Thanks!quote:
Ik was ontopic.quote:
Of ik hem langs wilde brengen, toch? Tuurlijk, als jij de peut betaalt breng ik hem langs. Wat zal het zijn, zo'n 400 kilometer uit en thuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of ik hem langs wilde brengen, toch? Tuurlijk, als jij de peut betaalt breng ik hem langs. Wat zal het zijn, zo'n 400 kilometer uit en thuis?
Benzine.
1:10.
Vooruit te betalen.Als niemand anders vindt die er nog gelukkiger van wordt regel ik wel iets met iemand uit Groningen ofzo, dat komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of ik hem langs wilde brengen, toch? Tuurlijk, als jij de peut betaalt breng ik hem langs. Wat zal het zijn, zo'n 400 kilometer uit en thuis?
Benzine.
1:10.
Vooruit te betalen.Ik denk dat je Silk er serieus, (ook al is het met een grappige grondslag) heel blij mee zou maken. En nee het is logisch dat je hem niet helemaal gaat brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik niet op korte termijn naar mijn ouders ga, anders had ik hem voor haar meegenomen.
Gereserveerd voor Silk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als niemand anders vindt die er nog gelukkiger van wordt regel ik wel iets met iemand uit Groningen ofzo, dat komt wel goed.
Okee. Het was hier net Onzin voor je leven! dus ik dacht dat Silk het in die context had geroepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Silk er serieus, (ook al is het met een grappige grondslag) heel blij mee zou maken. En nee het is logisch dat je hem niet helemaal gaat brengen.
Jammer dat ik niet op korte termijn naar mijn ouders ga, anders had ik hem voor haar meegenomen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gereserveerd voor Silk!
[..]
Okee. Het was hier net Onzin voor je leven! dus ik dacht dat Silk het in die context had geroepen.
Uit de provincie, maar ik ben geregeld in de stad. Verder via PM.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet ie uit Groningen stad komen, of uit de provincie?
Misschien heeft Netsplitter hier wel interesse in?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:20 schreef Pagan het volgende:
Zoals de titel zegt, een toiletbril. Net nieuw maar overbodig door aanpassing badkamer. Op te halen in de omgeving van Groningen, even langs brengen is ook bespreekbaar.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |