Verdomme.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Whut
Jezus, doe niet zo moeilijk en kijk bij je ex.
Ik zeg ook niet dat het er veel zijn, eigenlijk maar 2 in mijn jaarlaag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier, omgeving van Leiden, gelukkig amper.
ik zie het triest inquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jij kan hopen op een N-norm van 1.2 of hoger voor NL
Ik kan er twee vinden uit Rotterdam, eentje zin al op de universiteit en van die ander geloof ik niet dat jij het bent.quote:
Zolang hij niet gelijk met een bijbel aan kwam zetten valt het eigenlijk nog mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:30 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het er veel zijn, eigenlijk maar 2 in mijn jaarlaag.
Was wel grappig, de ene jongen (gelovig) fietste al 5 jaar met een andere jongen mee, en toen kwam die laatste uit de kast. Heeft jongen 1 het toch wel even moeilijk mee gehad (nog steeds een beetje eigenlijk).
Even kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er twee vinden uit Rotterdam, eentje zin al op de universiteit en van die ander geloof ik niet dat jij het bent.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
wel makkelijk als je veel broeken heb, kan je gewoon ff een andere aantrekke.
Kijk je wel bij de goeie ex?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er twee vinden uit Rotterdam, eentje zin al op de universiteit en van die ander geloof ik niet dat jij het bent.
Cosmo toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk je wel bij de goeie ex?ik krijg maar 1 oscar te zien.
nee klopt, wel voor 11 paarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef dramatic het volgende:
maar srs homo zijn is nog steeds geen excuus voor 25 paar schoenen
de 25 paar schoenen zijn van mij, niet Etsuquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef dramatic het volgende:
maar srs homo zijn is nog steeds geen excuus voor 25 paar schoenen
Ik deed CTRL+F en zocht op Rotterdam.quote:
Gesloten vriendengroep.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Rummikub het volgende:
Hoe heet de Fok groep, ik zit te zoeken op FB maar ik zie niks.
-of is het zo;n besloten groep
meisjes kunnen bij 25 toch nog hetero zijn? of ben je juist gay als je er weinig hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
de 25 paar schoenen zijn van mij, niet Etsu
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik deed CTRL+F en zocht op Rotterdam.
Ik wist je naam niet, doos.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga naar Cosmo's vrienden en typ mijn naam in en et voila.
jmmr poging versieren misluktquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
Etsu is niet mijn type kan ik je vertellen.
Link? Te lui om te zoeken, als ik het niet vind, maakt het me ook niet uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
Etsu is niet mijn type kan ik je vertellen.
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Link? Te lui om te zoeken, als ik het niet vind, maakt het me ook niet uit.
Ik doe niet aan het doorsluizen van persoonlijke informatie en facebookpagina's.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Link? Te lui om te zoeken, als ik het niet vind, maakt het me ook niet uit.
Nog steeds op winkelen hatenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat winkelen had overleeft.
Don't hate shopping D:quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat winkelen had overleeft.
quote:
* Rezania gooit mislukte mooiboy weg en rent.quote:
Hoi Jesse. Kijk:quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Etsu het volgende:
PANIEK PANIEK PLOTSELING 2 HOMO'S IN EXA, REN VOOR JE LEVEN
hahahhaaquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
* Rezania gooit mislukte mooiboy weg en rent.
Vies he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gadverdamme, nu ga ik hier niet meer posten hoor.
Hè, meid toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gadverdamme, nu ga ik hier niet meer posten hoor.
Rezania van een tijdje geleden, daar was niet omheen te komen. En volgens mij heb ik het jou wel eens zien posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |