Nou, da's overdreven...In syllabus staat alles heel mager uitgelegd, beter leer je het boek gewoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef FirefoxNB het volgende:
ik heb nooit in de syllabus gekeken... maar mijn lerares bevool het aan, denk wel dat het handig is. aangezien het tekstafhankelijk is met wat achtergrond kennis.
Dus het belangrijkste zal wel in de syllabus staan
Wat was die alweer? Dat de sociale omgeving bepaalde hoe je deels dacht, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef FirefoxNB het volgende:
herkennen toch. bv anomie theorie .... je hoeft vast niet al die subtheorieen te kennen
Nee, dat is de bindingstheoriequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef FirefoxNB het volgende:
dat je de criminaliteit niet in wil, door je vrienden,familie,werk
je past je aan hun normen en waarden aan, daarom ga je niet het crimi pad op.
Ik noem dit jaar ook wel het proefkonijnen jaar, bijna alle vakken worden zwaarder getoetst , dus als je een 7 hebt voor 2010 moet je niet denken dat dat ook vanzelfsprekend is voor 2012...(Jammer genoeg)quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef FirefoxNB het volgende:
laten we gwn wat stof hier posten.. zo hebben we een complete samenvatting ipv in je eentje 4 boeken ofz.
maar ik ga meer examenoefeningen maken dan leren... heb je veel meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |