oke in huis kan dat haha. maar erbuiten..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo'n grijze jogging/pyjamabroek.
Hallo dame!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
gespierde schouders, dat is echt een turn on
Ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik val sowieso op de wat ouderen
Ik moet nog een leeftijdsgenoot tegenkomen die ik leuk vind
Bwhaha ik niet. Altijd ouder. Maar ik heb ook wel het geluk dat oudere jongens op mij afkomenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet
Altijd even oud of jongere leuk gevonden.
Ja, gewoon thuis natuurlijk, het liefst 's avonds of 's ochtends vroeg. Lekker knuffelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oke in huis kan dat haha. maar erbuiten..
Hij moet wel verzorgd zijn.
Ik verzorg mezelf ook en mag het ook verwachten van m'n loverr
Wanneer is een lul lang?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef RavagerXLL het volgende:
Wanneer noem je schouders breed, is daar nog een bepaalde maat voor?
hahahahah!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Rezania het volgende:
Brede schouders.Mensen met van die slappe schouders waar ieder shirt van af glijdt.
38 m2, aangenaam kennis te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zit net ff je FB te stalken etsu, en ik moet zeggen, je kamer heeft wel wat. Of tenminste, toekomstige kamer.
Hahahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik zweer het, soms wil ik echt op sommige mannen hun schouders springen!
Ik zie niet wat daarquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een mix tussen blond steil haar en dan een beetje krullerig aan de uiteinden
Ik heb precies dat haarquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik wil mcdreamy hair om mee te spelen O_O
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
ben ik ook wel benieuwd naar. zullen we lengtes vergelijken?
Ik dacht dat het een haarsoort was, maar het is een kerelquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik wil mcdreamy hair om mee te spelen O_O
Studio eigenlijk. Geen muur tussen woonkamer en 'slaapkamer'.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zat net te denken, lijkt meer op een appartement dat je huurt
Ben ik ook naar op zoekquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studio eigenlijk. Geen muur tussen woonkamer en 'slaapkamer'.
Jezusquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
38 m2, aangenaam kennis te maken.
Zaterdag contract tekenen.
Ornamenten en glas-in-lood-ramenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
plafon en glas in lood is ook vet! In groningen?
Laat eens pics zien?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studio eigenlijk. Geen muur tussen woonkamer en 'slaapkamer'.
lol hoe weet jij wat Mcdreamy hair is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik heb precies dat haarmaar dan blond
ja hahahaha mcdreamy <3 heb je gegoogled?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een haarsoort was, maar het is een kerel
ik wel, nu denk ik de hele tijd aan die brede schoudersquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
maar niet nu want zo geil word ik nog niet van dit topic
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
maar niet nu want zo geil word ik nog niet van dit topic
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol hoe weet jij wat Mcdreamy hair is?
tot nu toe heb ik alles wel wat je heb genoemd dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik wel, nu denk ik de hele tijd aan die brede schouders
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol hoe weet jij wat Mcdreamy hair is?
[..]
ja hahahaha mcdreamy <3 heb je gegoogled?
hahahaquote:
best wel. zo lekker is hij welquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mcdreamy klink als een nieuw ijsje bij de Mcdonalds
sangg, heb je ook van die strepen.. ehm... hoe leg ik dit uit... als je een sixpack hebt en dan een onderbroek aan hebt, heb je dan van die strepen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik alles wel wat je heb genoemd dus![]()
owh dat is zooooooooo ****quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sangg, heb je ook van die strepen.. ehm... hoe leg ik dit uit... als je een sixpack hebt en dan een onderbroek aan hebt, heb je dan van die strepen?
Kamernet, 10de persoon die ik aansprak en ik mocht hem hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ben ik ook naar op zoekmaar dan in Delft i.v.m. studie. Wachtlijst: 6 maanden tot 2 jaar
adonis band? sorry maar je kan niet willen dat iemand nie tmager is maar dat toch heeftquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sangg, heb je ook van die strepen.. ehm... hoe leg ik dit uit... als je een sixpack hebt en dan een onderbroek aan hebt, heb je dan van die strepen?
trainen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
adonis band? sorry maar je kan niet willen dat iemand nie tmager is maar dat toch heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |