Vreemd, ik kan nergens de NOS uitzending van de aanslagen van 9/11 vinden.quote:
Een versie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
En nog erger, nu een Nederlandse versie van Sex on Fire met de tekst 'Ik wil sex met die kale'![]()
![]()
![]()
Gewoon godver.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef iamredleader het volgende:
@wyccie: wat dacht je er dan bijik ben nu retebenieuwd
Ah kut, ik dacht aan wat spannendsquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Gewoon godver.![]()
Kan best zijn dat ik dat eerder ook wel zei, maar omdat laatst werd gezegd dat ik aan het schelden was, was ik me er meer van bewust.
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een versie?
Dat is dé versie van de Lawineboys.
Klopt ja, dank je welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag trouwens dat Jazz by Duurstede doorgaat. Gefeliciteerd dan denk ik.
Is lekker gemakkelijk scoren he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegd
Van mij of degenen die het gecovered hebben? Ik hou gewoon niet van die quasi grappige coversquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is lekker gemakkelijk scoren he?
Beter slecht gejat dan goed bedacht.
Is het ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegd
Waarom zou ik het over jou hebben met die opmerking?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van mij of degenen die het gecovered hebben? Ik hou gewoon niet van die quasi grappige covers
Ik dacht dat je vond dat ik gemakkelijk scoorde met mijn opmerkingquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou ik het over jou hebben met die opmerking?
Neuh, ik was het compleet met je eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vond dat ik gemakkelijk scoorde met mijn opmerking
Best friends think alikequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh, ik was het compleet met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |