Nice! Laat je het braak liggen of ga je subsidie vangen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, er gaat hier binnenkort wat in landbouw grond. Buitenkansje in de regio waar ik vandaan kom, lekker lange termijn.
Hoe werkt dat precies? Zet je hoog op in de belasting- en verzekerwaarde van de grond of heb je ruimte tot onderhandelen als je bezit binnen het bestemmingsplan van de gemeente valt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, ik vang gewoon pacht en wacht tot de gemeente zijn bouwplannen de komende jaren concreter maakt.
Met 100% cash bedoel ik natuurlijk kortlopende deposito's. Fysiek geld aanhouden is meer iets voor tokkies en kampers.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker beschermd tegen inflatie ook..
Ik schrok al. Vooral omdat ik je ken van goede posts hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:46 schreef Arkai het volgende:
[..]
Met 100% cash bedoel ik natuurlijk kortlopende deposito's. Fysiek geld aanhouden is meer iets voor tokkies en kampers.
Ik denk dat je alle black swan adepten nu wel ernstig tekort doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:46 schreef Arkai het volgende:
[..]
Met 100% cash bedoel ik natuurlijk kortlopende deposito's. Fysiek geld aanhouden is meer iets voor tokkies en kampers.
Die krijg je alleen op je dak als je een goldwin maakt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik denk dat je alle black swan adepten nu wel ernstig tekort doet
Kun je beter een deposito bij icbc openenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:02 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Valt onder het Estlandse depositogarantiestelsel tot een ton en Estland is volgens mij wel stabiel euroland. Het is alleen wel een hele kleine bank. Doen of niet doen? www.bigbank.nl
100% fysiek goud. Uiteindelijk zal dat belangrijk blijken te zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Hoe hebben jullie op dit moment jullie geld/vermogen verdeeld? Ben ook benieuwd naar jullie argumenten/redenen. Ik heb het nu zo:
80% spaarrekeningen (waarvan de helft in 6mnd en jaardeposito)
5% aandelen
5% vastgoed
5% obligaties
5% goud en zilver
hyperinflatie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
100% fysiek goud. Uiteindelijk zal dat belangrijk blijken te zijn.
Geen idee hoe het uiteindelijk afloopt, al lijkt het er wel op dat er veel geprint gaat blijven worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |