En het kan goed uitpakken voor Dibi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
hoe dit nu gelopen is kan weleens gunstig uitpakken voor d66 en pvda. en misschien zelfs wel voor de sp.
stom van het bestuur.
En nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt? Wanneer Tofik Dibi door het partijbestuur een verbod krijgt opgelegd om in een tv-programma te verschijnen en op Twitter meldt dat -ie vecht als een leeuw, is het woord "lijkt" echt al een gepasseerd station.
quote:Bam! GroenLinks in frontale botsing met 21e eeuw
Partijvoorzitter Weening legt uit hoe dat Dibi officieel ongeschikte kandidaat is maar dat leden hem toch mogen kiezen ... Kelder legt archaïsch denken bloot ... CDA nu moderner dan GroenLinks
http://www.joop.nl/politi(...)otsing_met_21e_eeuw/quote:Weening probeert bij Knevel en Van den Brink uit te leggen dat het heus allemaal goed gaat bij GroenLinks. Jort Kelder zegt haarscherp waar het op staat: de partij heeft moeite met hedendaagse opvattingen over democratie.
Ik zie het haarscherpe niet. Hij gebruikt democratie als kreet zonder enige inhoud en hedendaags en de 21e eeuw als argument. Dat is het niet. "Niet meer van deze tijd" o.i.d. is een uitdrukking van kritiekloos kuddegedrag en het achterna hollen van hypes, het is geen argument. Kelder doet hier gewoon een 'wij van WC-eend adviseren WC-eend."quote:Jort Kelder zegt haarscherp waar het op staat: de partij heeft moeite met hedendaagse opvattingen over democratie.
Achter de schermen besluiten dat er maar een persoon geschikt is en maar een persoon naar voren schuiven is een schijndemocratie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie het haarscherpe niet. Hij gebruikt democratie als kreet zonder enige inhoud en hedendaags en de 21e eeuw als argument. Dat is het niet. "Niet meer van deze tijd" o.i.d. is een uitdrukking van kritiekloos kuddegedrag en het achterna hollen van hypes, het is geen argument. Kelder doet hier gewoon een 'wij van WC-eend adviseren WC-eend."
http://nos.nl/video/37450(...)-bij-groenlinks.htmlquote:Wat is er aan de hand bij GroenLinks?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Grappig dat het woord links in het logo van GL
rood is en rechts staat
P.s. wat een zielige vertoning in Nieuwsuur gisteren.
Ergens met gestrekt been ingaan wordt doorgaans omschreven als vuil spel, maar hier is het niet Dibi die vuil spel speelt, heb ik het idee.quote:
Het gaat om het woord GROEN in het logo, lijkt me, dat staat er juist níet in groene letters.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het toch echt groen
Ja dat begrijp ik ook niet helemaal, maar dat zal wel de politieke variant van 'lekker gek' zijn. Maar volgens mij zei die user dat het woord links in het rood stond. Anyway, who caresquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ergens met gestrekt been ingaan wordt doorgaans omschreven als vuil spel, maar hier is het niet Dibi die vuil spel speelt, heb ik het idee.
[..]
Het gaat om het woord GROEN in het logo, lijkt me, dat staat er juist níet in groene letters.
Dan heb ik een ge foto shopte gezien. Want ide was toch echt andersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het toch echt groen
Is democratie een kreet voor jou, of heb je ook nog een idee over waar het over gaat en hoe het zich verhoudt tot het functioneren van een vereniging en de tweede kamerverkiezingen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:31 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Achter de schermen besluiten dat er maar een persoon geschikt is en maar een persoon naar voren schuiven is een schijndemocratie.
Ah koetiekoetiekoe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:50 schreef Donnis het volgende:
Typisch deze reacties, Tofik steekt zijn kop boven het maaiveld uit en iedereen moet hem hier natuurlijk belachelijk maken. Laat hem nou maar gewoon lijsttrekker worden van de partij, het enige dat Jolande Sap voor heeft op Dibi is dat ze 20 jaar ouder is, verder is ze vooral kleurloos en heeft ze geen duidelijke visie. Oh en ik zou vooral doorgaan met Dibi onderschatten, bij studenten/jongeren en moslims is hij ontzettend populair en het is juist ontzettend dapper dat hij durft te zeggen: 'ik kan het beter'. Jullie vergeten gewoon dat Groen Links qua zetels gehalveerd was, kunnen we nu wel allemaal opportunistisch gaan doen om dat Kunduz-akkoord maar er moet gewoon iets gebeuren in die partij.
Jan-Kees de Jager is toch ook geen lijsttrekker, dat staat los van elkaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Yakamoz het volgende:
Ik zie liever een econome de kar trekken deze campagne. Sap dus.
Met dat eerste ben ik het mee eens, maar het tweede niet. Sap is net als Dibi ongeschikt voor het lijsttrekkerschap. Inhoudelijk zal het allemaal wel kloppen, maar Sap heeft hetzelfde wat Agnes Kant ook had.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Yakamoz het volgende:
Ik zie liever een econome de kar trekken deze campagne. Sap dus.
Mwah, Sap heeft niet dat verongelijkte kwade toontje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
maar Sap heeft hetzelfde wat Agnes Kant ook had.
In een campagne die vooral zal gaan over de economie, zie ik liever een inhoudelijk sterk iemand in de debatten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:00 schreef Donnis het volgende:
[..]
Jan-Kees de Jager is toch ook geen lijsttrekker, dat staat los van elkaar.
Nee, het te veel zichzelf geforceerd willen bewijzen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef Specularium het volgende:
Mwah, Sap heeft niet dat verongelijkte kwade toontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |