quote:
Wat heb je aan een examenbundel? Examens kan ik gewoon online vinden, wat verplicht is ook. Als ik iets niet weet vraag ik het wel aan een leraar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is een goede insteek.
Argumentatieleer ook al onder de knie zie ik.
De meeste mensen zijn dan al zo goed voorbereid dat meer oefenen niet nodig is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef FokNederland het volgende:
In de lessen is juist niet goed, kan je daarna niks meer oefenen.
Nja ik heb 14 examens geoefend voor NLquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef Dastan het volgende:
6 proefexamens per vak.
Je doet in, zeg, acht vakken examen.
Dan besteed je 6 * 8 * 3 uur is bijna 150 uur aan proefexamens maken.
ja dag
Omdat in een examenbundel examenoefeningen staan die speciaal gericht zijn op natuurkunde zoals dat nu wordt getoetst (niet 1,2).quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]Laat ik het anders stellen, mijn school plant voor ieder vak 6 examenlessen in, daarin worden proefexamens gemaakt. Deze lessen zijn even verplicht als normale lessen.
[..]
Wat heb je aan een examenbundel? Examens kan ik gewoon online vinden, wat verplicht is ook. Als ik iets niet weet vraag ik het wel aan een leraar.
[..]
De meeste mensen zijn dan al zo goed voorbereid dat meer oefenen niet nodig is.
Ik zit per jaar 1050 uur op school, 150 uur is niks dus. Beter examenlessen dan ophokuren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef Dastan het volgende:
6 proefexamens per vak.
Je doet in, zeg, acht vakken examen.
Dan besteed je 6 * 8 * 3 uur is bijna 150 uur aan proefexamens maken.
ja dag
Meeste leraren passen de examens gewoon voor ons aan. In mijn geval is een examenbundel totaal overbodig imo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat in een examenbundel examenoefeningen staan die speciaal gericht zijn op natuurkunde zoals dat nu wordt getoetst (niet 1,2).
Wtf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nja ik heb 14 examens geoefend voor NLDan klinkt dat niet zo erg meer hoor:D
Door het jaar heen dan. hhaha onze tentamens waren ook gewoon oude examens. Helaas had ik het geluk niet dat ik mijne al gezien had dan. Steeds net het verkeerde jaar!quote:
Wat. was jij dat toen met die vraag over samenvattingen oefenen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nja ik heb 14 examens geoefend voor NLDan klinkt dat niet zo erg meer hoor:D
gewoon harde fraude bij jou op school danquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Door het jaar heen dan. hhaha onze tentamens waren ook gewoon oude examens. Helaas had ik het geluk niet dat ik mijne al gezien had dan. Steeds net het verkeerde jaar!
nee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:48 schreef dramatic het volgende:
[..]
Wat. was jij dat toen met die vraag over samenvattingen oefenen?
Was bij ons ook zo geloof ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
gewoon harde fraude bij jou op school dan
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
gewoon harde fraude bij jou op school dan
Bij ons is het bij meerdere vakken xD Ik denk dat de directeur het wel even had gezegd danquote:
Bwhaha geniaal toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:51 schreef JApieman het volgende:
1 klas wist voor een tentamen al welke teksten en vragen erop zouden komen, het gemiddelde van die klas dat tentamen lag toen op een 9 ofzo.
Hoe moet je dan oefenen. Zover mij kennis gaat moeten de schoolexamens de CSE's weerspiegelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:51 schreef dramatic het volgende:
wij kregen geen SE over samenvatten of teksten. mocht niet volgens de lerares..
Niet dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
se's moeten nieuw gemaakt worden me dunkt
Nee, oneerlijk, dat hadden ze dan ook even met onze klas moeten delen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bwhaha geniaal toch.
[..]
Hoe moet je dan oefenen. Zover mij kennis gaat moeten de schoolexamens de CSE's weerspiegelen.
Ja oke dats lullig. Als wij iets weten delen we het wel met de andere vwo klas hahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, oneerlijk, dat hadden ze dan ook even met onze klas moeten delen.
natuurlijk moet dat wel. blijkbaar hebben jouw luie docenten daar lak aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Niet dusAnders had directeur V'tje wel even ingegrepen. Niet bepaald goed als zijn school even fraudeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |