quote:Via google ben ik hier terecht gekomen.. Ik heb al een aantal tips over dit onderwerp gelezen maar deze zijn in Tilburg bijna niet van toepassing. (Leger des Heils etc.)
Ik ben een jongedame van 22 jaar.. Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline... Zit nu te wachten op WaJong.. Die blijft nog een maand weg..
Samen met mijn man zit ik in de schuldsanering omdat ik jong uit huis getrapt ben zonder spullen zonder geld en dus schulden opliep, en leven we van leefgeld.. Per week krijgen we zo'n 25 euro. Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag.. Inmiddels zijn alle restjes droge rijst, droge spaghetti etcetera op en hebben we al anderhalve dag niet gegeten.. Ik ben doodmoe en voel me hondsberoerd..
Kortom:
Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld, en voor daarna: waar doe ik de meest goedkope boodschappen? Ik neem altijd al euroshopper merk en ga altijd de aanbiedingen na maar wil zo graag een voorraadje hebben zodat we een paar dagen zonder geld door kunnen komen.. Tot nu toe haal ik per week voedsel in huis en is dat na die week geheel op en als het leefgeld dan niet op tijd komt hebben we een probleem..
Alle tips zijn welkom!
quote:Ik en mijn man willen graag iedereen bedanken die ons zo geweldig hebben geholpen, niet iedereen hier wil met naam genoemd worden. Maar diegenen die we bedoelen weten het zelf wel!
Jullie zijn engelen!
( Sorry kon het niet laten een nieuw topic te openen, ik vind het zo gezellig met jullie!
Aldus paniekjequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:29 schreef thijssiee94 het volgende:
[..]
Ik en mijn man willen graag iedereen bedanken die ons zo geweldig hebben geholpen, niet iedereen hier wil met naam genoemd worden. Maar diegenen die we bedoelen weten het zelf wel!
Jullie zijn engelen!
( Sorry kon het niet laten een nieuw topic te openen, ik vind het zo gezellig met jullie!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nee ik pik er niet uit wat ik kan gebruiken om te trollen. de regel dat je niet mag werken met wajong is omdat er vanuit wordt gegaan dat je niet KAN werken. je geeft zelf aan dat je wel wilt werken maar niet kan omdat je dan je uitkering kwijtraakt.
Lieve schat dit is Fok, deze reacies hou je altijd. Eroverheen lezen en niet op reageren. Verder is FHF misschien een vriendelijkere en fijnere plek voor het vervolg van dit topic.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in... Ik slik 8 soorten medicijnen, ben door 3 verzekeringsartsen en 2 arbeidsdeskundigen volledig afgekeurd om te werken. Daarvoor krijg ik volgende maand een uitkering,
en als ik nu ga werken (bij een supermarkt is altijd wit!) raak ik die uikering voorgoed kwijt en krijg ik een boete van 250 euro MEER ZEG IK ER NIET MEER OVER WANT BEN HET NU KOTSBEU DAT IK HEEL MIJN REDENEN WAAROM IK NIET KAN WERKEN OP TAFEL MOET GOOIEN
Heb je enig idee hoe erg dat is om op je 22e te horen dat je nooit meer mag werken!!!!!
Er zijn twee dingen die voor mij wat moeilijk te geloven zijn:quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef Paniekje het volgende:
Heb je enig idee hoe erg dat is om op je 22e te horen dat je nooit meer mag werken!!!!!
ja maar daar mag je niet schooieren voor geld. dilemma!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lieve schat dit is Fok, deze reacies hou je altijd. Eroverheen lezen en niet op reageren. Verder is FHF misschien een vriendelijkere en fijnere plek voor het vervolg van dit topic.
haar verhaal zit vol tegenstrijdigheden. 'als de uitkering binnen is ga ik iedereen terugbetalen!'. waarom dan meer geld aannemen dan je strikt noodzakelijk nodig hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik geloof er geen drol van dat jij nooit mag werken.
Een arts die dat zegt moet zelf eens onder de loep genomen worden.
Verder geen tips ofzo helaas.
Omdat ze verwacht later zo veel geld te hebben dat ze het niet meer nodig heeft, maar nu letterlijk iedere cent kan gebruiken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haar verhaal zit vol tegenstrijdigheden. 'als de uitkering binnen is ga ik iedereen terugbetalen!'. waarom dan meer geld aannemen dan je strikt noodzakelijk nodig hebt
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow, en wel geld hebben voor icetea maar nooit fruit kopen omdat het te duur is. ja ik heb teruggelezen nu.
Hier ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja maar daar mag je niet schooieren voor geld. dilemma!
stoppen met je rekeningnummer pm-en zou helpen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze verwacht later zo veel geld te hebben dat ze het niet meer nodig heeft, maar nu letterlijk iedere cent kan gebruiken?
Sowieso, hoe weiger je een overboeking?
Dat heeft ze dan ook nooit gedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ja maar daar mag je niet schooieren voor geld. dilemma!
Je had toch teruggelezen? Die hebben users onderling ook verspreid.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stoppen met je rekeningnummer pm-en zou helpen.
dan nog kun je per direct terugstorten wat je niet nodig hebt. ben jij zo dom of wil je alleen zien wat in je plaatje past.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je had toch teruggelezen? Die hebben users onderling ook verspreid.
Ja, maar hij pikt er alleen die dingen uit die hij kan gebruiken om te trollen.quote:
een moeder op straat met een kind die je hongerig aankijkt schooiert ook voor geld, evenzo ts met haar 'ik heb honger' verhaal. hongerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook nooit gedaan.
Maar ja, we weten inmiddels wel dat je de dingen zo draait dat je haar kunt bashen. Erg triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |