ditquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Debsterr het volgende:
Iemand vroeg me vandaag hoeveel de collectie van mij waard is. Ik wilde er niet over nadenken.
hoe gaat t num et sien lin?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Niet de ja omdat het lang duurde, maar omdat Sien stuk is dus...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Niet de ja omdat het lang duurde, maar omdat Sien stuk is dus...
Oh dat zei ik nooit!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Debster, die altijd zei dat we zo kansloos waren met onze stash.
Tot ze ging bloggen![]()
Nou niet op die amnier, wel dat je zo trots was op jezelf omdat je zo veel minder had dan de restquote:
Ik zal het eens navragenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
Zou je nagellak niet kunnen verzekeren? Als verzameling?
Ik was altijd blij dat ik me redelijk kon inhouden jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou niet op die amnier, wel dat je zo trots was op jezelf omdat je zo veel minder had dan de rest![]()
Ja, kak...quote:
ach joh SQ blerde altijd op mij dat ik alleen maar OPI en dat soort merken wou en kijk nu mevrouw zelfquote:
FAlen is makkelijker en leukerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was altijd blij dat ik me redelijk kon inhouden ja. But i haz failed. Met de CG samples over de 400 denk ik.
Ik heb relatief weinig OPI hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach joh SQ blerde altijd op mij dat ik alleen maar OPI en dat soort merken wou en kijk nu mevrouw zelf
Boven een bepaald bedrag valt een verzameling volgens mij niet meer onder inboedelverzekering, ik moest iig voor mijn tassen wel een aparte verzekering nemenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
Zou je nagellak niet kunnen verzekeren? Als verzameling?
Nee maar dat je catrice en essence bijna niet meer draagt/koopt, zei je tijd terug zelf nogquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag valt een verzameling volgens mij niet meer onder inboedelverzekering, ik moest iig voor mijn tassen wel een aparte verzekering nemen
Klopt maar die had ik soberso al weinig. Ik was vanaf dag 1 een china glaze soppie en nog steedsquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar dat je catrice en essence bijna niet meer draagt/koopt, zei je tijd terug zelf nog
Ik vind china glaze zo fijn behalve die cremes, ik heb gwoon ALTIJD ruzie met die kutlakjes als het een creme is ..... i iz nubquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt maar die had ik soberso al weinig. Ik was vanaf dag 1 een china glaze soppie en nog steeds
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind china glaze zo fijn behalve die cremes, ik heb gwoon ALTIJD ruzie met die kutlakjes als het een creme is ..... i iz nub
Ooh dus het ligt niet aan mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind china glaze zo fijn behalve die cremes, ik heb gwoon ALTIJD ruzie met die kutlakjes als het een creme is ..... i iz nub
Ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:31 schreef Mss het volgende:
Soooooo het was druk in de supermarkt dan. En bijna alles was op. Dus ik ga burritos maken
.
Kijk maar uit..... *tudududududu......*quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
oorlog hier in huis .. ik heb de katten wormenpil gegeven en vlooienspul ... we zijn nu geen vrienden meer volgens mij
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak...
Ze doet heul niks, en ze is nog steeds stijf en moe en trillerig en nu had ze net ook nog een lekkere groene snotklodder uit d'r neus hangen
Nee alleen als ik snel genoeg reageer en er voldoende samples zijn (ik weet niet of ze zelf dan ook nog kiezen tussen de mensen die op tijd waren).quote:
Hont zelf niet, bloedquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]buuuuh
maar wat was er precie smet haar? ik volg de sc niet echt, en ik weet alleen dat ze naar utrecht moest voor onderzoek
Okequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee alleen als ik snel genoeg reageer en er voldoende samples zijn (ik weet niet of ze zelf dan ook nog kiezen tussen de mensen die op tijd waren).
Misschien lopen er nog wel een paar exemplaren rondquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil ook een Lies. Maar wat kut van Sientje zeg
.
Ohja, kak, dat vergeet ik steeds!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
liiiiin waarom doe jij geen drawsomething meer
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, kak, dat vergeet ik steeds!!!
Ik ga NU even kijken
Moet lukkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:10 schreef megamandy het volgende:
Nou ik ga een poging tot sponzen doenvraag me alleen af of het gaat lukken met de spons. Ik heb maar een make-up sponsje bij de Hema gekocht.
Ik heb er van de kruidvat en als daar niet genoeg nagellak op zit blijven dr stukjes spons op de nagel zitten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet lukken
Met een stukje schuurspons gaat ook heel goed
Stukjes spons op je nagel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:20 schreef rosakai het volgende:
[..]
Ik heb er van de kruidvat en als daar niet genoeg nagellak op zit blijven dr stukjes spons op de nagel zitten.
Yay!!! Good busyquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb mooie witte randjes, superwit, want er zit allemaal grondverf onder![]()
Ik wilde weer zo nodig een houten plafond schilderen met een kwast, da's een disaster waiting to happen natuurlijk![]()
Maar wel gelukt, schilderen is klaar voor vandaag. Als alles mee zit is de planning dat volgende week 1 toilet helemaal op en top af is
je doet iets heel erg verkeerd denk ik dan eerder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef rosakai het volgende:
[..]
Ja, dat blijft dan plakken aan de nagellak ofzo.
(Ben ik denk ik te ongeduldig)
Oja dan heb ik dat nog als backupquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet lukken
Met een stukje schuurspons gaat ook heel goed
even een vraagje, ben jij buitenlands dat je zo beroerd typt/Nederlands kan of ben je onder de 12?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef rosakai het volgende:
[..]
Ja, dat blijft dan plakken aan de nagellak ofzo.
(Ben ik denk ik te ongeduldig)
HAHAHAHAHHHA KIPquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
even een vraagje, ben jij buitenlands dat je zo beroerd typt/Nederlands kan of ben je onder de 12?
hoest met jou en UNF, vermaken jullie je? of komt ze pas zaterdag ofzo?quote:
Nee ze is er al sinds gisteravond. Lekker samen no lifen op fok tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoest met jou en UNF, vermaken jullie je? of komt ze pas zaterdag ofzo?
wat gemeen dat je Rosa meteen voor marokkaan uitmaaktquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
even een vraagje, ben jij buitenlands dat je zo beroerd typt/Nederlands kan of ben je onder de 12?
Dat zou ook kunnen... Of t is gewoon de schuld van t sponsje!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
je doet iets heel erg verkeerd denk ik dan eerder.
ik zat eerder aan Antilliaan te denken gezien de schrijfwijze en de UIquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat gemeen dat je Rosa meteen voor marokkaan uitmaakt
heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ze is er al sinds gisteravond. Lekker samen no lifen op fok toch
Hey, de UI zijn gewoon Zoya Summer Mattes jonge!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat eerder aan Antilliaan te denken gezien de schrijfwijze en de UI
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef rosakai het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen... Of t is gewoon de schuld van t sponsje!
Laatste keren had ik er overigens geen last van.
Ik lachte zo hard dat mijn rug kraktequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd kud, magellakrevomer in je snee
Misschien zit hij nu juist weer goed!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat mijn rug krakte
Lollerquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat mijn rug krakte
helaasquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien zit hij nu juist weer goed!![]()
alsnog vet lelijk, doet me aan jaren 80 streekhookers denkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, de UI zijn gewoon Zoya Summer Mattes jonge!
Dit topic is om te sc-en.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef rosakai het volgende:
Nee ben geen "buitenlander" en ook geen 12...
Dit forum is toch om je nagels te showen?
Niet om n ander af te kraken!
nee dit is de slowchat hoor!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef rosakai het volgende:
je zit in de SC, daar mag alles gezegd worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef rosakai het volgende:
mijn nagellakcollectie steekt haar tong naar je uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alsnog vet lelijk, doet me aan jaren 80 streekhookers denken
Plus dat!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dit is de slowchat hoor!
Hier kraken we alles af! Met bier!
Oh ja, trouwen en afvallen zijn taboequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zit in de SC, daar mag alles gezegd worden.
Behalve als het over trouwen gaat, want dat vinden sommige Fokkers niet leuk![]()
Maar waarom typ je dan zo slecht?
ich liebe schwartzes magels undezoquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn nagellakcollectie steekt haar tong naar je uit
Space is idd een goede sparringpartner, die heeft ook nog in habbohotel gezetenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien vOell jE j zOow betOor thuiijss,,,,
GoEDu SchRiujFWijzEquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien vOell jE j zOow betOor thuiijss,,,,
oh ja, afvallen mag inderdaad ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, trouwen en afvallen zijn taboe":D :d :d
Hahahhahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space is idd een goede sparringpartner, die heeft ook nog in habbohotel gezeten![]()
Slowchatten is Englishquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef Lindytje het volgende:
Slowchatten
Nederlands
Mocht je het niet snappen...
Bestaat dat eigenlijk nog.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space is idd een goede sparringpartner, die heeft ook nog in habbohotel gezeten![]()
was wel de laatste keer dat ik zwarte nagels had de opmerking ja.... van 4 mensen achter elkaarquote:
een neg0r?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
lin is een vent aan het tekenen met goede zoenlippen
Ik moest nu al nadenken wat ik ook alweer had getekend...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
lin is een vent aan het tekenen met goede zoenlippen
Ik weet het niet meer..quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hahahahaha tijdens dat college lindy
staat dat pijltje nou naar die baard of heeft die gast wat afgebeteb>quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest nu al nadenken wat ik ook alweer had getekend...
Je Gandalf was trouwens wel baas
Zombie Gandalf?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
staat dat pijltje nou naar die baard of heeft die gast wat afgebeteb>
Ja, die baard jonguh!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
staat dat pijltje nou naar die baard of heeft die gast wat afgebeteb>
Dat ze vroegen, wie heeft er habbo hotel gespeeldquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer..Wat was dat?
RenRen for president!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]Vind ik prima!
Ben alleen geen LIFmod.
JA JONGE HIJ HEEFT TOCH IETS HALF AFGEKLOVEN N ZIJN HANDEN!!quote:
Oh, godsamme, ja!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ze vroegen, wie heeft er habbo hotel gespeeldsaonm
Ik wilde een duim, maar dat lukte niet, en toen had ik geen zin om te gummen en toen....quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA JONGE HIJ HEEFT TOCH IETS HALF AFGEKLOVEN N ZIJN HANDEN!!
... of is dat zijn hand .. ?
anywaaaaays!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde een duim, maar dat lukte niet, en toen had ik geen zin om te gummen en toen....
Dus.........
Ik ga voor de amoebequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef RenRen- het volgende:
Nu ga ik eten kopen. Ik heb 4 euro en een keelontsteking (Vermoed ik. Of gewoon een hele gekke amoebe-achtige vlek op mijn verhemelte)
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ROT OP
MILO LIGT NOOOOOOOIT OP DE BANK ..... heb ik net de hele bank schoon gemaakt ligt meneer daar te tukken en WEIGERT op zijn eigen kussen te gaan
Trolkaddersquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ROT OP
MILO LIGT NOOOOOOOIT OP DE BANK ..... heb ik net de hele bank schoon gemaakt ligt meneer daar te tukken en WEIGERT op zijn eigen kussen te gaan
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ROT OP
Altijd lekker samenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, voel ik me niet zo alleenKan ik praten met de amoebe in mijn hoofd
Ja, dankjequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga nu wat tekenen maar geen idee of ik het kan dus succes straks
Huh?? Hoe kan dat dan joh? Wat voor foon heb jij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan dat hele Draw Something niet downloaden joh. Er zijn alleen maar helpers voor te vinden
iPhone! Ik miste een spatie, dus hij downloadt nuquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huh?? Hoe kan dat dan joh? Wat voor foon heb jij?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
iPhone! Ik miste een spatie, dus hij downloadt nudoos.
Welke 2e kleur?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:03 schreef megamandy het volgende:
Nou, Sir! Yes, Sir! zit erop. nu mijn vriend halen op het station en dan ga ik een poging doen met de spons
Ik heb een mooien tekening voor je gemaaktquote:
die voor jou is klaar, beetje faal maari k denk wel dat je t raadquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een mooien tekening voor je gemaakt
Mijn tekenskillz zuigen
Ik ga radenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die voor jou is klaar, beetje faal maari k denk wel dat je t raad
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Die pleurisapp loopt weer eens vast/start niet op
Na het eten even kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een mooien tekening voor je gemaakt
Mijn tekenskillz zuigen
Ik wil Dragon proberen. Ik heb niet veel kleurenquote:
Klinkt mooiquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil Dragon proberen. Ik heb niet veel kleurenen het thema is jacht en leger dus wil het groen houden
Ik denk het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef RenRen- het volgende:
Ladies, als ik paracetamol moet slikken, kan het kwaad dat het Paracetamol/Coffeïne is? Zou dat uitmaken?
Keelontsteking is irritantquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gedaan. En morgen naar de dokter, want ik denk echt dat ik een keelontsteking heb gekregen.
Coffeine zorgt ervoor dat de paracetamol sneller wordt opgenomen in je lichaam, kan geen kwaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef RenRen- het volgende:
Ladies, als ik paracetamol moet slikken, kan het kwaad dat het Paracetamol/Coffeïne is? Zou dat uitmaken?
I know, vroeger had ik er iedere week eentje, en tegenwoordig is het wel minder... Dus ik hoop het niet, maar slikken doet wel steeds meer pijn.quote:
Gelukkig, ik hoopte het alquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Coffeine zorgt ervoor dat de paracetamol sneller wordt opgenomen in je lichaam, kan geen kwaad
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Paste niet man!! De staart was te lang
Dankje! Ik heb ook koorts kom ik net achter, dus morgen lekker de dokter bellen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hallon
Lin wat kut zeg van Sien ik hoop dat hij/zij snel beter wordt.
en Ren beterschap
Lijkt me verstandig inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb ook koorts kom ik net achter, dus morgen lekker de dokter bellen.
quote:
je krijgt bij elke tekening muntjes, als je genoeg muntjes hebt kun je verfjes kopen door op het + te klikken achter de verfjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:49 schreef RenRen- het volgende:
Sorry voor mijn vliegtuig Sharanawanneer krijg je meer kleurtjes?
die kun je ''kopen'' nadat je meer punten hebt gespaard en die krijg je als je meer potjes goed raadquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:49 schreef RenRen- het volgende:
Sorry voor mijn vliegtuig Sharanawanneer krijg je meer kleurtjes?
ik heb bijna alle verfjes al gekochtquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:53 schreef RenRen- het volgende:
Oke, thanks! Duur zegRelatief gezien dan
Heb jij er niet last van dat je foon/accu binnen no time leeg is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb bijna alle verfjes al gekocht![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb bijna alle verfjes al gekocht![]()
![]()
Mijn broer had dat. Die ging stadion tekenen, begon toen heel blij en realiseerde zich vervolgens dat hij geen groen had.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik wil er ook meer, ik kan bepaalde dingen niet met blauw, geel en zwart
Ik ging een boom tekenen... Met zwart en blauw..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn broer had dat. Die ging stadion tekenen, begon toen heel blij en realiseerde zich vervolgens dat hij geen groen had.
Hihi. vergelijkbaar probleem ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ging een boom tekenen... Met zwart en blauw..
dat soort dingen deed ik in t begin ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ging een boom tekenen... Met zwart en blauw..
Ookal lijkt een stadionme wel veel moeilijker uit te beelden als je geen groen hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi. vergelijkbaar probleem ja.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat soort dingen deed ik in t begin ook
Hij heeft hem gewoon getekend, en toen een pijl naar het midden gemaakt met daarbij 'groen'. Werkt ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ookal lijkt een stadionme wel veel moeilijker uit te beelden als je geen groen hebt
eeeeehhhh ... ongeveer een week ofzo voordat ik mijn eerste tekening op facebook gooide, maar ik teken alllen als ik tijd heb dus soms kan t ff durenquote:
ik ben sharanaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Doe mij ook eens toevoegen trouwens! Username is voornaam, en dan meteen erachteraan vdk.
Ik vind het best leuk!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
De foto's zijn niet geweldig maar dat is ook meer omdat het al zo donker is in de kamer. Maar ik ben heeeel tevreden met mijn eerste poging tot nail art
De kleuren liggen dicht bij elkaar maar dat is ook de bedoeling en past bij het thema. Oja en die paar vlekjes op mijn vinger heb ik daarna ook nog weggeveegd dus dat is helemaal schoon
[ afbeelding ]![]()
Dankjequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk!
Bambi, ik ben begonnen!
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk!
Bambi, ik ben begonnen!
.....quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:
Maar Rosakai, waarom typ je zo slecht Nederlands dan?
Lekker subtiel wel, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met gewoon daglichtquote:
Oh geen probleem hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.Kan niet heel vaak tekenen hor, want ik heb hier geen wifi en dan gaat m'n mobiel internet nogal hard.
En hoi!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef milka82 het volgende:
God nondeju! Wat is New Kids Nitro een kutfilm (ja ik heb hem uit gekeken maar nooit weer) Ohai trouwens
Deel 1 heb ik ook nooit gezien. Volgens mij niets voor mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef milka82 het volgende:
God nondeju! Wat is New Kids Nitro een kutfilm (ja ik heb hem uit gekeken maar nooit weer) Ohai trouwens
Wat is er? Het was volgens mij een serieuze vraag en ik ben ook benieuwd hoe het komt. Je hebt een keer benoemd dat je mobiel zat, maar als ik mobiel zit betekent dat voor mij dat ik mijn posts extra controleer op typefouten. Dus ja, ik vraag me wel af of er een reden is voor de kwaliteit van de spelling en grammatica in je posts hier. Maar als dat prive is kan je dat ook zeggen hoor.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat is er? Het was volgens mij een serieuze vraag en ik ben ook benieuwd hoe het komt. Je hebt een keer benoemd dat je mobiel zat, maar als ik mobiel zit betekent dat voor mij dat ik mijn posts extra controleer op typefouten. Dus ja, ik vraag me wel af of er een reden is voor de kwaliteit van de spelling en grammatica in je posts hier. Maar als dat prive is kan je dat ook zeggen hoor.
Misschien is ze wel dyslectisch maar dan nog geeft Fok een rood priegeltje onder dingen die verkeerd geschreven zijn dus ben wel benieuwd inderdaadquote:
Dat kan, maar daarom wordt het ook gevraagd toch? Zodat er kans op uitleg is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Misschien is ze wel dyslectisch maar dan nog geeft Fok een rood priegeltje onder dingen die verkeerd geschreven zijn dus ben wel benieuwd inderdaad
Even miscommunicatie denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan, maar daarom wordt het ook gevraagd toch? Zodat er kans op uitleg is.
Gradient i.c.m. smurrie kleur en Dragon kan bijna niet mis gaanquote:
Trusten schaar, hoe gaat het met je spin?quote:
Discozwemmen en dan mag hij stiekem onderwater aan mijn buik voelen natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
Zwemmendat is echt heerlijk! Maar trekken jullie dan baantjes of gaan jullie discozwemmen
Mijn ouders hebben hem voor me weggehaald toen ik op mijn werk wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Trusten schaar, hoe gaat het met je spin?
Lieven oudersquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hem voor me weggehaald toen ik op mijn werk was
En ze erkende dat hij wel groot en naar was
Waarom blegh?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
zwemmen![]()
ik moet dat eigenlijk doen maar ivnd het zo blegh
Aaaa wat liefquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hem voor me weggehaald toen ik op mijn werk was
En ze erkende dat hij wel groot en naar was
ik weet niet .. .gewoon .. stom ... niet mijn ding denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef BGTes het volgende:
[..]
Waarom blegh?
En.. spin? ._. Je had een spin? D:
reumaklanten, ze moeten zwemmen maar ze willen het nitequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zwemmen..dat je in het water weekt waar vieze mensen met vet haar, schimmelnagels en zweetoksels ook in drijven
Ik moet ook maar ik wil zó hard níet
nee maar wel de tekening iets omhoog doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Kn je bij Draw Something ook dat paneel met de letters weg krijgen?
Ohja, verhipquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee maar wel de tekening iets omhoog doen
Nou denk ik daar weer aanquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zwemmen..dat je in het water weekt waar vieze mensen met vet haar, schimmelnagels en zweetoksels ook in drijven
Als iemand nou eens droog water uitvond hequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
reumaklanten, ze moeten zwemmen maar ze willen het nite
Vergeet de mensen die plassen nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had hem zo niet door. Ik zat zo... Lion... Maar die letters zijn er heulemaal niet....quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ren sorry ik was aan t kutten met het gezicht en t lukte maar niet en t is laat en ik werd chaggie en toen heb k maar op verzenden geramd
O en mannen met heul veul rug haar ook zo ranzigquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mensen die er in plassen, kwijlslierten, snotporken en aarsnaden
Ik ben echt vies van mensen
Ik wilde iets te eten pakken. Nu niet meer.quote:
lunchboxen waar?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Taart wat leuk zeg die lunchboxen voor je kinderen
Oh, geen kwartier. 25 minuten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kutje, ik moet morgen een trein echt halen. Maar de bus ernaartoe is een beetje krap, alleen de eerdere gaat meteen een kwartier eerder. Alleen ik wil eigenlijk niet fietsen, want dat heb ik nog nooit gedaan dus dan verdwaal ik straks. Dilemma's.
Op je blogquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
laptop bijna leeg dus ik sluit af
![]()
Slaap lekker alvast
Weltrustenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik ook nog![]()
Maar dank je wel, lief :-)
Ja maar echt ruim op tijd vertrekken betekent bijna net zo laat vertrekken als dat die eerdere bus gaat. Ik ben zo vermoeiend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Fietsen. Je hebt toch een smartphone? Gewoon ruim om tijd vertrekken en lekker fietsen!
Ja, maar dan weet je wel meteen hoe je moet fietsen en hoe lang je er normaal gesproken over doetquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar echt ruim op tijd vertrekken betekent bijna net zo laat vertrekken als dat die eerdere bus gaat. Ik ben zo vermoeiend.
Ja, maar kreeg net door dat die trein misschien ook wat op het randje is. En als ik een eerdere trein moet pakken kan ik ook wel die eerdere bus pakken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je wel meteen hoe je moet fietsen en hoe lang je er normaal gesproken over doet.
dyslexie is geen excuus imo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef rosakai het volgende:
Ja, dyslexie... En geen rode priegel dingetjes....
+1quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dyslexie is geen excuus imo.
tegenwoordig lijkt iedereen wel te lam om nog normaal te spellen.
ff lekker snel en hup.
zegt iemand er wat van?
ach, dan heb ik dyslexie.
Als je weet dat je dyslexie hebt, is het dan niet handig om iets te installeren waarmee je wel die rode priegel dingetjes krijgt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef rosakai het volgende:
Ja, dyslexie... En geen rode priegel dingetjes....
ja, ik ben d'r klaar mee hoor.quote:
Ik deel je irritatie Mir. Is het nou zo moeilijk om je post een keertje na te kijken voor je op invoeren ramt. Ik ben zelf echt niet foutloos, maar probeer het wel zoveel mogelijk. En desnoods edit je een post.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ben d'r klaar mee hoor.
echt, heel fok heeft verdikkie dyslexie.
moet je eens in klb kijken, spelling waar de ratten geen brood van lusten 'oh ja dyslexie dan mag het'
ik probeer er wel altijd op te letten maar het komt ook wel eens voor dat ik woorden een keer op ene andere plek zet dan waar die zouden moeten horen, maar dat komt denk ik wat meer door mijn friesismequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ben d'r klaar mee hoor.
echt, heel fok heeft verdikkie dyslexie.
moet je eens in klb kijken, spelling waar de ratten geen brood van lusten 'oh ja dyslexie dan mag het'
geloof me, ik zal de eerste zijn om van mezelf te zeggen dat ik de typtering heb, maar dat komt omdat ik te snel typ.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik deel je irritatie Mir. Is het nou zo moeilijk om je post een keertje na te kijken voor je op invoeren ramt. Ik ben zelf echt niet foutloos, maar probeer het wel zoveel mogelijk. En desnoods edit je een post.
meh.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mir gaat het trouwens al weer wat beter met je?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meh.
ik heb geen geld en rekeningen stapelen zich op.
mijn vingers zijn opgezwollen, ontstoken en ze bloeden, en ik voel me keidik.
I've had better times
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
IK KAN PRIMA TYPEN ALS IK DRONKEN BEN!!!!
....
...
WAIT A MINUTE!
ben ik te lam voorquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Typtering is tot daar aan toe maar gewoon een beetje hoofdletters en punten gebruiken is toch niet zo moeilijk?
lief, dank jequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik weet dat ik je niet ken enzo maar mocht ik iets voor je kunnen doen doe ik het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |