Maar goed dan dat het geen "It's pain" heet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef Zelva het volgende:
Dan erger ik me inderdaad meer aan tenenkrommende buitenlandse namen, zoals:
[ afbeelding ]
'Het is brood'
Ja, daar ga ik wel vanuit ja.
Maar het klinkt zo lekker chic in het Frans.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef Zelva het volgende:
Dan erger ik me inderdaad meer aan tenenkrommende buitenlandse namen, zoals:
[ afbeelding ]
'Het is brood'
Ja, daar ga ik wel vanuit ja.
Die naam bestaat inmiddels niet meer, maar goed.
Wat is de fout?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef victorinox het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in de Telegraaf.
Nu is het ook mijn stille hoop dat deze beste man geëlektrocuteerd zou zijn, maar helaas heeft hij nog weg kunnen lopen en hebben we het hier niet over een Darwin award.
Iemand die geëlektrocuteerd is leeft niet meer.quote:
Klopt, daar dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef The_Dean het volgende:
Kan twee inbrekers zijn geweest en dat de ene het lichaam van de andere heeft meegenomen
En dat hun zinsbouw ook niet je van het is...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef DaverzNL het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vergeet ik nog de 'tusen' te omcirkelen, en '18 jaar EN ouder' is ook een vrij beperkte doelgroep.
Wat een aanbieding.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef KaBuf het volgende:
Ik hoop dat de foto het doet, maar ik zag laatst deze:
[ afbeelding ]
Niet echt een spelfout, maar toch wel een grove fout al zeg ik het zelf.
Na zo'n schok ben je toch dood of zwaargewond? Dan kun toch niet meer weglopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef victorinox het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in de Telegraaf.
Nu is het ook mijn stille hoop dat deze beste man geëlektrocuteerd zou zijn, maar helaas heeft hij nog weg kunnen lopen en hebben we het hier niet over een Darwin award.
Goed punt.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Iemand die geëlektrocuteerd is leeft niet meer.
Dan hadden ze een lijk gevonden.
Verdampt?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Iemand die geëlektrocuteerd is leeft niet meer.
Dan hadden ze een lijk gevonden.
Het is een methode, geen oorzaak.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef victorinox het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in de Telegraaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |