abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111673522
quote:
Via google ben ik hier terecht gekomen.. Ik heb al een aantal tips over dit onderwerp gelezen maar deze zijn in Tilburg bijna niet van toepassing. (Leger des Heils etc.)
Ik ben een jongedame van 22 jaar.. Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline... Zit nu te wachten op WaJong.. Die blijft nog een maand weg..
Samen met mijn man zit ik in de schuldsanering omdat ik jong uit huis getrapt ben zonder spullen zonder geld en dus schulden opliep, en leven we van leefgeld.. Per week krijgen we zo'n 25 euro. Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag.. Inmiddels zijn alle restjes droge rijst, droge spaghetti etcetera op en hebben we al anderhalve dag niet gegeten.. Ik ben doodmoe en voel me hondsberoerd..
Kortom:

Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld, en voor daarna: waar doe ik de meest goedkope boodschappen? Ik neem altijd al euroshopper merk en ga altijd de aanbiedingen na maar wil zo graag een voorraadje hebben zodat we een paar dagen zonder geld door kunnen komen.. Tot nu toe haal ik per week voedsel in huis en is dat na die week geheel op en als het leefgeld dan niet op tijd komt hebben we een probleem..
Alle tips zijn welkom!
quote:
Ik en mijn man willen graag iedereen bedanken die ons zo geweldig hebben geholpen, niet iedereen hier wil met naam genoemd worden. Maar diegenen die we bedoelen weten het zelf wel!

Jullie zijn engelen!

( Sorry kon het niet laten een nieuw topic te openen, ik vind het zo gezellig met jullie!
pi_111673532
Maar je kan wel toiletten schoonmaken? En bent in ene wel afgekeurd? hmmm!?
pi_111673540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:29 schreef thijssiee94 het volgende:

[..]

Ik en mijn man willen graag iedereen bedanken die ons zo geweldig hebben geholpen, niet iedereen hier wil met naam genoemd worden. Maar diegenen die we bedoelen weten het zelf wel!

Jullie zijn engelen!

( Sorry kon het niet laten een nieuw topic te openen, ik vind het zo gezellig met jullie!
Aldus paniekje
pi_111673555
nee ik pik er niet uit wat ik kan gebruiken om te trollen. de regel dat je niet mag werken met wajong is omdat er vanuit wordt gegaan dat je niet KAN werken. je geeft zelf aan dat je wel wilt werken maar niet kan omdat je dan je uitkering kwijtraakt.
pi_111673571
DIT:

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nee ik pik er niet uit wat ik kan gebruiken om te trollen. de regel dat je niet mag werken met wajong is omdat er vanuit wordt gegaan dat je niet KAN werken. je geeft zelf aan dat je wel wilt werken maar niet kan omdat je dan je uitkering kwijtraakt.
:Y
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:34:00 #6
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111673639
Bollen pellen, elke week contante doekoes.
pi_111673671
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens meer op in... Ik slik 8 soorten medicijnen, ben door 3 verzekeringsartsen en 2 arbeidsdeskundigen volledig afgekeurd om te werken. Daarvoor krijg ik volgende maand een uitkering,
en als ik nu ga werken (bij een supermarkt is altijd wit!) raak ik die uikering voorgoed kwijt en krijg ik een boete van 250 euro MEER ZEG IK ER NIET MEER OVER WANT BEN HET NU KOTSBEU DAT IK HEEL MIJN REDENEN WAAROM IK NIET KAN WERKEN OP TAFEL MOET GOOIEN
Heb je enig idee hoe erg dat is om op je 22e te horen dat je nooit meer mag werken!!!!!
Lieve schat dit is Fok, deze reacies hou je altijd. Eroverheen lezen en niet op reageren. Verder is FHF misschien een vriendelijkere en fijnere plek voor het vervolg van dit topic.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 18:35:35 #8
43556 miss_dynastie
pi_111673686
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef Paniekje het volgende:

Heb je enig idee hoe erg dat is om op je 22e te horen dat je nooit meer mag werken!!!!!
Er zijn twee dingen die voor mij wat moeilijk te geloven zijn:
- Dat men in tijden van veranderde sociale zekerheid zegt dat je nooit meer kan werken. Tegen de tijd dat jij op die leeftijd bent, ligt de pensioensleeftijd misschien wel op 80 jaar en men kan nu al inschatten dat het de komende 58 jaren niets meer met je gezondheid wordt?
- Als je in staat bent dergelijk werk te doen op vrijwillige basis, zou ik verwachten dat opbouw richting een betaalde baan absoluut tot de mogelijkheden behoort. Lijkt mij voor jouzelf ook een heel stuk prettiger.
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:37:36 #9
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111673750
Ik geloof er geen drol van dat jij nooit mag werken.

Een arts die dat zegt moet zelf eens onder de loep genomen worden.

Verder geen tips ofzo helaas.
pi_111673758
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Lieve schat dit is Fok, deze reacies hou je altijd. Eroverheen lezen en niet op reageren. Verder is FHF misschien een vriendelijkere en fijnere plek voor het vervolg van dit topic.
ja maar daar mag je niet schooieren voor geld. dilemma!
pi_111673801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik geloof er geen drol van dat jij nooit mag werken.

Een arts die dat zegt moet zelf eens onder de loep genomen worden.

Verder geen tips ofzo helaas.
haar verhaal zit vol tegenstrijdigheden. 'als de uitkering binnen is ga ik iedereen terugbetalen!'. waarom dan meer geld aannemen dan je strikt noodzakelijk nodig hebt :')
pi_111673831
ow, en wel geld hebben voor icetea maar nooit fruit kopen omdat het te duur is. ja ik heb teruggelezen nu.
pi_111673835
Kunnen al die mensen die hier de keuringsarts uithangen dat gewoon even overlaten aan de keuringsarts die er ook voor is aangesteld? :{ TS hoeft zich verder niet te verantwoorden aan wildvreemden op een forumpje. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_111673847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

haar verhaal zit vol tegenstrijdigheden. 'als de uitkering binnen is ga ik iedereen terugbetalen!'. waarom dan meer geld aannemen dan je strikt noodzakelijk nodig hebt :')
Omdat ze verwacht later zo veel geld te hebben dat ze het niet meer nodig heeft, maar nu letterlijk iedere cent kan gebruiken?

Sowieso, hoe weiger je een overboeking? :')
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:40:01 #15
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111673857
Oh trouwens toch wel

Op universiteiten zoeken ze vaak mensen voor een kort onderzoek, enquete etc. Levert je zo 10-20 euro op. Vaak vind je zulke advertenties in academische ziekenhuizen (poliklinieken etc en plaatsen waar studenten komen) en universiteiten.

En via internet kun je natuurlijk de hele dag reclame bekijken, is ook marginaal tientjeswerk maar als je het echt goed kunt gebruiken en er tijd voor hebt is het geld!
pi_111673868
Gezien de uitroeptekens en BOLD tekst van Paniekje heb ik het vermoeden dat ze op bovenstaande posts niet gaat reageren. Ik zou ook niet mijn hele medische dossier op FOK! gooien.En aangezien wij hier niet kunnen beoordelen hoe ze er medisch aan toe is, zijn die posts nogal van bedenkelijk niveau.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111673870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow, en wel geld hebben voor icetea maar nooit fruit kopen omdat het te duur is. ja ik heb teruggelezen nu.
:')! De icetea kost 45 cent. En fruit gaat ze nog kopen van het geld dat ze eerder gekregen heeft. Paniekje meldde dat ze allebei eerst niet kon ;)
pi_111673876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Hier ook niet :{w
pi_111673904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat ze verwacht later zo veel geld te hebben dat ze het niet meer nodig heeft, maar nu letterlijk iedere cent kan gebruiken?

Sowieso, hoe weiger je een overboeking? :')
stoppen met je rekeningnummer pm-en zou helpen.
pi_111673927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dat heeft ze dan ook nooit gedaan.
Maar ja, we weten inmiddels wel dat je de dingen zo draait dat je haar kunt bashen. Erg triest.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111673928
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

stoppen met je rekeningnummer pm-en zou helpen.
Je had toch teruggelezen? Die hebben users onderling ook verspreid.
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:42:19 #22
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111673943
Je kunt ook een kamer zwart verhuren aan een pool á 200 euro de maand.
pi_111673957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je had toch teruggelezen? Die hebben users onderling ook verspreid.
dan nog kun je per direct terugstorten wat je niet nodig hebt. ben jij zo dom of wil je alleen zien wat in je plaatje past.
pi_111673977
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Tchock het volgende:
Je had toch teruggelezen?
Ja, maar hij pikt er alleen die dingen uit die hij kan gebruiken om te trollen. :')
pi_111674011
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat heeft ze dan ook nooit gedaan.
Maar ja, we weten inmiddels wel dat je de dingen zo draait dat je haar kunt bashen. Erg triest.
een moeder op straat met een kind die je hongerig aankijkt schooiert ook voor geld, evenzo ts met haar 'ik heb honger' verhaal. honger :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')