Ja want een school, vooral het mijne die altijd zit te zeuren van hier tot Tokyo over regels, gaat het wagen de school z'n reputatie zo op het spel te zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
natuurlijk moet dat wel. blijkbaar hebben jouw luie docenten daar lak aan.
SE stof is het deel van de stof dat niet op het CE komt. Kijk alle syllabi er maar op na. Dus SE's moeten inderdaad niet gewoon oude examens zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
natuurlijk moet dat wel. blijkbaar hebben jouw luie docenten daar lak aan.
Nee hoor SE en CE stof overlappen elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:55 schreef fixatoman het volgende:
[..]
SE stof is het deel van de stof dat niet op het CE komt. Kijk alle syllabi er maar op na. Dus SE's moeten inderdaad niet gewoon oude examens zijn
blijkbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja want een school, vooral het mijne die altijd zit te zeuren van hier tot Tokyo over regels, gaat het wagen de school z'n reputatie zo op het spel te zetten.
Kan er anders helemaal niks over vinden.quote:
je kunt toch zelf wel nadenken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kan er anders helemaal niks over vinden.
Ik heb trouwens van genoeg scholen gehoord die ook CE's gebruiken voor een deel van hun schoolexamens.quote:
o ja, `anderen doen het ook`, sluitend argument inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb trouwens van genoeg scholen gehoord die ook CE's gebruiken voor een deel van hun schoolexamens.
Logisch nadenken valt niet onder regels. Moet jij eens logisch nadenken. Puur omdat jij het stom vindt, betekent niet dat het Ministerie van Onderwijs het ook afkeurt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
je kunt toch zelf wel nadenken?
als je een oud examen toetst is de kans groot dat leerlingen dat al een keer gezien hebben, waardoor het cijfer hoger uitvalt en omdat dat cijfer deel uitmaakt van het eindcijfer op je diploma is het fraude.
Dat is niet mijn argument maar wel een redelijk voorbeeld dat het dus blijkbaar niet zo is. Zeker niet meerdere scholen gaan regels breken. Als jij het niet vind kunnen, pech voor jou.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
o ja, `anderen doen het ook`, sluitend argument inderdaad.
Dat vind ik dan ook wat anders dan een oud examen letterlijk als se geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef dramatic het volgende:
wij krijgen bij SK wel examens uit allerlei jaren gemengd en nog wat olympiade vragen. Als je alle opgaven zou maken kan je wel iets voordeel halen maar ze werden vaak ook voor de helft veranderd.
Als jij niet kan begrijpen dat de competentie van leerlingen hier vals wordt getoetst, heeft het wat mij betreft ook geen zin meer om met jou in discussie te gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Logisch nadenken valt niet onder regels. Moet jij eens logisch nadenken. Puur omdat jij het stom vindt, betekent niet dat het Ministerie van Onderwijs het ook afkeurt.
en je wist uiteraard niet waar ze vandaag kwamen. vaak ook gewoon 1999 examens ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wat anders dan een oud examen letterlijk als se geven.
Ik snap je punt wel maar jij snapt niet dat het nu eenmaal zo is. Wat wil je dat ik tegen m'n school zeg? Nee, mag niet? Jij zou ook uit eigenbelang handelen en het gewoon laten gaan. Plus het is één vak dat letterlijk wordt overgenomen. De rest werd allemaal in gesjoemeld. Daarnaast heeft het me toch een hele goede training gegeven en heb ik het CE redelijk gemaakt. Ik ben bereid te accepteren dat jij het niet een goede trainig vindt, maar daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij niet kan begrijpen dat de competentie van leerlingen hier vals wordt getoetst, heeft het wat mij betreft ook geen zin meer om met jou in discussie te gaan.
Neee het was meestal ook wel zelfgemaakte dingen. Het betreft hier echt een redelijk klein deel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:02 schreef fixatoman het volgende:
Het eindexamen bestaat uit het centraal examen en het schoolexamen.
Het examenprogramma bestaat uit de volgende domeinen:
Domein A Leesvaardigheid
Domein B Mondelinge taalvaardigheid
Domein C Schrijfvaardigheid
Domein D Argumentatieve vaardigheden
Domein E Literatuur
Domein F Oriëntatie op studie en beroep.
Het centraal examen
Het centraal examen heeft betrekking op domein A en domein D voor zover het analyseren en
beoordelen betreft.
De CEVO stelt het aantal en de tijdsduur van de zittingen van het centraal examen vast.
De CEVO maakt indien nodig een specificatie bekend van de examenstof van het centraal examen.
Ik neem aan dat je niet alleen maar oude examens als toetsen hebt gehad? Vast ook wel literatuur mondeling zakelijke brief of weet ik 't wat allemaal?
Jij geeft daarnaast aan dat het volgens de regels niet mag. En daarmee ga ik in discussie want het mag wel. Daarna pas switch jij naar logisch nadenken wat een heel ander discussiepunt is. Dus blijf waar je bent of hou gewoon op met discussieren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij niet kan begrijpen dat de competentie van leerlingen hier vals wordt getoetst, heeft het wat mij betreft ook geen zin meer om met jou in discussie te gaan.
Omdat hij het erover heeft dat ik iets niet wil accepteren, terwijl hij zelf van discussiepunt verandert als blijkt dat hij zijn gelijk niet heeft.quote:
Ja wat is dat voor uitspraak, dramaticquote:
Er is een scheikunde olympiade?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef dramatic het volgende:
wij krijgen bij SK wel examens uit allerlei jaren gemengd en nog wat olympiade vragen. Als je alle opgaven zou maken kan je wel iets voordeel halen maar ze werden vaak ook voor de helft veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |