ER NIET WAS, WAS IK ALLANG GESLAAGD
Ja heel veel haat :| Dan heeft mn leven echt geen zin meerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef FirefoxNB het volgende:
stel je zou daardoor niet slagen... hoe hoeveel haat zou ik hebben voor die kutmens die t heeft ingevoerd
Ik heb al 7 jaar verneukt op het vwoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:05 schreef FirefoxNB het volgende:
precies, mbo kan ik niet hebben vavo ook niet... gwn zware deuken in mijn waardigheid
Idem hier. Ben ook 20, ook op vavo, teveel jaren verneukt op 't mboquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb al 7 jaar verneukt op het vwoZit nu op mn 20ste op een vavo
Allemaal goede cijfers, ben 8ste vd 500 bij de decentrale selectie Journalistiek, weet eindelijk wat ik wil met mn leven en dan zou dat zomaar kunnen verdwijnen omdat ik de centraal examens verpest
Heel streng;quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Rechten_Student het volgende:
Wat zijn jullie cijfers gemiddeld voor 't CE?
Nee ik bedoelde, VOOR 't CE.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Heel streng;
Nederlands 6je
Duits 6,5
Geschiedenis 3
Wiskunde 3
Morgen nog maw en maandag Engels
Filosofie had ik vorig jaar op het vwo een 6.1 op het ce
En de jouwe?
Precies. Ik vind het ook maar onzinnig, maarja de minister wilt natuurlijk overkomen als iemand die de kwaliteit bevordert, nou ik zie 'tquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef FirefoxNB het volgende:
ik zat op het mavo... in klas 1 kon ik naar havo .. alleen ik was beetje te lui om voor 1 a 2 vakken waar ik geen 8 stond. Een vriend had niet hoog op de klas 1 'cito'(ik wel) maar hij leerde als een beest, haalde hoge cijfers... en ging naar havo.
Hij was gezakt... zonder de 5.5 norm dus... t was al bekend bij de SE's
Ik snap niet hoe je zonder 5.5 norm! kan zakken nu... sowieso als je meeste 6+ heb ben je al geslaagd
Oh, slimquote:
Nederlands - ~7quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Rechten_Student het volgende:
Wat zijn jullie cijfers gemiddeld voor 't CE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |