Dat zeg ik helemaal niet, ik zei enkel dat het fraude was, wat het ook is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel maar jij snapt niet dat het nu eenmaal zo is. Wat wil je dat ik tegen m'n school zeg? Nee, mag niet? Jij zou ook uit eigenbelang handelen en het gewoon laten gaan. Plus het is één vak dat letterlijk wordt overgenomen. De rest werd allemaal in gesjoemeld. Daarnaast heeft het me toch een hele goede training gegeven en heb ik het CE redelijk gemaakt. Ik ben bereid te accepteren dat jij het niet een goede trainig vindt, maar daar blijft het ook bij.
Voor fraude moet het eerst zijn vastgelegd in regels/wetten of iets dergelijks, lieve schat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, ik zei enkel dat het fraude was, wat het ook is.
dat vak wat ik dus niet kende heeft je wel veel geleerdquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Voor fraude moet het eerst zijn vastgelegd in regels/wetten of iets dergelijks, lieve schat.
(legaliteitsbeginsel)
Zeker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:23 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat vak wat ik dus niet kende heeft je wel veel geleerd
Wtf.quote:
En wij hebben hem ook nooit ingezien. Geen leerling bij ons ging bewust al die examens door om maar te hopen dat hij net het goede jaar heeft gekozen. Ik maakte ze enkel ter oefening. Dus uiteindelijk had niemand ze ook gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Dastan het volgende:
Het staat ongetwijfeld in de regels, dat leerlingen de se's niet eerder dan de afname van die examens mogen inzien.
wtf slaat dit nu weer opquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Dastan het volgende:
Het staat ongetwijfeld in de regels, dat leerlingen de se's niet eerder dan de afname van die examens mogen inzien.
Daarnaast zullen we dit gewoon even droppen? Als je er echt zulke problemen mee hebt.. sue me.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Dastan het volgende:
De onze ook hoor Öquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf.Onze school doet alleen maar mee aan die stomme wiskunde olympiade.
? Daar staan alleen samenvattingenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef dramatic het volgende:
[..]
kijk achterin je wiskunde boek als je geluk heb
Owh omg volgens mij hebben wij dat ook ooit gehad. De naam komt me iig heel bekend voor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wiskunde iets, was wel lachen. Spelletje mee gewonnen ja ja
Niet nodigquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:38 schreef dramatic het volgende:
met die kangoeroe gedoe win je geen ipods
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Niet nodigHeb een ipod, en had een iPhone maar die heb ik weggedaan
Succesquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Rezania het volgende:
Volgend jaar ga ik voorstellen om mee te doen aan de sk olympiade. Het gemiddelde bij sk is 8,9 dus dat moet lukken.
Bwhaha. Ik heb nu de Nokia Lumia 800quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef dramatic het volgende:
[..]ik heb een 20euro telefoon waar ik 10 euro beltegoed bij kreeg
Hey ik had ook de 3GSquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:42 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een tweedehands 3GS. Het was dat of nog een jaar met een N97.
Gratis telefoon, vijf euro beltegoed er bij, vijf euro verzendkosten eraf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef dramatic het volgende:
[..]ik heb een 20euro telefoon waar ik 10 euro beltegoed bij kreeg
Hoe kom je aan een gratis telefoon O_oquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gratis telefoon, vijf euro beltegoed er bij, vijf euro verzendkosten eraf.
Hebben ze lopen prutsen, moest ik een nieuw nummer, beltegoed als compensatie. Dus ik heb tien euro winst gedraaid en een telefoon
Bankrekening openquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een gratis telefoon O_o
Baksteen 2.0? Werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh hahaha coolWelke heb je dan
HUh.. hahaha ik snap je ff niet xD Dus vanaf volgend jaar wil je wel een nieuw nummer? Meteen van alle mensen af?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Baksteen 2.0? Werkelijk waar geen idee
Gebruik hem nog niet, wil dit jaar nog m'n oude nummer houden, vandaar ook dat ik een ander nummer niet erg vond en zo.
Als ik het zo typ klinkt het ontzettend autistisch
Ja preciesquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
HUh.. hahaha ik snap je ff niet xD Dus vanaf volgend jaar wil je wel een nieuw nummer? Meteen van alle mensen af?
Ik heb mijn nummer al 8 jaar ofzo.. Maar hier staat ook m'n abbo op dus niet handig om voor een nieuwe te gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja preciesHeb dit nummer nou zes jaar, nieuwe start en zo
Haha, FB messenger is mijn whatsappquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb mijn nummer al 8 jaar ofzo.. Maar hier staat ook m'n abbo op dus niet handig om voor een nieuwe te gaanEnige nadeel is dus dat sommigen me kunnen whatsappen, terwijl ik ze niet wil spreken haha.
Moet nog even uitvinden hoe dat op m'n Lumia gaat haha. Maarja ik kan wel even met ze praten uit beleefdheidquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, FB messenger is mijn whatsappMaar das wel lastig ja, je kunt ze niet blokkeren?
Oh ja, gemanierdquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Moet nog even uitvinden hoe dat op m'n Lumia gaat haha. Maarja ik kan wel even met ze praten uit beleefdheidIs wel zo gemanierd, toch
Je kan mensen op whatsapp blokkeren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb mijn nummer al 8 jaar ofzo.. Maar hier staat ook m'n abbo op dus niet handig om voor een nieuwe te gaanEnige nadeel is dus dat sommigen me kunnen whatsappen, terwijl ik ze niet wil spreken haha.
Ja, haha. Wie weet zal ik ooit iets van hun nodig hebben tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ja, gemanierdMaar klopt, is wel zo netjes
om die reden heb ik mn halve fb nog niet geblokkeerdquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja, haha. Wie weet zal ik ooit iets van hun nodig hebben tochMaak niet onnodig vijanden
Ja ik moet dus nog even uitzoeken hoe dat precies op de Lumia gaatquote:
Oeh daar is zo'n spreekwoord vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja, haha. Wie weet zal ik ooit iets van hun nodig hebben tochMaak niet onnodig vijanden
Echt? Kan bestquote:
Spytoolquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik werd genoemd door jou en emzor, zo werd ik erin gesleurd
doeinquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:05 schreef Dastan het volgende:
ja maar ik ga nu everybody loves raymond kijken, dag
niet echt leuke exa'ers verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |