ditquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Debsterr het volgende:
Iemand vroeg me vandaag hoeveel de collectie van mij waard is. Ik wilde er niet over nadenken.
hoe gaat t num et sien lin?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Niet de ja omdat het lang duurde, maar omdat Sien stuk is dus...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Niet de ja omdat het lang duurde, maar omdat Sien stuk is dus...
Oh dat zei ik nooit!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Debster, die altijd zei dat we zo kansloos waren met onze stash.
Tot ze ging bloggen![]()
Nou niet op die amnier, wel dat je zo trots was op jezelf omdat je zo veel minder had dan de restquote:
Ik zal het eens navragenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
Zou je nagellak niet kunnen verzekeren? Als verzameling?
Ik was altijd blij dat ik me redelijk kon inhouden jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou niet op die amnier, wel dat je zo trots was op jezelf omdat je zo veel minder had dan de rest![]()
Ja, kak...quote:
ach joh SQ blerde altijd op mij dat ik alleen maar OPI en dat soort merken wou en kijk nu mevrouw zelfquote:
FAlen is makkelijker en leukerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was altijd blij dat ik me redelijk kon inhouden ja. But i haz failed. Met de CG samples over de 400 denk ik.
Ik heb relatief weinig OPI hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach joh SQ blerde altijd op mij dat ik alleen maar OPI en dat soort merken wou en kijk nu mevrouw zelf
Boven een bepaald bedrag valt een verzameling volgens mij niet meer onder inboedelverzekering, ik moest iig voor mijn tassen wel een aparte verzekering nemenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
Zou je nagellak niet kunnen verzekeren? Als verzameling?
Nee maar dat je catrice en essence bijna niet meer draagt/koopt, zei je tijd terug zelf nogquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag valt een verzameling volgens mij niet meer onder inboedelverzekering, ik moest iig voor mijn tassen wel een aparte verzekering nemen
Klopt maar die had ik soberso al weinig. Ik was vanaf dag 1 een china glaze soppie en nog steedsquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar dat je catrice en essence bijna niet meer draagt/koopt, zei je tijd terug zelf nog
Ik vind china glaze zo fijn behalve die cremes, ik heb gwoon ALTIJD ruzie met die kutlakjes als het een creme is ..... i iz nubquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt maar die had ik soberso al weinig. Ik was vanaf dag 1 een china glaze soppie en nog steeds
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind china glaze zo fijn behalve die cremes, ik heb gwoon ALTIJD ruzie met die kutlakjes als het een creme is ..... i iz nub
Ooh dus het ligt niet aan mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind china glaze zo fijn behalve die cremes, ik heb gwoon ALTIJD ruzie met die kutlakjes als het een creme is ..... i iz nub
Ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:31 schreef Mss het volgende:
Soooooo het was druk in de supermarkt dan. En bijna alles was op. Dus ik ga burritos maken
.
Kijk maar uit..... *tudududududu......*quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
oorlog hier in huis .. ik heb de katten wormenpil gegeven en vlooienspul ... we zijn nu geen vrienden meer volgens mij
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak...
Ze doet heul niks, en ze is nog steeds stijf en moe en trillerig en nu had ze net ook nog een lekkere groene snotklodder uit d'r neus hangen
Nee alleen als ik snel genoeg reageer en er voldoende samples zijn (ik weet niet of ze zelf dan ook nog kiezen tussen de mensen die op tijd waren).quote:
Hont zelf niet, bloedquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]buuuuh
maar wat was er precie smet haar? ik volg de sc niet echt, en ik weet alleen dat ze naar utrecht moest voor onderzoek
Okequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee alleen als ik snel genoeg reageer en er voldoende samples zijn (ik weet niet of ze zelf dan ook nog kiezen tussen de mensen die op tijd waren).
Misschien lopen er nog wel een paar exemplaren rondquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil ook een Lies. Maar wat kut van Sientje zeg
.
Ohja, kak, dat vergeet ik steeds!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
liiiiin waarom doe jij geen drawsomething meer
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, kak, dat vergeet ik steeds!!!
Ik ga NU even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |