Ik denk een verkeerde link gebruikt, want als ik die opvraag krijg ik een andere url:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:17 schreef MissFie het volgende:
Nog twee oudere foto's!
Een zebratje:
[ afbeelding ]
En een luipaardje:
[ afbeelding ]
Om de een of andere reden krijg ik mijn nagels niet langer dan dit. Vandaag weer één nagel echt tot het vel moeten afknippen![]()
Maar ik zit dan ook altijd aan vanalles te krabben en doe altijd met de hand de afwas (zonder handschoenen!) Ik denk dat ik die gewoonten maar eens moet veranderen...
Edit: en waarom lukken die foto's nu weer niet?
Vreemd, had ze beide (tinyurl en gewoon) geprobeerd, maar het lukte niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk een verkeerde link gebruikt, want als ik die opvraag krijg ik een andere url:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk joh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Leuk dat roze zeg!
Ik heb ze net ook gedaan toevallig!! Dit is mijn resultaat:
[ afbeelding ]
De basiskleur is My Best Friend's Tiara
En nee ben niet bij Hema geweest, ik ga er morgen meteen heen!!!
Owquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Sokkepok het volgende:
[ afbeelding ]
Een blauwe kleur van Paris Memories met 1 laag Catherine Arley - 676.
En m'n Praxis shirt![]()
Wat mooi! Ik zou zoo graag je nagels voor een dag willen lenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Nubar Peacock Feathers en Max Factor Fantasy Fire
[ afbeelding ]
Oh my! Amy wat doe je me aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef AmyGrace het volgende:
China Glaze Gussied Up Green met 1 laagje Speciallita - Hera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie combi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef ChantalQT het volgende:
Gosh - Miss Minty met de donkergroene Dashica stempellak
[ afbeelding ]
Ik ben mijn Lemony Flutter KWIJT![]()
Hij stond van de week nog gewoon op mijn nachtkastje en nu is hij gewoon spoorloos
Sooo die's felquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef afivi het volgende:
Yay Summer Neons!
[ afbeelding ]
China Glaze Flirty Tankini
[ afbeelding ]
China Glaze Surfin For Boys
Nou ik vind het mooi hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:33 schreef rosakai het volgende:
[ afbeelding ]
Vind er zelf niet veel aan.
Water marble is echt mijn ding niet!
ff mijn zonnebril opzetten!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
china glaze purple panic en opi black shatter
[ afbeelding ]
Mooie kleur!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze - Beach Cruise-r!
Zoo gaaf gedaan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef AmyGrace het volgende:
Orly Iron Butterfly en Essence Got a Secret + matte topcoat + rhinestone studs op een paar accentnagels.
[ afbeelding ]
Ow wat Lief!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:53 schreef Ties89 het volgende:
Sephora by OPI Havana Dreams en OPI Pink friday
en verdere kleuren zijn nailart verftubes van Oumaxi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is het nog niet helemaal maar het word steeds een beetje beter..
Vooral het randje bij mijn nagelriemen schoonmaken, ik vind het moeilijk om overal een goed gelijk randje te krijgen..
Staat je goed! Alleen jammer dat hij zo transparant is.quote:
Mooi Sok!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:35 schreef Sokkepok het volgende:
Gister weer een magnetische lak van Ebay.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef Chav het volgende:
Orly Goth (zit ook een fijne glitter in, is niet te zien op de foto) en Essence glitter.
[ afbeelding ]
Oh vooral je zilveren nagels vind ik super.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Thanks!
Gister Barry M met (de meest originele naam ooit) Red Glitter.
2 lagen btw.
[ afbeelding ]
En nu Essence - Silver Twister en rub-ons van de Action.
[ afbeelding ]
Holo!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Wow mooi, vooral die onderste Sokkepok!
Mijn Opi holonagels hoewel de zon er niet is dus het is een beetje fletsHet vierkante gaat gestaag beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke kleur is dit?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef rosakai het volgende:
Vaag hoe dat er uit ziet!
[ afbeelding ]
Had nog niet opgepoetst.
Het gaat even om de kleur:P
wijsvinger is afgebroken![]()
Heerlijk kleurtjequote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef afivi het volgende:
Welkom @Miss_Fie, leuke creatie! Handig om te weten dat neons zo duidelijk op zwart zijn
Toiffe kleurtjes @chav, @Sokkepok, @heaven7 en @rosakai
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl. Vond 'm wel goed bij het weer passen
Leuke gradient!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef rosakai het volgende:
Gradient nagels met zwart grijs en wit.
[ afbeelding ]
Kijk maar afgebroken! Lelijke wijs en middelvinger!
Met glitters!
[ afbeelding ]
Ik had 'm al op je blog gezien, maar oh wat is tie toch mooiquote:Op maandag 4 juni 2012 19:09 schreef AmyGrace het volgende:
Nfu Oh JS17 met OPI Pirouette My Whistle.JS17 is heel erg sheer, dus fantastisch voor jelly/glitter sandwich-nagels. Volgorde van aanbrengen: JS17-JS17-glitter-JS17-glitter-JS17-glitter.
[ afbeelding ]
Mooi! Ja holo's zijn krengen op de foto. Ik krijg ze alleen in de zon goed op de kiek.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eerste holo opgedaan! Ben er he-le-maal over te sprekenKrijg 'm alleen niet zo mooi op de foto als 'ie in het echt is, maar alsnog is het erg bling bling! Jammer dat de zon niet schijnt, misschien kan ik er morgen een mooie "zonfoto" van maken!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glitter Gal - Copper
Nice! dierenprintjes zijn altijd leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk een verkeerde link gebruikt, want als ik die opvraag krijg ik een andere url:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wowwwwwwwwwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Heb de holo vanmorgen in het zonnetje op de foto gezet!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt die holo is echt heavy. Ik vind het alleen een kreng om van mijn nagels af te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef heaven7 het volgende:
Pretty
Overigens heb ik die holo van Essence die die geeft zelfs met heel weinig licht nog een shitload aan glitters afDus die werkt wel beter dan een gewone holo maar hij is anders want een echte holo pakt zeg maar samen, zijn hele fijne glitters en die zie je in bogen op je nagel zitten, die glitters van Essence zijn heel grof en ieder glittertje op zich als jullie snappen wat ik bedoel.
Anyway, die is ook in het donker in de winter gorgeous op een donkere ondergrond
Thnx voor de tip! Ik kan alleen geen Holo's van China Glaze vinden, weet jij hoe die collectie heet toevallig? Teeezz, waar kan ik die het beste vinden?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:56 schreef Miss_V het volgende:
@Mrs Salvatore: Teeezz heeft ook een aantal holo's in de collectie. Deze kosten als ik me niet vergis rond de ¤ 5,00. Ook China Glaze is iets minder duur dan GlitterGal rond de 7-8 euries.
@ Heaven7: oh gaaf joh kun je niet zo'n pakketje opsturen![]()
@ChantalQT: wow wat heb je allemaal besteld? Oh ik zie het al bijna de hele England collectie...Hopelijk is de postingooi man lief voor je vandaag! Enne Thnx.
Toch maar eens een kijkje nemen, waar kan ik die het beste bestellen? (behalve eBay)quote:
Oh joh! Zonde zeg!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef Mirjam het volgende:
teezzz heeft al een tijdje geen holo's meer nin het assortiment, ze zijn overgegaan op een nieuwe lijn qua lakjes enzo
Thanks!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:15 schreef afivi het volgende:
@MissFie, leuke dierenprintjes, netjes gedaan ook
@Miss_V Mooi gestempeld en leuke kleurtjes! Past goed bij elkaar
@Mrs.Salvatore Holo'sVolgens mij heb ik deze ook, I like!
@ChantalQT Wow, wat een bazenbestelling! Goed bezigIk heb vorige week eindelijk mijn allereerste Nfu.Ohs besteld, can't wait!
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag China Glaze Strawberry Fields
Mooie combi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef ChantalQT het volgende:
CND - Perfectly Bare met zwarte stempellak en matte topcoat
[ afbeelding ]
Dit is mijn A England order:
SAINT GEORGE
ASCALON
BRIDAL VEIL
DRAGON
PRINCESS TEARS
JUBILICIOUS