Thanks!quote:
hema, eyelinerkwastjequote:Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef deadly_kiss het volgende:
heeft iemand hier een afbeelding van zo'n dun kwastje om restjes nagellak netjes af te werken langs de nagelriemen?
en waar kan ik dat kopen? ik zag bij de etos alleen maar dikkere kwastjes
tinyurl.com, en de stappen volgenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:57 schreef MissFie het volgende:
Hey Dames!
Ik volg jullie nu al een tijdje, maar heb hier nog nooit iets gepost.
@heaven7:dat recht vijlen lukt precies goed!
Hoe kan ik een foto'tje van mijn nagels bijvoegen? Wat is de makkelijkste manier? Enkel via een link?
Groetjes,
Fie!
Ja zulke heb ik ook! Werkt inderdaad perfect!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb dezen gekocht en die rechter is echt perfect! http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
Dankje!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Wow mooi, vooral die onderste Sokkepok!
Mijn Opi holonagels hoewel de zon er niet is dus het is een beetje fletsHet vierkante gaat gestaag beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Ik wist niet dat die neons zo goed zichbaar zijn op zwartquote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef MissFie het volgende:
Okee, heb een mijnalbum aangemaakt!
Hier mijn eerste nagels:
[ afbeelding ]
Met neons van CG en mijn favo zwart van Sinful Colors!
Ja sommige wel een beetje dubbel moeten doen, vandaar dat ze niet allemaal even groot zijn, maar dat valt in real life nog wel mee... foto's zijn altijd zo confronterend! Deze foto is trouwens vandaag genomen en het zit er al van woensdag op!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef Sokkepok het volgende:
Leuk! Ik wist niet dat die neons zo goed zichbaar zijn op zwart
Mijn standaard clean up kwastje, die rechtsequote:Op zondag 3 juni 2012 19:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb dezen gekocht en die rechter is echt perfect! http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
Haha! Hoewel nagelriemen soms vervelend kunnen zijn, ziet het niet hebben ervan der ook niet uit!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:11 schreef Sokkepok het volgende:
Lol, ik vond net deze foto bij een advertentie op Ebay:
[ afbeelding ]
Erg geloofwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |