Een kamer met hoge muren, tot aan het plafond vol met boekenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja oke
En ik wel. Slaapkamer, kantoor, mini bibliotheek met een lekkere bank om te lezen, inloopkast (2kamers want men kleding, schoenen, tassen, accesoires passen niet in 1 denk ik), de man wil vast ook wel een kamer.. sportkamer ofzo,
Hij heeft meer make-up op dan de meeste vrouwen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak wat jongens betreft.
Gewoon een feit dat je een beetje shopverslaafd bent.quote:[..]
Haten op mij.Niet doen.
Hoe dan?quote:[..]
Werd in deel 1 al gezegd.
[..]
Niet zo moeilijk doen.
kwiiijlllquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een kamer met hoge muren, tot aan het plafond vol met boeken![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef dramatic het volgende:
met zo'n gezichtje neem ik het miss niet serieus maar voor de zekerheid zal ik maar niet meegaan met winkelen voor ik jullie in de weg loop
Niet meer dan mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft meer make-up op dan de meeste vrouwen.
Neuh. Mij boeit niet zoveel wat mensen ervan vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef Rummikub het volgende:
Etsu heb jij nooit hele discussies op internet met relifundi's die dan allemaal roepen van homo's zijn verkeerd en zo?
Via FOK!kers. Maar ik ga niet die hele FOK!groep af, dat heeft 90 leden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe zou ik op jouw FB komen?
Oh oke, zie je namelijk wel eens op forums dat ze hele pagina's vol lullen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Mij boeit niet zoveel wat mensen ervan vinden.
Tja, niet zeuren dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Via FOK!kers. Maar ik ga niet die hele FOK!groep af, dat heeft 90 leden.
bij mij op school kwam er een keer een homo langs voor zn PWS iets. hij was er behoorlijk op gekleed maar echt de hele school stond te staren. Zo belachelijk (ja de school)quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Mij boeit niet zoveel wat mensen ervan vinden.
Oh, genoeg reacties op het internet gelezen die negatief waren, maar las ik altijd overheen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Oh oke, zie je namelijk wel eens op forums dat ze hele pagina's vol lullen.
En je ouders, zeiden die dat ze het altijd al dachten ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, genoeg reacties op het internet gelezen die negatief waren, maar las ik altijd overheen.
Maar in het echt nooit negatieve reacties gehad. Ben ook sinds 3 maanden officieel uit de kast, en iedereen accepteert het.
Maar jij zit dan ook op een heel gelovige school voor zover ik gelezen hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
bij mij op school kwam er een keer een homo langs voor zn PWS iets. hij was er behoorlijk op gekleed maar echt de hele school stond te staren. Zo belachelijk (ja de school)schaamde me dood
Eerlijk gezegd kijk ik ook liever niet naar mensen die hele tijd met een gay handje lopen, of zo op kleden. Dat is gewoon pronken met je seksualiteit, wat niet boeiend genoeg is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
bij mij op school kwam er een keer een homo langs voor zn PWS iets. hij was er behoorlijk op gekleed maar echt de hele school stond te staren. Zo belachelijk (ja de school)schaamde me dood
ja maar ze zijn ook echt droevig, het is geen verzonnen stereotype ofzo. ik kan het heel goed weten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook op een heel gelovige school voor zover ik gelezen heb
M'n ma wist het als eerste, en dacht het allang ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
En je ouders, zeiden die dat ze het altijd al dachten ofzo?
Denken dat ik ga zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:22 schreef Rezania het volgende:
Etsu, op welke school zit jij eigenlijk?
Ik ken er toch wel een aantal die het echt niet kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef Rezania het volgende:
Uit ervaring weet ik dat het de meeste jonge Nederlanders eigenlijk geen bal kan schelen.
Nog niet eens pronken met je seksualiteit, gewoon aandacht trekken. Vrouwen die dat doen vind ik ook erg irritant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kijk ik ook liever niet naar mensen die hele tijd met een gay handje lopen, of zo op kleden. Dat is gewoon pronken met je seksualiteit, wat niet boeiend genoeg is.
Jezus, wat ben jij moeilijk zeg.quote:
Je woont in Urk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik ken er toch wel een aantal die het echt niet kunnen hebben.
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog niet eens pronken met je seksualiteit, gewoon aandacht trekken. Vrouwen die dat doen vind ik ook erg irritant.
Nee Brabant, maar ze zijn wel redelijk gelovig ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij moeilijk zeg.
[..]
Je woont in Urk?
ben jij homo dan? of zeg je dat als heteroquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog niet eens pronken met je seksualiteit, gewoon aandacht trekken. Vrouwen die dat doen vind ik ook erg irritant.
Misschien woon je wel in de biblebelt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee Brabant, maar ze zijn wel redelijk gelovig ja.
Als homo zijnde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
ben jij homo dan? of zeg je dat als hetero
Dat is 50% van de wereldbevolking, heb ik echt wat aan.quote:
lmao xDquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Etsu het volgende:
PANIEK PANIEK PLOTSELING 2 HOMO'S IN EXA, REN VOOR JE LEVEN
Nee ik woon niet in de biblebelt, ze zijn gewoon gelovig, die tref je overal aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien woon je wel in de biblebelt.
[..]
Als homo zijnde.
En van die 90 FOK!kers?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is 50% van de wereldbevolking, heb ik echt wat aan.
Ik ken ook wel homofobe figuren die niet gelovig zijn hoor. En ja die personen zijn triestquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij moeilijk zeg.
[..]
Je woont in Urk?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
w8 ff, alles best maar je moet me heel dronken krijgen voor ik meedoe met flesjedraaien nu
Haha, ja daar zijn ook te weinig meisjes voor sws. Kut spel btwquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
w8 ff, alles best maar je moet me heel dronken krijgen voor ik meedoe met flesjedraaien nu
ditquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
Dit ook trouwens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
neee het was mijn idee om flesje te gaan draaien!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Haha, ja daar zijn ook te weinig meisjes voor sws. Kut spel btw
al kom ik nu als enige wat danquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
neee het was mijn idee om flesje te gaan draaien!
edit; ik offer me op als spelleider xD
Hier, omgeving van Leiden, gelukkig amper.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de biblebelt, ze zijn gewoon gelovig, die tref je overal aan.
Maar twee leden uit Rotterdam, eentje is een wijf en de ander zit al op de universiteit.quote:
Die moeten gewoon eens goed in hun aars worden genomen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik ken ook wel homofobe figuren die niet gelovig zijn hoor. En ja die personen zijn triest
Jij kan hopen op een N-norm van 1.2 of hoger voor NLquote:
Whutquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar twee leden uit Rotterdam, eentje is een wijf en de ander zit al op de universiteit.
Verdomme.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Whut
Jezus, doe niet zo moeilijk en kijk bij je ex.
Ik zeg ook niet dat het er veel zijn, eigenlijk maar 2 in mijn jaarlaag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier, omgeving van Leiden, gelukkig amper.
ik zie het triest inquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jij kan hopen op een N-norm van 1.2 of hoger voor NL
Ik kan er twee vinden uit Rotterdam, eentje zin al op de universiteit en van die ander geloof ik niet dat jij het bent.quote:
Zolang hij niet gelijk met een bijbel aan kwam zetten valt het eigenlijk nog mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:30 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het er veel zijn, eigenlijk maar 2 in mijn jaarlaag.
Was wel grappig, de ene jongen (gelovig) fietste al 5 jaar met een andere jongen mee, en toen kwam die laatste uit de kast. Heeft jongen 1 het toch wel even moeilijk mee gehad (nog steeds een beetje eigenlijk).
Even kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er twee vinden uit Rotterdam, eentje zin al op de universiteit en van die ander geloof ik niet dat jij het bent.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
wel makkelijk als je veel broeken heb, kan je gewoon ff een andere aantrekke.
Kijk je wel bij de goeie ex?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er twee vinden uit Rotterdam, eentje zin al op de universiteit en van die ander geloof ik niet dat jij het bent.
Cosmo toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk je wel bij de goeie ex?ik krijg maar 1 oscar te zien.
nee klopt, wel voor 11 paarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef dramatic het volgende:
maar srs homo zijn is nog steeds geen excuus voor 25 paar schoenen
de 25 paar schoenen zijn van mij, niet Etsuquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef dramatic het volgende:
maar srs homo zijn is nog steeds geen excuus voor 25 paar schoenen
Ik deed CTRL+F en zocht op Rotterdam.quote:
Gesloten vriendengroep.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Rummikub het volgende:
Hoe heet de Fok groep, ik zit te zoeken op FB maar ik zie niks.
-of is het zo;n besloten groep
meisjes kunnen bij 25 toch nog hetero zijn? of ben je juist gay als je er weinig hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
de 25 paar schoenen zijn van mij, niet Etsu
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik deed CTRL+F en zocht op Rotterdam.
Ik wist je naam niet, doos.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga naar Cosmo's vrienden en typ mijn naam in en et voila.
jmmr poging versieren misluktquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
Etsu is niet mijn type kan ik je vertellen.
Link? Te lui om te zoeken, als ik het niet vind, maakt het me ook niet uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
Etsu is niet mijn type kan ik je vertellen.
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Link? Te lui om te zoeken, als ik het niet vind, maakt het me ook niet uit.
Ik doe niet aan het doorsluizen van persoonlijke informatie en facebookpagina's.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Link? Te lui om te zoeken, als ik het niet vind, maakt het me ook niet uit.
Nog steeds op winkelen hatenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat winkelen had overleeft.
Don't hate shopping D:quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat winkelen had overleeft.
quote:
* Rezania gooit mislukte mooiboy weg en rent.quote:
Hoi Jesse. Kijk:quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Etsu het volgende:
hahahhaaquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
* Rezania gooit mislukte mooiboy weg en rent.
Vies he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gadverdamme, nu ga ik hier niet meer posten hoor.
Hè, meid toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gadverdamme, nu ga ik hier niet meer posten hoor.
Rezania van een tijdje geleden, daar was niet omheen te komen. En volgens mij heb ik het jou wel eens zien posten.quote:
Ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Etsu het volgende:
Nou, goed. Leuk.
2 homo's, hoeveel hetero's?
Meld u zich.
1 hetero hierquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Etsu het volgende:
Nou, goed. Leuk.
Meld u zich.
Daarom ook die aids.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij hebt daar echt 30.000 posts gemaakt ofzo.
aaaquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Etsu het volgende:
Nou, goed. Leuk.
Meld u zich.
De rest dan lijkt me toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Etsu het volgende:
Nou, goed. Leuk.
Meld u zich.
Rezania was toch bi? ofniet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er bestaat ook iets van bi en a-seksueel. En nog 100 andere.
ghehe okay. nja ik ga even kloten op msnquote:
hmm hmmquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er bestaat ook iets van bi en a-seksueel. En nog 100 andere.
100% lulzuiger. Er was een tijdje van verwarring.quote:
Necrofielie is dan weer niet zo fris.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef Rezania het volgende:
Je kan ook een necrofiele homoseksuele eend zijn.
Lulzuiger.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
100% lulzuiger. Er was een tijdje van verwarring.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
100% lulzuiger. Er was een tijdje van verwarring.
quote:
Niet dan? Ik vond hem wel mooi gevonden.quote:
dan zijn heteroseksuele vrouwen ook lulzuigersquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Niet dan? Ik vond hem wel mooi gevonden.
Oh ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan zijn heteroseksuele vrouwen ook lulzuigers
wil ik niet mee vergeleken worden
Inderdaad. Maar natuurlijk wel aan de ketting houden.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[
[..]
quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nutteloos en vervelend altijd.
he koek:quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Etsu het volgende:
Als ik iemands was ga doen en sandwiches ga maken... better be really damn hot.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Whut
Jezus, doe niet zo moeilijk en kijk bij je ex.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als ik iemands was ga doen en sandwiches ga maken... better be really damn hot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFHGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, dankjequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez wilde mijn fb en heeft een ex en daarmee ben ik bevriend.
Helder?
Waar?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Heujj ik ook in de buurt van Rotterdam
laat ik dat even veranderen: better be damn hot and rich.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]Dit mocht toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFH
[ Bericht 9% gewijzigd door Rezania op 17-05-2012 21:56:40 ]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFHik wist niet wat NSFH betekende
Een dorpje bij Spijkenissequote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Rezania op 17-05-2012 21:56:48 ]
Hij heeft 11 miljoen dollar op de bank, nou goed?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
laat ik dat even veranderen: better be damn hot and rich.
Nu je het zegt, vandaag nog naar de stad gereden om er achter te komen dat alles dicht wasquote:
En dan? wie the hell is dat eig xDquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft 11 miljoen dollar op de bank, nou goed?
'quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, vandaag nog naar de stad gereden om er achter te komen dat alles dicht was. Er stond dat het koopzondag was, maar daar bleek dus niks van waar te zijn.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
'
koopzondag op een donderdag..
wist ook niet zeker of het nu homo, of hetero betekende. Verkeerde gok genomenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]ik wist niet wat NSFH betekende
![]()
[..]
Een dorpje bij Spijkenisse
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wist ook niet zeker of het nu homo, of hetero betekende. Verkeerde gok genomen
Geen idee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
En dan? wie the hell is dat eig xD
Lolquote:
dat zei mijn moeder dan. Wat ze bedoelde is dat alle winkels gewoon open zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
'
koopzondag op een donderdag..
Zij bedoelde zeker een koopavondquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat zei mijn moeder dan. Wat ze bedoelde is dat alle winkels gewoon open zouden moeten zijn.
ochja, dat heb ik wel eens weten te gokken. Weet nu alleen niet meer wat het isquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hadden we 66.000+ inwoners.
Je hebt mij op FB man.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ochja, dat heb ik wel eens weten te gokken. Weet nu alleen niet meer wat het is
Nee, ze bedoelde dat alle winkels open zouden moeten zijn op een feestdag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zij bedoelde zeker een koopavondDat is de donderdag.
Dat mag juist niet. Alleen Deka en AH zijn open die de boete betalen om open te zijn op feestdagen, omdat hun omzet dat dan wel dekt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelde dat alle winkels open zouden moeten zijn op een feestdag.
Mannen in een t-shirt en joggingbroek zijn veel leuker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lol
edit: hou meer van zakenmannen. Ik kwijl op pakken
Capelle ad ijsssel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou, als je even kijkt, dan weet je het alweer wat het was.
Neverquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen in een t-shirt en joggingbroek zijn veel leuker.
Capelle aan den IJsselquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hadden we 66.000+ inwoners.
Moet natuurlijk niet een bolletje pretvet zijn.quote:
Nou..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zoveel steden met rond de 65.000 mensen zijn er nou ook weer niet in de buurt van r'dam
bwhahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet een bolletje pretvet zijn.
Kwijl <3 Moet ie wel lekker zijn ofcquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef Rezania het volgende:
En anders met een handdoek om hun middel net uit de douche.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha.
bierbuik en/of kaal zijn de grootste afknappers voor mij
Bah.
Bierbuik bij jongens op deze leeftijd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha.
bierbuik en/of kaal zijn de grootste afknappers voor mij
Bah.
Beetje gespierd, maar niet te veel natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kwijl <3 Moet ie wel lekker zijn ofc
Ik altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kwijl <3 Moet ie wel lekker zijn ofc
Je zal je verbazen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Bierbuik bij jongens op deze leeftijd?
Maar hij moet ook geen lang haar hebben hoor. Gewoon lekker kort haarquote:
Ik val sowieso op de wat ouderenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Kort haar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Maar hij moet ook geen lang haar hebben hoor. Gewoon lekker kort haar
Rez.. lieverd..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje gespierd, maar niet te veel natuurlijk.
Ik ken iemand die een bierbuik heeft en die is 20, en alle meisjes die ik ken, geilen op hem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
gatverdamme zeg. D:quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een bierbuik heeft en die is 20, en alle meisjes die ik ken, geilen op hem.
Nee, zo'n grijze jogging/pyjamabroek.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Rez.. lieverd..
You're so reading my mind
Op de sportbroek na
je weet nooitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik val sowieso op de wat ouderen
Ik moet nog een leeftijdsgenoot tegenkomen die ik leuk vind
oke in huis kan dat haha. maar erbuiten..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo'n grijze jogging/pyjamabroek.
Hallo dame!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
gespierde schouders, dat is echt een turn on
Ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik val sowieso op de wat ouderen
Ik moet nog een leeftijdsgenoot tegenkomen die ik leuk vind
Bwhaha ik niet. Altijd ouder. Maar ik heb ook wel het geluk dat oudere jongens op mij afkomenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet
Altijd even oud of jongere leuk gevonden.
Ja, gewoon thuis natuurlijk, het liefst 's avonds of 's ochtends vroeg. Lekker knuffelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oke in huis kan dat haha. maar erbuiten..
Hij moet wel verzorgd zijn.
Ik verzorg mezelf ook en mag het ook verwachten van m'n loverr
Wanneer is een lul lang?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef RavagerXLL het volgende:
Wanneer noem je schouders breed, is daar nog een bepaalde maat voor?
hahahahah!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Rezania het volgende:
Brede schouders.Mensen met van die slappe schouders waar ieder shirt van af glijdt.
38 m2, aangenaam kennis te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zit net ff je FB te stalken etsu, en ik moet zeggen, je kamer heeft wel wat. Of tenminste, toekomstige kamer.
Hahahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik zweer het, soms wil ik echt op sommige mannen hun schouders springen!
Ik zie niet wat daarquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een mix tussen blond steil haar en dan een beetje krullerig aan de uiteinden
Ik heb precies dat haarquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik wil mcdreamy hair om mee te spelen O_O
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
ben ik ook wel benieuwd naar. zullen we lengtes vergelijken?
Ik dacht dat het een haarsoort was, maar het is een kerelquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik wil mcdreamy hair om mee te spelen O_O
Studio eigenlijk. Geen muur tussen woonkamer en 'slaapkamer'.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zat net te denken, lijkt meer op een appartement dat je huurt
Ben ik ook naar op zoekquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studio eigenlijk. Geen muur tussen woonkamer en 'slaapkamer'.
Jezusquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
38 m2, aangenaam kennis te maken.
Zaterdag contract tekenen.
Ornamenten en glas-in-lood-ramenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
plafon en glas in lood is ook vet! In groningen?
Laat eens pics zien?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studio eigenlijk. Geen muur tussen woonkamer en 'slaapkamer'.
lol hoe weet jij wat Mcdreamy hair is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik heb precies dat haarmaar dan blond
ja hahahaha mcdreamy <3 heb je gegoogled?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een haarsoort was, maar het is een kerel
ik wel, nu denk ik de hele tijd aan die brede schoudersquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
maar niet nu want zo geil word ik nog niet van dit topic
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
maar niet nu want zo geil word ik nog niet van dit topic
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol hoe weet jij wat Mcdreamy hair is?
tot nu toe heb ik alles wel wat je heb genoemd dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik wel, nu denk ik de hele tijd aan die brede schouders
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol hoe weet jij wat Mcdreamy hair is?
[..]
ja hahahaha mcdreamy <3 heb je gegoogled?
hahahaquote:
best wel. zo lekker is hij welquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mcdreamy klink als een nieuw ijsje bij de Mcdonalds
sangg, heb je ook van die strepen.. ehm... hoe leg ik dit uit... als je een sixpack hebt en dan een onderbroek aan hebt, heb je dan van die strepen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik alles wel wat je heb genoemd dus![]()
owh dat is zooooooooo ****quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sangg, heb je ook van die strepen.. ehm... hoe leg ik dit uit... als je een sixpack hebt en dan een onderbroek aan hebt, heb je dan van die strepen?
Kamernet, 10de persoon die ik aansprak en ik mocht hem hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ben ik ook naar op zoekmaar dan in Delft i.v.m. studie. Wachtlijst: 6 maanden tot 2 jaar
adonis band? sorry maar je kan niet willen dat iemand nie tmager is maar dat toch heeftquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sangg, heb je ook van die strepen.. ehm... hoe leg ik dit uit... als je een sixpack hebt en dan een onderbroek aan hebt, heb je dan van die strepen?
trainen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
adonis band? sorry maar je kan niet willen dat iemand nie tmager is maar dat toch heeft
Daarom Groningen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:
Mooie kamer, zoiets kan je never nooit niet in Leiden vinden.
jammer... nouja, heb toch liever brede schouders dan de strepenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef dramatic het volgende:
en je moet er mager voor zijn.. tenminste of je moet 4%bf niet mager vinden
je hoeft er ook niet dik voor te zijn. Genoeg mannen gzienquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef dramatic het volgende:
en je moet er mager voor zijn.. tenminste of je moet 4%bf niet mager vinden
dats wel heel extreemquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef dramatic het volgende:
dit bedoel je toch?
http://888checkout.com/page1/files/dan1.jpg
ik kan het niet mooi vinden mja
Zoiets heb ik ooit ook bij mijzelf gesignaleerdquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef dramatic het volgende:
dit bedoel je toch?
omg maar hij heeft ook schoudersssquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef dramatic het volgende:
dit bedoel je toch?
Valt mee opzich.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je zal het vast wel kunnen vinden, maar onbetaalbaar.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef dramatic het volgende:
dit bedoel je toch?
Veel té.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef dramatic het volgende:
is alleen bij zyzz mooi:
http://i3.squidoocdn.com/(...)30635311111ts7dk.jpg
Mager kreng dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een sixpack zonder er ook maar iets voor te doen
Ik ook een beetje, maar gewoon omdat ik supermager ben, kan ook niet aankomenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Zamorak het volgende:
Dat is niet dik man.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef Etsu het volgende:
Gaan we nu lelijke foto's van lelijke dikke vieze mannen plaatsen?
Rez, jij zou beter moeten weten als gayzijde.
dank god dat ik niet zon holocaustslachtoffer benquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Zamorak het volgende:
trainen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik ook een beetje, maar gewoon omdat ik supermager ben, kan ook niet aankomen
dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef JApieman het volgende:
Gewoon goed eten en trainen dan kom je wel aan hoor.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef JApieman het volgende:
Gewoon goed eten en trainen dan kom je wel aan hoor.
Post jij eens een link naar een leuke jongen dan.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben niet mager hoor. En zeker geen holocaustslachtoffer
Hoeveel weeg je bij welke lengte?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Rummikub het volgende:
Ik eet ook goed maar gewoon geen grammetje vet. Trainen ben ik te lui voor
Picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef dramatic het volgende:
[..]als ik homo was zou ik nu miss om pics vragen mja
Ik doe het wel voor je. Pics gaarne? Wel in linkvorm graag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef dramatic het volgende:
je vraagt dus indirect om foto's nu..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef dramatic het volgende:
Japieman.. no offense maar ik moet door jouw naam steeds denken aan Jaap van de gouden kooi *pokerface*quote:
ik ben leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Post jij eens een link naar een leuke jongen dan.
Haha die woont 5 km verderopquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Japieman.. no offense maar ik moet door jouw naam steeds denken aan Jaap van de gouden kooi *pokerface*
Ik vraag me soms dus echt af hoe jij eruit ziet xDquote:
Ik weeg 65 of zo ( of de weegschaal blijft daar al maanden op steken en hij is kapot, dat kan ook) en ben 1.85 of zo, dus ik weet het, belachelijk mager.quote:
Die dikke toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Japieman.. no offense maar ik moet door jouw naam steeds denken aan Jaap van de gouden kooi *pokerface*
puur uit interesse hoe je geen holocaustslachtofferquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
je vraagt dus indirect om foto's nu..
Homo!
sexyquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vraag me soms dus echt af hoe jij eruit ziet xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |