jij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik hou van gamen en winkelen?
Hardcore?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik hou van gamen en winkelen?
Tering man.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
8 korte broeken
40 korte tshirts
7 lange broeken
4 zomerjassen
3 winterjassen
10 vesten
6 tshirts met lange mouwen
7 overhemden
11 paar schoenen
Dit is wat ik in mijn kledingkast heb.
Vroeger wel. Ben redelijk afgekickt maar er waren tijden dat ik er echt niet af te krijgen was. Eventjes later was het 7AM...quote:
hahahaha. nja ik ben nu wel afgekickt maar zoals ik al zei.. ging het vroeger vaak door tot 7AMquote:
Gast, ik heb niet eens 1/3 daarvan.quote:
Wel echte spellen hoop ik? Dus niet online zooi?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Vroeger wel. Ben redelijk afgekickt maar er waren tijden dat ik er echt niet af te krijgen was. Eventjes later was het 7AM...
Meer kleding en schoenen dan mij hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha. nja ik ben nu wel afgekickt maar zoals ik al zei.. ging het vroeger vaak door tot 7AM![]()
En toch heb ik meer kleding en schoenen dan Etsu daar noemt
Dus het gaat prima samen, hoor.
Whatever in de aanbieding wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ik heb niet eens 1/3 daarvan.
[..]
Wel echte spellen hoop ik? Dus niet online zooi?
wat voor spellen, spellen als sims, of modern warfare?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha. nja ik ben nu wel afgekickt maar zoals ik al zei.. ging het vroeger vaak door tot 7AM![]()
Simpelquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer kleding en schoenen dan mij hebben![]()
![]()
_______---------------
Aha ok, maar je ziet het niet vaak toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Het liep nogal uiteen van online tot wat m'n broer in de aanbieding had. Ik sta open voor alle games <3quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
wat voor spellen, spellen als sims, of modern warfare?
ik ken een strippokersite met camsquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Het liep nogal uiteen van online tot wat m'n broer in de aanbieding had. Ik sta open voor alle games <3
Ik zie het niet vaak? Sorry snap je daar even nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Aha ok, maar je ziet het niet vaak toch?
Ik meen het.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Can't tell if sarcasm orr.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |