Omdat ik niet Willem Middelkoop zelf ben, wel een fantatiek volger.quote:Willem, in je boeken pleit je altijd voor het aanhouden van goud als verzekering tegen het corrupte geldsysteem. Je hebt een goudhandelsbedrijf opgericht en je runt een op goud georienteerd beleggingsfonds. Waarom heb je in je eigen allocatie dan slechts 5% voor goud en zilver bestemd?
Nice! Laat je het braak liggen of ga je subsidie vangen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, er gaat hier binnenkort wat in landbouw grond. Buitenkansje in de regio waar ik vandaan kom, lekker lange termijn.
Hoe werkt dat precies? Zet je hoog op in de belasting- en verzekerwaarde van de grond of heb je ruimte tot onderhandelen als je bezit binnen het bestemmingsplan van de gemeente valt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, ik vang gewoon pacht en wacht tot de gemeente zijn bouwplannen de komende jaren concreter maakt.
Met 100% cash bedoel ik natuurlijk kortlopende deposito's. Fysiek geld aanhouden is meer iets voor tokkies en kampers.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker beschermd tegen inflatie ook..
Ik schrok al. Vooral omdat ik je ken van goede posts hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:46 schreef Arkai het volgende:
[..]
Met 100% cash bedoel ik natuurlijk kortlopende deposito's. Fysiek geld aanhouden is meer iets voor tokkies en kampers.
Ik denk dat je alle black swan adepten nu wel ernstig tekort doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:46 schreef Arkai het volgende:
[..]
Met 100% cash bedoel ik natuurlijk kortlopende deposito's. Fysiek geld aanhouden is meer iets voor tokkies en kampers.
Die krijg je alleen op je dak als je een goldwin maakt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik denk dat je alle black swan adepten nu wel ernstig tekort doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |